2ΤΡΟΧΟΙ Αγώνες

MotoGP – Race Aragon: Ένα ακόμα βήμα προς τον τίτλο

Ο Marc Marquez πήρε την τρίτη και πιο εμφατική φετινή του νίκη στην Aragon φέρνοντας τη διαφορά που τον χωρίζει από τον Valentino Rossi σε δυσθεώρητα για τον Ιταλό επίπεδα, μόλις τέσσερις αγώνες πριν την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος.

Ο 23χρονος αναβάτης της Repsol Honda σταμάτησε ύστερα από τέσσερις αγώνες την… αιμορραγία βαθμών υπέρ του Valentino Rossi επιδεικνύοντας ξανά και επί ισπανικού πλέον εδάφους την αγωνιστική του πυγμή, όντας, παρά τα όποια λάθη του, ο απόλυτος κυρίαρχος του 3ημέρου στην πάντοτε απαιτητική πίστα της Aragon. Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στην αφετηρία, ο pole-man βρέθηκε να πολεμά για την πρώτη θέση «στριμωγμένος» στις στροφές 1 και 2 από τον Jorge Lorenzo, o οποίος εκκινούσε από την τρίτη θέση, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στον Maverick Vinales να τους προσπεράσει κατακτώντας στην έξοδο της K3 την προσωρινή πρωτοπορία του αγώνα των 23 γύρων.

Ωστόσο, στη στροφή 15, στον πρώτο κιόλας γύρο, o Marquez εξαπέλυσε την επίθεση του στον Lorenzo, βάζοντας πλώρη για τον «πιτσιρικά» της Ecstar Suzuki και μελλοντικό συνοδοιπόρο του «Γιατρού» στην εργοστασιακή Yamaha, που μέχρι και εκείνη τη στιγμή έδειχνε ικανός ακόμα και για την νίκη εκμεταλλευόμενος τις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στην πίστα στους πρώτους γύρους του αγώνα. Μολαταύτα, ο Marquez, ο 23χρονος αναβάτης της Respol Honda και πρωτοπόρος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, έκανε το λάθος και παρ’ ολίγο να πέσει στον τρίτο μόλις γύρο «χάνοντας» στιγμιαία το μπροστινό της RC213V του. Το μικρό αυτό σφάλμα του Ισπανού έδωσε νέα πνοή στον αγώνα, καθώς μετά την «ανάκτηση» της μοτοσικλέτας τους, ο Marquez επέστρεψε στην «κανονική» αγωνιστική γραμμή όντας πλέον στην πέμπτη θέση, πίσω από τους Rossi και Doviziosio.

Από το σημείο αυτό και μετά, ήταν η στιγμή του Rossi να επιτεθεί στον ομόσταυλό του. Όπερ και εγένετο, με τον Ιταλό να προσπερνά καθαρά και διόλου… επιθετικά τον Lorenzo στη στροφή 1. Από τη στιγμή εκείνη και μετά, ο Rossi ακολούθησε έναν σταθερά γρήγορο ρυθμό που τον έφερε στην ουρά στης GSX-RR του Vinales, τον οποίο και πέρασε με εντυπωσιακό τρόπο 15 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Εν τω μεταξύ, ο Marquez, ο οποίος είχε αρχίσει να ζεσταίνει ξανά το σκληρό εμπρός ελαστικό της Michelin με το οποίο είχε επιλέξει να ξεκινήσει τον αγώνα, προσπερνά με… συνοπτικές διαδικασίες τον Dovisiozo και αργότερα, τον Jorge Lorenzo.

Προσπαθώντας να διατηρήσει επαφή με τον «Γιατρό», ο Vinales δεν άργησε να κάνει το λάθος στη στροφή 1, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον καταιγιστικό Marquez που ακολουθούσε, να βρεθεί στη δεύτερη θέση. Ο Ισπανός, ο οποίος κινούνταν κατά μισό και πλέον δλ. πιο γρήγορα από τον Rossi –που σημειωτέον «φορούσε» το ενδιάμεσο εμπρός ελαστικό του Γάλλου κατασκευαστή- πέρασε τον Ιταλό δώδεκα γύρους πριν το τέλος στη στροφή 15. Έκτοτε, ο Ισπανός έβαλε το κεφάλι κάτω αυξάνοντας τη διαφορά σε ασφαλή για τον ίδιο και τη Honda επίπεδα. Έτσι, ο Marquez πήρε επάξια μια ακόμα νίκη αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Rossi από τους 43 στους 52 βαθμούς.

Εν τω μεταξύ, ο Lorenzo, ο οποίος στο δεύτερο μισό του αγώνα βελτίωσε το ρυθμό του, πέρασε εύκολα τον Vinales και εν συνεχεία, πέντε γύρους πριν τη καρό σημαία, τον Rossi, ο οποίος, όπως ο ίδιος δήλωσε μετά το πέρας του αγώνα, στους τελευταίους γύρους αντιμετώπιζε πρόβλημα με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού. Ο Rossi προσπάθησε με νύχια και με δόντια να παραμείνει κοντά στον Lorenzo, ωστόσο, χάνοντας τα φρένα στην 11, ο  «Γιατρός» έβαλε ο ίδιος τέλος στις ελπίδες του για την ανάκτηση της πολυπόθητης, για τον ίδιο αλλά και τη Yamaha, δεύτερης θέσης.

Πίσω από το κουαρτέτο των Marquez, Lorenzo, Rossi και Vinales, τερμάτισαν οι δύο Honda των Cal Crutschlow και Dani Pedrosa, ακολουθούμενες από τη δεύτερη Suzuki του Aleix Espargaro και τη Yamaha της Monster Tech 3 του Pol Espargaro. Ευχάριστη έκπληξη ήταν ο τερματισμός των δύο Aprilia των Alvaro Bautista και Stefan Bradl στις θέσεις 9 και 10, εμπρός από τις εργοστασιακές Ducati των Dovizioso και Pirro, που είχαν στην Aragon ένα αγωνιστικό τριήμερο  που οι Ιταλοί της Ducati Team θέλουν γρήγορα να ξεχάσουν.

Ο επόμενος αγώνας πραγματοποιείται σε τρεις βδομάδες από σήμερα στο Motegi της Ιαπωνίας._Χ.Α.

Όλη η δράση των κατατακτηρίων δοκιμών του Σαββάτου, εδώ.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου