4T Classic Αγώνες/Διοργανώσεις

4Τροχοί: To πρώτο "Ακροπολικό" τεύχος

Ιούλιος 1971, το πρώτο Ακροπολικό τεύχος, με το ρεπορτάζ από τα τεκταινόμενα του 19ου Ράλλυ Ακρόπολις.

Το «Ακρόπολις» του 1971 ήταν το πρώτο που κάλυψαν δημοσιογραφικά οι 4Τροχοί, που τον Ιούλιο εκείνης της χρονιάς έκλειναν 10 μήνες εκδοτικής παρουσίας στον Ειδικό Τύπο της χώρας μας. Βέβαια, ο ιδρυτής τους Κώστας Καββαθάς και η συντακτική ομάδα του περιοδικού είχαν ήδη μεγάλη πείρα από τις ανταποκρίσεις του Εθνικού μας Αγώνα, καθώς τον είχαν καλύψει αρκετές φορές, εργαζόμενοι στα δημοσιογραφικά έντυπα που προϋπήρχαν των 4Τροχών.

KK
 
Το 19ο Ράλλυ Ακρόπολις ήταν το πέμπτο που ο Κώστας Καββαθάς συμμετείχε ως αγωνιζόμενος, τη χρονιά εκείνη με τον Γιάννη Μπαρδόπουλο δίπλα του και αυτοκίνητο ΝSU TT. Το πλήρωμα, με τα διακριτικά των 4Τροχών στις πόρτες, δεν ολοκλήρωσε το ράλλυ εγκαταλείποντας από μηχανική βλάβη. Για τον Κ.Κ. ως αγωνιζόμενο θα ακολουθούσε ακόμη ένα «Ακρόπολις», που θα ήταν το τελευταίο του, αφού οι διαρκώς αυξανόμενες δημοσιογραφικές και εκδοτικές υποχρεώσεις του στο περιοδικό δεν θα του επέτρεπαν να βρει τον απαιτούμενο χρόνο για να συμμετάσχει ξανά.

KK
 
Όσο για τον ίδιο τον αγώνα ήταν σαφώς γοητευτικός και είχε ιδιαίτερο χρώμα, αντανακλώντας και το κλίμα μιας εντελώς διαφορετικής εποχής, στην οποία τα ράλλυ διέπονταν από ρομαντισμό και είχαν εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια, σε σύγκριση με τους σημερινούς αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
 
KK
 
Τα χρόνια εκείνα χαρακτηρίζονταν από την κυριαρχία της γαλλικής γαλάζιας βολίδας που με το μυθικό στις ημέρες μας όνομα «Αlpine-Renault A110» κατακυρίευε κάθε είδους ειδική διαδρομή, όντας κατασκευασμένη αποκλειστικά γι αγώνες.
Μήκος: 3.840 χλστ. Πλάτος: 1520 χλστ. Υψος: 1.140 μ. Μεταξόνιο: 2.130 χλστ. Πρώτος αγώνας: 1970 Μonte Carlo Rally Group: 4 Κυβισμός: 1.596 κ.εκ. Διάμετρος x διαδρομή: 77.8 mm x 84 mm Συμπίεση: 11.2:1 Ισχύς: 155 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ. Ροπή: 18,7 χλγμ. στις 6.000 σ.α.λ. Καρμπιρατέρ: 2 διπλά 45άρια DCOE της Webber Βάρος: 680 κιλά Κιλά ανά ίππο: 4,4

EXOF
 
Ο μεγαλύτερος πρωταγωνιστής του 1971 στο 19ο Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ο αξέχαστος Όβε Άντερσον, που με τη «γαλλίδα» του κατόρθωσε να νικήσει έναν αγώνα, τον οποίο αρκετά χρόνια προσπαθούσε να συμπεριλάβει στο palmares του, πλην όμως πάντοτε κάποια ατυχία τον σταματούσε. Όμως, τις δικές του προσπάθειες, αλλά και και εκείνες των υπόλοιπων Ελλήνων και ξένων πρωταγωνιστών μπορείτε να τις διαβάσετε σελίδα προς σελίδα στο επισυναπτόμενο slide-show που συνοδεύει το αφιέρωμά μας.
 

Εκτυπώστε τα αρχεία JPEG που συνοδεύουν το αφιέρωμα, για να έχετε αυτούσιο το άρθρο για το 19ο Ράλλυ Ακρόπολις, όπως αυτό δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου 1971.


Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου