Εκμεταλλευόμενος από το δεύτερο μισό του αγώνα και εξής τη μαλακή εμπρός γόμα της Michelin, ο συμπαθής Ισπανός κατάφερε άξια, εκκινώντας από την όγδοη μόλις θέση της αφετηρίας στην ιταλική πίστα του Misano, να αποσπάσει την πρώτη φετινή του νίκη, εμπρός από χιλιάδες οπαδούς του «Γιατρού», ο οποίος, όντας πρωτοπόρος στο μεγαλύτερος μέρος του αγώνα, δεν κατάφερε τελικά να αντισταθεί στην επέλαση του 30χρονου αναβάτη της Respol Honda.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Jorge Lorenzo, ο οποίος ξεκινούσε από την πρώτη θέση της αφετηρίας, έκανε, όπως συνηθίζει άλλωστε, μια πολύ καλή εκκίνηση, αφήνοντας πίσω του μετά τη στροφή 1 τους Rossi και Vinales. Ωστόσο, στο δεύτερο μόλις γύρο του αγωνα, ο αποφασισμένος να τα… δώσει όλα μπροστά σε 100.000 συμπατριώτες του, Valentino Rossi, έκανε την κίνηση του προσπερνώντας με αποφασιστικότητα στη στροφή 14 τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο οποίος έδειξε στη συνέχεια να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό του Ιταλού, που για δέκα και πλέον γύρους ήλεγχε με άνεση τη διαφορά από τον Ισπανό ομόσταυλό του. Πίσω από το δίδυμο των Yamaha, που γρήγορα έκαναν το δικό τους «γκρουπ», ξεχώρισε η μάχη των Vinales και Marquez, με τον τελευταίο να περνά τελικά τον μελλοντικό συνοδοιπόρο του «Γιατρού» και νυν αναβάτη της Ecstar Suzuki.

Παρ’ όλα αυτά, η μεγάλη έκπληξη του αγώνα ήρθε από πιο… πίσω. Και συγκεκριμένα, από την όγδοη θέση της σχάρας εκκίνησης και τον αναγεννημένο, όπως απεδείχθη, Dani Pedrosa, ο οποίος επέλεξε, όπως και ο Michele Pirro που αντικατέστησε στο συγκεκριμένο αγώνα τον τραυματία Andrea Iannone στη σέλα της Desmosedici GP16, να αγωνιστεί με τη μαλακή εμπρός γόμα του Γάλλου κατασκευαστή. Ο Ισπανός, από το δεύτερο μισό του αγώνα και εξής, κατάφερε να ακολουθήσει έναν καταιγιστικό ρυθμό σπάζοντας επί έξι διαδοχικούς γύρους το ρεκόρ πίστας. Έτσι, ο πάντοτε συμπαθής, εκτός και εντός πίστας, αναβάτης της Repsol Honda, δεν άργησε να περάσει τον Marquez, που για μια ακόμα φορά έκανε λάθος στην επιλογή των ελαστικών του τοποθετώντας στον εμπρός τροχό της RC213V το πιο σκληρό από τα τρία διαθέσιμα ελαστικά της Michelin και εν συνεχεία τους Lorenzo και Rossi.

Αυτή ήταν η πρώτη φετινή νίκη του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Dani Pedrosa και η πρώτη μετά από εκείνη στον περσινό και περιπετειώδη αγώνα της Sepang στη Μαλαισία. Συνολικά, η κατάκτηση της καρό σημαίας στην απαιτητική πίστα του Misano έρχεται να αθροιστεί στις 28 στο σύνολο νίκες του Ισπανού στη μεγάλη κατηγορία. Από στατιστική και όχι μόνο σκοπιά, αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως ο Pedrosa είναι ο όγδοος διαφορετικός νικητής στους τελευταίους οκτώ αγώνες του θεσμού, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ στην 60ετή και πλέον ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσικλετών!

Από αγωνιστική σκοπιά, αξίζει να αναφέρουμε πως ο Marc Marquez, ο οποίος είδε τη διαφορά του από τον Valentino Rossi να ψαλιδίζεται πέντε αγώνες πριν την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος από τους 50 στους 43 βαθμούς, τερμάτισε… υπομονετικά στην τέταρτη θέση εμπρός από τους Vinales, Dovizioso, Pirro, P. Espargaro, Crutchlow και Bautista.

Ο επόμενος αγώνας πραγματοποιείται σε δύο εβδομάδες από σήμερα στην Aragon της Ισπανίας._Χ.Α.

Όλη η δράση των Κατατακτηρίων Δοκιμών, εδώ.