Λεπτομέρεια το αποτέλεσμα, σημαντικός ο τρόπος και η επίδοση των Άρη Γεωργοσόπουλου-Ιούλιου Ιατρίδη στο 27ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο έχει σφραγίδα την ποιότητα τους…
Με ατού τη «μηχανή» τους oι Γεωργοσόπουλος-Ιατρίδης, το Fiat 128 Rally, θρύλος με πινελιές Trivellato που μας ταξιδεύει στο παρελθόν και εδώ, όπως σχολιάζει ο οδηγός του, τη διαφορά την έκανε η προετοιμασία και η υποστήριξη, κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης και επίπονης άσκησης σε μικτό οδόστρωμα σε «all-time-classic» Monte με «μηχανήματα» εξήντα ετών.
Πλεονέκτημα της ελληνικής προσπάθειας που φιγουράρει στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, μετά από σταθερές επιδόσεις μεταξύ τρίτης και έκτης θέσης, η εμπειρία του Άρη Γεωργοσόπουλου με πολλά Ιστορικά Ράλλυ Μόντε Κάρλο ως συνοδηγός στο ενεργητικό του, αλλά και το ποιοτικό πείσμα του Ιούλιου Ιατρίδη. Ευγενής, συνεπής και ολοκληρωμένος, ο πιο καλός μαθητής του Θέμη Κονταράτου, ένας σπάνιος αυτής της ιδιαίτερης κοινότητας με αντικείμενο το Ιστορικό, το Κλασικό αυτοκίνητο που λάμπει στον τόπο μας, όντας σε χέρια εξαιρετικών, επιτέλους και θεσμικά.
«Allez Les Grecs»…
Μια ωραία συνήθεια που εξελίσσεται, την οποία ξεκίνησαν εντυπωσιακά οι Αλεβιζόπουλος – Παλυβός, που όμως προδόθηκαν από τις βάσεις μηχανής του δικού τους Fiat 128 Rally. Απολαυστικοί και παντός καιρού οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρίστος Διαμαντόπουλος με την κόκκινη Alfa Romeo junior.
Αποδείχθηκαν αξιόπιστοι οι Georgi Andonov-Yordanka Andonova με το Volvo PV544 και πεισματάρηδες, οι Μάκης Κατοχιανός -Δημήτρης Σταυρόπουλος με το Ford Fiesta σε χρώματα Boreham.
Το 2026, με το σωστό Road Book επιστρέφοντας στο βάθρο, ό,τι ταιριάζει στον Έλληνα που ξέρει, θέλει και μπορεί, όπως ο «κύριος Άρης», αθλητής της Scuderia Triskelion και τίποτα τυχαίο._Σ.Χ.
Η αυλαία έπεσε στο 27ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο μετά την περίφημη «νύχτα της Turini» και ήταν οι Michel Decremer -Jennifer Hugo με Alfa Romeo Giulia TI του 1965 που αναδείχθηκαν νικητές στη γενική κατάταξη. Αυτό το αποτέλεσμα σηματοδότησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του βελγικού διδύμου στη διοργάνωση, το οποίο ξεκίνησε από τη Reims και έλεγχε με δεξιοτεχνία κάθε πτυχή σε όλη τη διάρκεια αυτής της προσπάθειας. Τους νικητές ακολούθησαν στο βάθρο οι Ισπανοί Luis Climent Asensio και Carles Jimenez Valls (BMW 323i) στη δεύτερη θέση, μπροστά από τους Ιταλούς Fabrizio Rossi και Marco Frascaroli (Lancia Fulvia). Το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2025 ήταν αναμφισβήτητα μια εκδήλωση εκλεκτής ποιότητας, αν κρίνουμε από τα χαμόγελα των αγωνιζομένων και των φίλων του θεσμού καθώς διέσχιζαν τη γραμμή τερματισμού στο πριγκιπάτο του Μονακό (δείτε την τελική κατάταξη του 27ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο εδώ).
Η διοργάνωση του 2025 ξεκίνησε σε χειμερινές συνθήκες, με χιόνι στους δρόμους γύρω από τη Βαλάνς και ολοκληρώθηκε σε μια ωραία ανοιξιάτικη μέρα. Στην εκκίνηση της Πέμπτης βρέθηκαν 219 πληρώματα σε Μονακό, Reims, Bad Hombourg και Τορίνο. Στην επίσημη τελική κατάταξη, που δημοσιεύτηκε το μεσημέρι της Τετάρτης από την Αυτοκινητιστική Λέσχη του Μονακό (ACM), αναφέρονταν τα 188 που είχαν τερματίσει. Ανάμεσά τους υπήρχαν δύο γυναικείες ομάδες, οι οποίες έδωσαν μάχη για το Coupe des Dames μέχρι τα τελευταία χιλιόμετρα: Η Ελβετίδα Carole Grimm και η Βελγίδα Ingrid Peeters, με μια εξαιρετική Lancia Fulvia HF 1.6, τερμάτισαν στην 99η θέση σε αυτό το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ακριβώς μπροστά από τις Γαλλίδες Marie Douaré και Danièle Denuzière, με μια άλλη Lancia Fulvia.
Η υποστήριξη του κοινού σε όλο το μήκος της διαδρομής και ο αριθμός των θεατών στις άκρες των δρόμων, συχνά σε θερμοκρασίες παγετού, επιβεβαίωσαν σε όλες τις διαδρομές (Ardèche, Drôme, Isère, Hautes-Alpes, Haute-Loire, Alpes de Haute-Provence και Alpes-Maritimes), την αμείωτη δημοτικότητα του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο σε όλες τις μορφές του (WRC, Historic, Electric). Το 27ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο έφτασε στο τέλος του την Τετάρτη το βράδυ στην τελετή απονομής των βραβείων στην Salle des Étoiles.