4T Classic Αγώνες/Διοργανώσεις

H Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce στο Acropolis Legends 2020

Στο πλαίσιο του Acropolis Legends 2020 που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων, στη σειρά εκκίνησης βρέθηκε και μια 2000 Giulia GT Veloce του 1974.

Συμπληρώνοντας στις 24 Ιουνίου 110 χρόνια ζωής, η πορεία της Alfa Romeo έχει σημαδευτεί από τις μεγάλες επιτυχίες της εταιρείας στους αγώνες αυτοκινήτου κάθε είδους. Από το Mille Miglia και το Targa Florio, μέχρι τις πίστες της F1, όπου η Alfa Romeo κατέκτησε τα 2 πρώτα πρωταθλήματα του θεσμού, η εταιρεία από το Μιλάνο συνέδεσε άρρηκτα το όνομα της με το στιλ, την οδηγική απόλαυση και το πάθος για διακρίσεις.

Alfa Romeo Giulia GT Veloce 1974

Το Σαββατοκύριακο 13-14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το ράλι ιστορικών αυτοκινήτων Acropolis Legends 2020 που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (Σ.Ι.Σ.Α). Οι συνολικά 25 ειδικές διαδρομές στην Αττική, την Πελοπόννησο και τη Βοιωτία πέρασαν από υπέροχα τοπία. Ανάμεσα στις 71 συμμετοχές που πήραν εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης βρέθηκε και μια Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce του 1974, ανακατασκευασμένη από τον οδηγό της, κ. Γιώργο Δελαπόρτα. Στη θέση του συνοδηγού βρέθηκε ο Dr. Μιλτιάδης Μητσιάς, λάτρης των αγώνων και της Alfa Romeo. Η σειρά 2000 της Giulia GT Veloce αντικατέστησε τη σειρά 1750 του μοντέλου και παρέμεινε στην παραγωγή από το 1971 έως το 1977. Ο κινητήρας των 1.962κ.εκ. με τους διπλούς εκκεντροφόρους είναι απόδοσης 131 ίππων.

Alfa Romeo Giulia GT Veloce 1974

Στο Acropolis Legends 2020 η σωστή προετοιμασία του αυτοκινήτου, η μεγάλη εμπειρία του οδηγού κ. Δελαπόρτα που στο παλμαρέ του έχει εκτός των άλλων και μια 2η θέση σε ιστορικό Ράλι Μόντε Κάρλο, αλλά και ο ενθουσιασμός του συνοδηγού, Dr. Μητσιά, χάρισαν ακόμα μία νίκη στην Alfa Romeo με το πλήρωμα να επικρατεί στην κατηγορία G4-G5 και να τερματίζει στην 12η θέση της γενικής κατάταξης. Ολοκληρώνοντας τον 2ο αγώνα του, ο Dr. Μιλτιάδης Μητσιάς δήλωσε για την εμπειρία του με την 2000 Giulia Veloce GT:

Alfa Romeo Giulia GT Veloce 1974

Εκτός από την Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce των Δελαπόρτα – Μητσιά, τα ιστορικά μοντέλα του Ομίλου FCA έδωσαν το παρών στον αγώνα με πέντε παρουσίες στις 20 πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Συγκεκριμένα, μια Lancia Fulvia 1.3S Coupe του 1974 (Κ. Μητρόπουλος–Α. Γεωργίου) τερμάτισε στη 2η θέση, το άριστα ανακατασκευασμένο Fiat 128 RALLYE επίσης του 1974 (Γ. Αλεβιζόπουλος–Ν. Παλιβός) στην 11η θέση και στην συνέχεια η Alfa Romeo 2000 Giulia GT Veloce (Γ. Δελαπόρτας–Μ. Μητσίας) στην 12η, η Alfa Romeo Alfa Sud του 1981 (Λ. Παπάζογλου–Δ. Μπουνάζος) στην 14η και το Autobianchi 112E του 1977 (Η. Παπαλεξάνδρου–Κ. Κρανιώτης) στην 18η θέση. Δελτίο Τύπου

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου