O Andrea Dovizioso θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση του grid ενόψει του αυριανού αγώνα στο Brno της Τσεχίας, έχοντας δίπλα του τους Valentino Rossi και Marc Marquez.

Μετά τη σύντομη καλοκαιρινή ανάπαυλα των τριών μόλις εβδομάδων, ο θίασος του MotoGP επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο για τον δέκατο κατά σειρά αγώνα του θεσμού που πραγματοποιείται στην Τσεχία στην πάντοτε απολαυστική, όσο και απαιτητική, πίστα του Brno. Με τις υψηλές για την περιοχή θερμοκρασίες να αποτελούν το κυρίαρχο στοιχείο (όπως άλλωστε και σε όλη την Ευρώπη), οι αναβάτες πραγματοποίησαν χθες τις δύο καθιερωμένες περιόδους ελεύθερων δοκιμών, με τους συνήθεις… ύποπτους να έχουν για μία ακόμα φορά τον πρώτο λόγο. Πιο συγκεκριμένα, στο FP1 o Johann Zarco κατάφερε να κλέψει την πρωτιά στον τελευταίο του γύρο από τους Andrea Dovizioso και Marc Marquez, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια του 45λέπτου κρατούσαν με άνεση τις θέσεις 1 και 2.  Τέταρτος ολοκλήρωσε ο Alvaro Bautista, σε μία ακόμα πολύ καλή εμφάνιση, ακολουθούμενος από τον Valentino Rossi, που βρήκε από τους πρώτους κιόλας γύρους τον κατάλληλο ρυθμό στη σέλα της Yamaha M1. Πίσω από τον Ιταλό ολοκλήρωσαν ο Andrea Ianonne και ο Dani Pedrosa και εν συνεχεία ο Γερμανός αναβάτης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2 το 2011, Stefan Bradl, που στο Brno πραγματοποιεί μία «wild card» συμμετοχή για λογαριασμό του HRC. Στη 10άδα κατάφεραν να μπουν οι Jack Miller και Tito Rabat, ενώ εκτός αυτής έμμειναν οι Cal Crutchlow (11ος), Jorge Lorenzo (12ος) και Maverick Vinales (14ος).

Λίγες ώρες αργότερα στο FP2 και με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να αγγίζει τους 50 βαθμούς Κελσίου, όλοι αντίκρισαν μία διαφορετική εικόνα, καθώς πολλοί ήταν οι αναβάτες που επέλεξαν να «δουλέψουν» για τον αγώνα και όχι για το κυνήγι του ταχύτερου γύρου. Έτσι, ο Dani Pedrosa ήταν αυτός που έγραψε το όνομα του στην κορυφή της σχετικής λίστας, με χρόνο οριακά κάτω από το 1:56, την ώρα που ο ομόσταβλός του, Marc Marquez, ο οποίος δεν έβαλε στο τέλος της χρονομετρημένης διαδικασίας τη μαλακή πίσω γόμα, περιορίστηκε στη θέση 10. Θετική έκπληξη αποτέλεσε η επίδοση του Hafizh Syahrin, που όχι μόνο κατάφερε να ξεπεράσει σε απόλυτο χρόνο τον ομόσταβλό του, Johann Zarco, που έμεινε 9ος, αλλά να καταλάβει επάξια τη θέση 4, εμπρός από τον Andrea Dovizioso, που ακολούθησε αντίστοιχη τακτική με τον Marc Marquez με τα ελαστικά της GP18. Έτσι, πρώτη Ducati ήταν η εκείνη του Danilo Petrucci, που κατέλαβε με διαφορά 0,123 δλ. τη θέση 2, πίσω από τον μικρόσωμο Ισπανό αναβάτη της Repsol Honda που στο τέλος της χρονιάς εγκαταλείπει οριστικά την ενεργό δράση. Τρίτος βρέθηκε ο για μια ακόμα φορά ταχύς, Alvaro Bautista, αφήνοντας τις δύο εργοστασιακές Yamaha M1 των Maverick Vinales και Valentino Rossi στις θέσεις 6 και 7, αντίστοιχα. O Tito Rabat κατετάγη 8ος, ενώ απογοητευτική ήταν η εμφάνιση του Jorge Lorenzo, που με πολλά προβλήματα στο στήσιμο της μοτοσικλέτας του και ακόμα ένα διαφορετικό ντεπόζιτο στην GP18 του, έμεινε μόλις στην 15η θέση, 1,2 δλ. μακριά από την κορυφή.

Στο FP3 σήμερα το πρωί, οι αναβάτες έδωσαν μία πολύ ενδιαφέρουσα όσο και «κλειστή» μάχη για την απευθείας πρόκρισή τους στις Κατατακτήριες 2. Ταχύτερος όλων, μ’ έναν «flying lap» στην τελευταία του προσπάθεια, ήταν ο Valentino Rossi, που στα 39 του εξακολουθεί να βάζει τα γυαλιά στην πλειοψηφία των συναθλητών του τόσο με το πείσμα, όσο και με την ταχύτητά του. Στη δεύτερη θέση, με διαφορά μόλις 0,086 δλ., βρέθηκε ο φίλος και συμπατριώτης του εννέα φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Danilo Petrucci, ο οποίος για μία ακόμα φορά έφερε την Ducati GP18 του εμπρός από τις «επίσημες» των Jorge Lorenzo (3ος) και Andrea Dovizioso (10ος). Ο Marc Marquez περιορίστηκε στην τέταρτη θέση, με τον Andrea Iannone και την ολοένα και πιο ανταγωνιστική Suzuki GSX-RR του να ακολουθούν. Ο Dani Pedrosa ολοκλήρωσε 6ος, με τον Βρετανό, Cal Crutchlow, ο οποίος είχε μια ανώδυνη πτώση στο τέλος του 45λέπτου, να καταλαμβάνει την 7η θέση. Από τη μεριά του, ο Johann Zarco, από την 8η θέση της κατάταξης, πήρε μπροστά από τον ανταγωνιστικό σήμερα το πρωί Tito Rabat την πολυπόθητη πρόκριση στο Q2, όχι όμως και η δεύτερη εργοστασιακή Yamaha Μ1 του Maverick Vinales, ο οποίος ολοκλήρωσε το FP3 στη θέση 11, 0,601 δλ. πίσω από τον ομόσταβλό του και άτυπο pole man των Ελεύθερων Δοκιμών 3.

Στο FP4 οι αναβάτες εστίασαν στις ρυθμίσεις αγώνα και προπάντων στο συνδυασμό της γόμας (μεσαία/σκληρή) που θα χρησιμοποιήσουν σε αυτόν αύριο το μεσημέρι. Μετά το πέρας του 30λέπτου, ταχύτερος ήταν ο Marc Marquez, και μάλιστα με διαφορά άνω του μισού δευτερολέπτου από τους διώκτες του. Που, για την περίσταση, δεν ήταν άλλοι από τις δύο Suzuki GSX-RR των Andrea Iannone και Alex Rins, την Ducati GP17 του Jack Miller, τη Honda RC213V του Dani Pedrosa και τη Yamaha M1 του Valentino Rossi. Η πραγματική όμως, αλλά και πλέον «ουσιαστική», μάχη μετά την ολοκλήρωση του Q1 -από το οποίο προκρίθηκαν εύκολα οι Maverick Vinales και Alex Rins- δόθηκε πριν λίγο στις Κατατακτήριες 2. Εκεί, όπου ο Jorge Lorenzo έκανε τον τέλειο γύρο, στο πολύ χαμηλό 1:55, στην πρώτη του έξοδο από τα pit, αφήνοντας πίσω του με διαφορά μισού περίπου δευτερολέπτου τις δύο Honda των Cal Crutchlow και Marc Marquez, την Ducati του ομοσταβλού του, Andrea Iannone και τη Suzuki του Alex Rins. Εντούτοις, την τελευταία λέξη την είπαν ο Andrea Dovizioso και ο συμπατριώτης του, Valentino Rossi, που μαζί με τον Marc Marquez από την τρίτη θέση, κατέλαβαν την πρώτη γραμμή στην αυριανή σχάρα εκκίνησης του δέκατου κατά σειρά αγώνα της σεζόν, αφήνοντας στη δεύτερη τους Jorge Lorenzo, Cal Crutchlow και Danilo Petrucci. Τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Johann Zarco, Andrea Iannone, Alex Rins και Dani Pedrosa, με τον Maverick Vinales να μένει 12ος, πίσω από τον Tito Rabat._X.A.

Κατάταξη

1. Andrea Dovizioso 1:54.689 2. Valentino Rossi +0.267 3. Marc Marquez +0.272 4. Jorge Lorenzo +0.349 5. Cal Crutchlow +0.366 6. Danilo Petrucci +0.514 7. Johann Zarco +0.532 8. Andrea Iannone +0.581 9. Alex Rins +0.742 10. Dani Pedrosa +0.785

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά