top icon
Αγώνες

MotoGP – Jerez Race: Εφ’ όλης της ύλης κυριαρχία για τον Rossi

Ξεκινώντας από την πιο πλεονεκτική θέση της αφετηρίας στην εκκίνηση του τέταρτου κατά σειρά αγώνα της φετινής χρονιάς, ο «Γιατρός» πήρε την καρό σημαία του τερματισμού κάνοντας στα 37 του τους πιτσιρικάδες του θεσμού να… ιδρώσουν πίσω του!

Αυτή ήταν η 113η νίκη στην πολυετή καριέρα του Valentino Rossi, η 82η στη μεγάλη κατηγορία, αλλά και η πρώτη του μέσα στο 2016. Ο Ιταλός, έκανε μια εντυπωσιακή όσο και εμφατική εμφάνιση στην έδρα των Ισπανών αντιπάλων του (Lorenzo, Marquez), οδηγώντας γρήγορα, αλλά και αλάνθαστα την M1 της Yamaha από το σβήσιμο των κόκκινων φώτων έως και το πέσιμο της καρό σημαίας. Μα, προπάντων, με τέτοιο τρόπο ώστε να εκμεταλλευτεί στο ακέραιο τις δυνατότητες-ιδιαιτερότητες των ελαστικών της Michelin (σκληρή γόμα εμπρός και μεσαία πίσω), τα οποία ταλαιπώρησαν τόσο τον ίδιο, όσο και τους υπόλοιπους αναβάτες στο γλιστερό τερέν στης Ισπανικής πίστας της Jerez.

Αυτή τη φορά, ο Rossi έκανε μια εκκίνηση χωρίς… παρατράγουδα (σ.σ.: θυμίζουμε ότι στο Austin των ΗΠΑ, ο «Γιατρός», για ανεξήγητο από τεχνική σκοπιά λόγο, έκαψε τον συμπλέκτη της M1 του) στρίβοντας πρώτος στην Κ1, εμπρός από τους Lorenzo και Marquez. Ο 37χρονος άσσος του MotoGP δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα, παρ’ ότι στο δεύτερο γύρο ο Lorenzo κατάφερε να τον προσπεράσει για.. μισή μόλις στροφή, καθώς στην έξοδό της, ο Rossi, έχοντας καλύτερες γραμμές, ανέκτησε την πρωτοπορία χτίζοντας στη συνέχεια μια διαφορά που ξεπέρασε στο μέσον του αγώνα τα 3 δλ. Από τον 10ο περίπου γύρο, ο Lorenzo πίεσε, έχοντας πλέον πάρει ανάσα από τον Marc Marquez, ο οποίος με περισσή ωριμότητα αποφάσισε να μην ρισκάρει εξασφαλίζοντας τους πολύτιμους για τη συνέχεια του πρωταθλήματος βαθμούς της τρίτης θέσης. Παρ’ όλα αυτά, ο ρυθμός του Lorenzo δεν ήταν τέτοιος ώστε να απειληθεί ο Rossi, ο οποίος διαχειρίστηκε τα ελαστικά του με πιο αποτελεσματικό τρόπο από τον Ισπανό.

Στο τέλος του αγώνα, ο Lorenzo ισχυρίστηκε αλαζονικά πως αν δεν είχε τα προβλήματα με το σπινάρισμα του πίσω ελαστικού στις δύο μεγάλες ευθείες της πίστας, θα είχε κατακτήσει τη νίκη! Κάτι, βέβαια, που δε φάνηκε να αποδεικνύεται πουθενά μέσα στον αγώνα και σε κανέναν από τους 27 γύρους του θερμού –στην κυριολεξία!- αγώνα της Jerez. Αξίζει να σημειώσουμε, πως το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με το πίσω ελαστικό της M1 του αντιμετώπισε και ο Rossi!

«Έκανα μια πολύ καλή εκκίνηση και ένιωθα από την αρχή καλά με τη μοτοσικλέτα. Είχα καλή πρόσφυση από την αρχή και προσπάθησα να πιέσω γύρο με το γύρο έχοντας την καλύτερη αίσθηση που θα περίμενα. Στους τελευταίους 10 με 12 γύρους, είχα έντονο σπινάρισμα, ειδικά στην εμπρός ευθεία, κάτι που με έκανε να ανησυχήσω και να κόψω ρυθμό ώστε το ελαστικό να μην ζεσταθεί και να μην βγάλει κραδασμούς. Έτσι στην ευθεία πήγαινα με μισό γκάζι. Ευτυχώς, το λάστιχο δούλευε πολύ καλά στις στροφές, κάτι που μου επέτρεψε να γράφω χρόνους στο 1:40.8 και 1:40.9», δήλωσε ο Ιταλός αμέσως μετά το τέλος του αγώνα.

Συμπλήρωσε δε πως «είναι κρίμα που έκανα λάθος στο Austin, καθώς ήμουν γρήγορος εκεί και θα μπορούσα να πάρω κάποιους βαθμούς. Έτσι, τώρα δεν είμαι ακόμα σε τροχιά πρωταθλήματος εστιάζοντας πλέον σε κάθε αγώνα ξεχωριστά. Θα προσπαθήσω να είμαι στον αγώνα του LeMan το ίδιο ισχυρός με εδώ».

Τέταρτος κατετάγη ο… τοπικός Dani Pedrosa με τη δεύτερη Respol Honda, πραγματοποιώντας μετά την εντυπωσιακή του εκκίνηση (σ.σ: ο μικρόσωμος Ισπανός πετάχτηκε από την έβδομη θέση στην τρίτη θέση, προσπερνώντας ακόμα και τον ομόσταυλό του, Marc Marquez) έναν μοναχικό και μάλλον αδιάφορο από οδηγική σκοπιά αγώνα. Πίσω του τερμάτισαν οι δύο αναβάτες της Ecstar Suzuki, με τον Aleix Espargaro να παίρνει τους βαθμούς της πέμπτης θέσης και τον υποψήφιο για τη θέση του Jorge Lorenzo στην ομάδα της Movistar Yamaha για το 2017, Maverick Vinales, εκείνους της έκτης.

Επόμενο ραντεβού για τους αναβάτες του MotoGP, σε δύο εβδομάδες από σήμερα στην πίστα του LeMan στη Γαλλία._Χ.Α.

Jerez – Τελική κατάταξη
1. Valentino Rossi Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1)
2. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1)
3. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V)
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V)
5. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)
6. Maverick Viñales ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR
7. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici GP)
8. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
9. Eugene Laverty IRL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2)
10. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP14.2)
11. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V)
12. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
13. Loris Baz FRA Avintia Racing (Desmosedici GP14.2)
14. Stefan Bradl GER Factory Aprilia Gresini (RS-GP)
15. Yonny Hernandez COL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2)
16. Michele Pirro ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15)
17. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)
18. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)
19. Scott Redding GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ