Σε ένα διάλειμμα από τα τετράτροχα, το μεγάλο scooter της Kymco αποδείχθηκε ένας πρακτικότατος σύντροφος στην αστική μας καθημερινότητα.

Γυρνώντας από τις αυγουστιάτικες διακοπές και μέχρι να μπούμε σε φουλ ρυθμούς Σεπτεμβρίου, τα διαθέσιμα αυτοκίνητα είναι λίγα, οπότε η ευγενική παραχώρηση της Kymco για σχεδόν ένα μήνα κυριολεκτικά μας έλυσε τα χέρια.

Με ένα μεγάλο scooter όπως το Downtown της Kymco, οι παραχωρήσεις που χρειάστηκε να κάνουμε σε σχέση με τα τετράτροχα δεδομένα στα οποία έχουμε συνηθίσει ήταν τελικά πολύ μικρές. Κατ' αρχάς, ο συνδυασμός προστασίας, άνεσης και χώρων είναι «βασιλικού» επιπέδου.

Η νέα ζελατίνα είναι σχεδιασμένη για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική προστασία και συνδυάζεται αρμονικά με τις στυλιστικές βελτιώσεις των νέων μοντέλων 2018, πλαισιώνοντας την ξεχωριστή εμφάνιση του Downtown. Η ζελατίνα προστατεύει ικανοποιητικά μέχρι ακόμα και τα 120 χλμ./ώρα, ενώ από εκεί και πάνω μόνο σε συνθήκες ανοιχτού δρόμου θα ζητούσες μία μεγαλύτερη.

Κάθεσαι πολύ άνετα στη μαλακή σέλα και τα πόδια μπορούν να ξεκουράζονται σε δύο διαφορετικές θέσεις. Μόνον οι αναβάτες υψηλότερων αναστημάτων θα δυσκολευτούν λίγο να βολευτούν.

Κάτω από τον πλήρη πίνακα οργάνων, αριστερά και δεξιά βρίσκονται δύο μεγάλες θήκες, που μπορούν να φιλοξενήσουν όλα τα μικροπράγματα. Τα πιο «χοντρά» βολεύονται κάτω από τη σέλα, η οποία στέκεται σε αρκετά όρθια θέση, και αποκαλύπτει έναν αρκετά μεγάλο χώρο, που μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη σχεδόν κανονικού μεγέθους. Εξίσου άνετη είναι η σέλα για τον συνεπιβάτη, και θα πλησίαζε το τέλειο εάν υπήρχε κάποια μικρή πλάτη ή μία μπαγκαζιέρα (η εταιρεία διαθέτει μερικές προτάσεις).

Σε αυτήν τη νέα του γενιά το Downtown διαθέτει δύο πολύ καίρια στοιχεία. Το δυνατό κινητήρα και το άκαμπτο πλαίσιο. Ο πρώτος έχει χωρητικότητα 321 κ.εκ. και αποδίδει 29 ίππους, ενώ το γεγονός ότι ανήκει στην οικογένεια G5-SC σημαίνει μικρότερο βάρος, χαμηλότερη κατανάλωση, μειωμένους κραδασμούς και αυξημένη ιπποδύναμη. Όλα αυτά φαίνονται στην πράξη ακόμα και με δύο άτομα, τόσο εντός πόλης όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Όσο καιρό το είχαμε στη διάθεσή μας, η κατανάλωση κυμαινόταν οριακά επάνω από τα 4 λίτρα/100 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε μια αυτονομία της τάξης των 300 χλμ., χάρη στο ρεζερβουάρ των 12,5 λίτρων. Μάλιστα, καθώς η τάπα βρίσκεται χαμηλά ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, δε θα χρειάζεται να ξεκαβαλάτε στο βενζινάδικο.

Την ίδια στιγμή, το στιβαρό πλαίσιο και οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν μια ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Ελίσσεται με μεγάλη ευκολία μέσα στην κίνηση, αλλάζει πρόθυμα κατεύθυνση, ενώ στην εθνική έχει τη συμπεριφορά που περιμένει κανείς από ένα μεγάλο scooter. Το ίδιο ισχύει και σε ό,τι αφορά τα φρένα, όπου το δικάναλο σύστημα ABS 9.1 τελευταίας γενιάς της Bosch περιλαμβάνεται στο στάνταρντ εξοπλισμό.

Αξίζει μάλιστα να σημειώσουμε ότι το Kymco Downtown 350i προσφέρεται και με το προηγμένο σύστημα πολυμέσων της Noodoe. Η τιμή προσφοράς αυτής της έκδοσης διαμορφώνεται στα 5.175 ευρώ, ενώ για τη στάνταρντ έκδοση το κόστος ξεκινάει από τα 4.785 ευρώ.

Περισσότερες πληροφορίες για το Downtown αλλά και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, μπορείτε να βρείτε στον επίσημο ιστότοπο της Kymco.