Εντείνεται η φημολογία που θέλει τον Jorge Lorenzo να αφήνει την Ducati (ή μήπως το αντίθετο;) μετακομίζοντας από την επόμενη χρονιά στα γκαράζ της εργοστασιακής ομάδας της Suzuki.

Οι περσινές επιδόσεις του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο MotoGP με τα χρώματα της Ducati Team, στην οποία και μετακινήθηκε ύστερα από εννέα συναπτά χρόνια συμμετοχής του στο θεσμό αποκλειστικά με τα χρώματα της Yamaha, μόνο ενθαρρυντικά δεν θωρούνται, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες πολλών να κάνουν το μαύρο-άσπρο μέσω δημοσιευμάτων και σχολίων στο διεθνή και όχι μόνο Τύπο. Φέτος, η χρονιά για τον Jorge Lorenzo δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς ο 31χρονος αναβάτης υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη στο Losail του Κατάρ, εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος στα φρένα της GP18 που είχε ως αποτέλεσμα μια ανώδυνη για τον ίδιο πτώση, τη στιγμή που την περασμένη Κυριακή στον επεισοδιακό αγώνα στο Termas de Rio Hondo της Αργεντινής δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από το να εξασφαλίσει την 15η θέση στη γενική κατάταξη τερματίζοντας 42 ολόκληρα δλ. μακριά από την κορυφή και 20 δλ. πίσω από τον ομόσταβλό του και νικητή του πρώτου αγώνα της σεζόν, Andrea Dovizioso.

Όλα αυτά θέτουν εν αμφιβόλω την παραμονή του Ισπανού στα γκαράζ της ομάδας του Borgo Panigale για τη διετία 2019/20, ενώ βέβαιο είναι πως μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν έχουν ξεκινήσει καν οι διαπραγματεύσεις του ιδίου με τους ανθρώπους της ομάδας που θα βάλουν πάνω στο τραπέζι το ενδεχόμενο της ανανέωσης του συμβολαίου του -που σημειωτέον ήταν από τα πλέον «παχυλά» για τη 2ετία 2017/18 (σχεδόν 12 εκ. ανά έτος) στην ιστορία του θεσμού. Εν αντιθέσει, η ιταλική ομάδα με τα γερμανικά κεφάλαια της Audi και την αμέριστη για μια ακόμα σεζόν υποστήριξη της Philip Morris ως βασικού χορηγού της, φαίνεται να βρίσκεται μία ανάσα πριν την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων της με τον Andrea Dovizioso, που πέρσι πήρε έξι νίκες παλεύοντας μέχρι και τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βαλένθια της Ισπανίας απέναντι στον Marc Marquez για την κατάκτηση του πρώτου Παγκόσμιου Τίτλου στην καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία.

Ενδεικτικές του αρνητικού κλίματος, και ενδεχομένως της έλλειψης ψυχραιμίας από πλευράς του Ισπανού, ήταν και οι πρόσφατες δηλώσεις του σε τηλεοπτικό δίκτυο της χώρας του, στις οποίες ο Jorge Lorenzo… ανερυθρίαστα δήλωσε πως ο Andrea Dovizioso «προσπαθεί να υπονομεύσει το ηθικό του». Με αρκετά ειρωνικό τρόπο, ο Jorge Lorenzo δήλωσε στη Movistar TV τα εξής:

«Ο Dovizioso είναι πολύ έξυπνος, έτσι δεν είναι; Τα ξέρει όλα. Σε όλη μου την καριέρα, προσπαθεί να υπονομεύσει το ηθικό μου και το κάνει ακόμα και τώρα που είμαστε ομόσταβλοι. Είναι ο τρόπος που μιλά για μένα στον Τύπο. Όλα καλά. Μετά από όλα, ερχόμαστε εδώ για να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε αγώνες και πρωταθλήματα, και όχι να κάνουμε φίλους».

Όλα τα παραπάνω -αν μη τι άλλο- φαίνεται να συνθέτουν μια δύσκολη κατάσταση για τον Jorge Lorenzo, ο οποίος, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του θεσμού, αλλά και σημερινά δημοσιεύματα του ισπανικού ηλεκτρονικού Τύπου, φαίνεται πως αναζητά… διαφυγή στα γκαράζ της Suzuki, που σίγουρα διαθέτει στις τάξεις της μια μοτοσικλέτα που οδηγικά τουλάχιστον ταιριάζει πολύ περισσότερο στο προσωπικό του στιλ, στην περίπτωση που η Ducati δεν ανανεώσει την εμπιστοσύνη της μαζί του. Όπως αναφέρουν οι ως άνω πηγές, το σενάριο μετακίνησης του Ισπανού στη Suzuki, δίπλα στον Alex Rins, που φαίνεται να έχει εξασφαλίσει τη θέση του στην ιαπωνική ομάδα για το 2019, έχει βάσεις μόνο αν τελικά μέσα στους προσεχείς τρεις αγώνες του 2018 ο Jorge Lorenzo δεν βρει τον τρόπο να είναι ταχύς στη σέλα της GP18. Και, φυσικά, υπό την προϋπόθεση ότι οι οικονομικές απαιτήσεις του Ισπανού πέσουν κατά πολύ σε σχέση με τις σημερινές…

Σε αυτή την περίπτωση, ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του Ισπανού στην Ducati και ποιο το μέλλον του Andrea Iannone για την επόμενη χρονιά; Για τον δεύτερο είναι μάλλον δύσκολο να πει κανείς κάτι συγκεκριμένο αυτή τη στιγμή, σε αντίθεση με την περίπτωση της Ducati, οι επιλογές τις οποίας είναι αρκετές, καθώς στα «διπλανά» γκαράζ της Pramac, τα ονόματα των Danilo Petrucci και Jack Miller φαντάζουν «δυνατά». Πολλώ δε μάλλον με δεδομένο ότι από το 2019 στη δορυφορική ομάδα της Ducati το «παρών» θα δώσει ο πολλά υποσχόμενος 21χρονος Ιταλός αναβάτης της Moto2, Francsco Bagnaia._X.A.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά