Μην ψάχνετε για εξάτμιση πάνω στη νέα Vespa Elettrica, το λέει και το όνομά της, είναι ηλεκτρική 100% και αυτό σημαίνει ότι δεν βγάζει ρύπους στην ατμόσφαιρα.

Η μητέρα Piaggio περηφανεύεται για το νέο της παιδί λέγοντας πως δεν είναι απλά ένα ηλεκτρικό scooter αλλά ένα σύγχρονο έργο τέχνης με τεχνολογική καρδιά. Το οποίο έργο προσφέρει απόλυτη συνδεσιμότητα και απουσία θορύβου, όπως επίσης εξατομίκευση και προσβασιμότητα, αξίες δηλαδή που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τη φιλοσοφία της Vespa και που τώρα βρίσκουν την πληρέστερη εφαρμογή τους. Η καρδιά της Elettrica, μια μονάδα ικανή να παρέχει συνεχή ισχύ 2kW και ανώτατη ισχύ 4kW, επιτυγχάνει καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με ένα παραδοσιακό scooter 50cc, ειδικά σε ότι αφορά την επιτάχυνση, η οποία επωφελείται από τη χαρακτηριστική ακαριαία απόκριση των ηλεκτρικών κινητήρων.

Σε δύο εκδόσεις

Η Elettrica εγγυάται αυτονομία 100 χλμ. και προκειμένου να ανταποκριθεί πλήρως στις αυξανόμενες απαιτήσεις για καθαρή και απρόσκοπτη μετακίνηση, παρουσιάζεται και στη σπέσιαλ έκδοση Χ, όπου με την τοποθέτηση μιας γεννήτριας μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα διπλασιάζεται η αυτονομία! Η σύγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου δεν απαιτεί συντήρηση ή ειδικές προφυλάξεις. Για τη φόρτιση αρκεί να χρησιμοποιηθεί το καλώδιο που βρίσκεται κάτω από τη σέλα και να συνδεθεί σε έναν κανονικό επιτοίχιο ηλεκτρικό ρευματοδότη (λέγε με πρίζα) ή σε έναν από τους δημόσιους σταθμούς φόρτισης, που εμφανίζονται ολοένα και συχνότερα στα αστικά κέντρα.

Ο απαιτούμενος χρόνος για την πλήρη φόρτιση είναι 4 ώρες, οπότε καλό θα είναι, όποιος την πάρει, να φροντίζει να την έχει φορτισμένη από το προηγούμενο βράδυ. Η Vespa Elettrica δεν είναι απλά ένα αθόρυβο, φιλικό προς το περιβάλλον και τεχνολογικά προηγμένο όχημα αλλά είναι και πάντα διασυνδεδεμένη. Οι πολυάριθμες λειτουργίες που προσφέρονται από τη νέα έκδοση Vespa Multimedia Platform -το σύστημα πολυμέσων που συνδέει το smartphone με το όχημα- μπορούν να ελέγχονται μέσω μιας εντελώς νέας διεπαφής ανθρώπου-οχήματος, με ψηφιακά όργανα σε έγχρωμη οθόνη TFT.

Η Vespa Elettrica κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο της Pontedera στην Ιταλία και από εκεί θα διανέμεται σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα στο 2018. Στο video που ακολουθεί μπορείτε να τη δείτε να κινείται μέσα σε απόλυτη ησυχία!_Ν.Β.

 

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά