Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά εκκίνησαν κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης αγωνιστικά αυτοκίνητα του ένδοξου παρελθόντος, που θα λάβουν μέρος στο 23ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Οι εκκινήσεις από διαφορετικές πόλεις για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπως και για άλλους σημαντικούς αγώνες της εποχής, ήταν κάτι σύνηθες τις δεκαετίες του '50 και του '60. Η πρώτη εκκίνηση από την ελληνική πρωτεύουσα για τον μεγάλο αγώνα των Μονεγάσκων έλαβε χώρα το 1927, ενώ η τελευταία το 1975. Αυτή την εποχή ήρθε να αναβιώσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το ιδιαίτερο αυτό γεγονός, που έλαβε χώρα από τον Ιερό Βράχο στις 29 Ιανουαρίου στις 12.40 το μεσημέρι. Την εκκίνηση από την Αθήνα τίμησε και ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Μπακογιάννης, ο οποίος άδραξε την ευκαιρία να συνομιλήσει θερμά με τους φίλους των ιστορικών αυτοκινήτων που παραβρέθηκαν στο χώρο. Εκκίνηση έλαβαν τέσσερα ελληνικά πληρώματα, τα οποία θα διανύσουν συνολικά 3.000 χιλιόμετρα σε αντίξοες συνθήκες και αν όλα πάνε καλά θα δουν τη σημαία του τερματισμού στο πριγκιπάτο του Μονακό στις 5 Φεβρουαρίου. Σε αντίθεση με τη διοργάνωση του 2019, φέτος δεν είχαμε συμμετοχές από άλλες χώρες...

Team Les Grecs


To Τeam Le Grecs του 2020 απαρτίζουν οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάκος (Ford Escort MK1 1969, αριθμός συμμετοχής 136), Βάσος Θεοδοσίου-Γιώργος Γεωγακόπουλος (Lancia Beta Coupe 2000 του 1974, αριθμός συμμετοχής 137), Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV 1976, αριθμός συμμετοχής 209) και Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλαος Παλυβός (Fiat 128 Rally 1974, αριθμός συμμετοχής 292).


Όπως είναι ήδη γνωστό το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο που διεξάγεται για 23η φορά είναι ένας από τους σημαντικότερους αγώνες στον κόσμο στον τομέα του. Αξίζει να αναφερθεί ότι κάθε χρόνο υποβάλλουν αίτηση για συμμετοχή σε αυτόν περισσότερα από 700 πληρώματα, για να επιλεγούν τελικά περίπου 300. Πολυνίκες του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που διεξήχθη για πρώτη φορά το 1998, είναι οι Βέλγοι Jose Lareppe και Josheph Lambert με τρεις επιτυχίες. Αξιοσημείωτο είναι πως στις δύο από αυτές (2010, 2012) ήταν μαζί, με ένα Opel Kadett GTE του 1978. Νωρίτερα, τον «χορό» των νικών άρχισε ο δεύτερος το 2007 με Porsche 911 Carrera 2.7 του 1974, ενώ ο πρώτος τον «ισοφάρισε» το 2014 (πάλι με το Kadett, επίσης πολυνίκης από πλευράς αυτοκινήτων). Οι κατασκευαστές με τις περισσότερες νίκες στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι η Porsche και η Opel (από 4). Υπενθυμίζουμε ασφαλώς και τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα ελληνική επιτυχία, την κατάκτηση της δεύτερης θέσης το 2018, από τους Γιώργο Δελαπόρτα και Σπύρο Μουστάκα με Volkswagen Golf GTI του 1979.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά