Σε μια προσπάθεια περιορισμού του κόστους, η FIM θα επιδιώξει άμεσα το «πάγωμα» της εξέλιξης των κινητήρων στο MotoGP έως και την αλλαγή των τεχνικών κανονισμών που θα τεθούν σε ισχύ το 2027.
Η Επιτροπή Αγώνων της FIM πρόκειται να εγκρίνει το «πάγωμα» της εξέλιξης των κινητήρων στο MotoGP μέχρι να τεθούν σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί το 2027.
Σύμφωνα με πληροφορίες του motorsport.com, η Επιτροπή Αγώνων σκοπεύει να επικυρώσει αυτήν την αλλαγή στην επόμενη συνεδρίασή της που έχει προγραμματιστεί ενόψει του αμέσως επόμενου αγώνα της σεζόν που θα πραγματοποιηθεί στο Misano.
Ωστόσο, οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές, η Honda και η Yamaha -που επωφελούνται επί του παρόντος από το σύστημα παραχωρήσεων που έχει θεσπίσει το MotoGP (διαβάστε περισσότερα εδώ)- θα εξαιρεθούν, υπό την προϋπόθεση πάντα ότι δεν επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αλλαγές.
Θυμίζουμε ότι η στρατηγική «παγώματος» της εξέλιξης των κινητήρων είχε ήδη εφαρμοστεί στο MotoGP στο παρελθόν την περίοδο της πανδημίας του COVID-19, και συγκεκριμένα από τις αρχές του 2020 έως τα τέλη του 2021.
Με… δυόμιση σεζόν να απομένουν υπό από το τρέχον τεχνικό πλαίσιο, η κίνηση αυτή αποσκοπεί στον περιορισμό του κόστους. Από τις αρχές του 2027, οι κινητήρες των 1.000 κ.εκ. θα αντικατασταθούν από μια μικρότερη έκδοσή του με χωρητικότητα 850 κ.εκ. που θα θα συνοδεύεται από περιορισμούς στα αεροδυναμικά στοιχεία. Και όχι μόνο (διαβάστε περισσότερα για τους νέους κανονισμούς εδώ).
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το «πάγωμα» θα εξαιρούνται περιπτώσεις που αποδεδειγμένα άπτονται της ασφαλείας.