4T Classic Μοντέλα

Ferves Ranger -o δασοφύλακας που έμοιαζε με cartoon

Η ονομασία Ferves προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Ferrari Veicoli Speciali, όμως ο τρόπος επιλογής της δεν ήταν το μόνο παράξενο στη σύντομη ιστορία αυτής της μικρής ιταλικής εταιρείας, η οποία to 1966 στο Τορίνο παρουσίασε ένα τετρακίνητο μοντέλο πολλαπλών χρήσεων που έμοιαζε με cartoon.

Ο δασοφύλακας (Ranger) ήταν ένα από τα δεκάδες παράγωγα των Fiat 500 και 600, που κατασκευάζονταν από μικρής εμβέλειας εργοστάσια και βιοτεχνίες στη γειτονική μας χερσόνησο κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '60. Χρησιμοποιούσε το σύστημα διεύθυνσης και τον τοποθετημένο στον πίσω άξονα αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα των 499 κ.εκ. του 500, απόδοσης 18 ίππων, ενώ τα φρένα και οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις του προέρχονταν από το 600D. Αντίστοιχα, πολλά ακόμη ήταν τα μικρής και μεγάλης σημασίας μηχανικά εξαρτήματα που έρχονταν επίσης από τη Fiat, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων.

Ferves-Ranger

Το πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο της Ferves, που η ευχάριστη στο μάτι εξωτερική του εμφάνιση έμοιαζε με ήρωα των κινουμένων σχεδίων, είχε συνολικό μήκος λιγότερο από τρία μέτρα και ήταν εξαιρετικά απλό στη σχεδίασή του. Επιπλέον, είχε τη δυνατότητα κίνησης σε διαδρομές παντός εδάφους, εκτελώντας πολλαπλούς ρόλους, επιβατικούς ή μεταφορικούς. Οι δεύτεροι καλύπτονταν περισσότερο με τη δικίνητη έκδοση, με τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, καθώς υπήρξε και τέτοια, με δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου μέχρι 300 κιλά.

Ferves-Ranger

Το αυτοκίνητο, με το ανοιχτό αμάξωμα και την ασυνήθιστη επιλογή της θετικής γωνίας Camber στους πίσω τροχούς, ήταν ένα συμπαγές off-road με μικροσκοπικά ελαστικά που έμοιαζε με καλοφτιαγμένο κουτί. Σχεδιασμένο για να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες με σχετική άνεση, το Ranger διέθετε υφασμάτινη οροφή και πτυσσόμενο παρμπρίζ. Τα πρώτα μοντέλα που βγήκαν από το εργοστάσιο είχαν αφαιρούμενες πόρτες, πριν οι τελευταίες βρουν μόνιμη θέση στο ενός όγκου αμάξωμά του. Οι τετρακίνητες εκδόσεις ήταν διαθέσιμες με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων, ενώ οι δικίνητες με αντίστοιχο των τεσσάρων. Εξακόσιοι περίπου δασοφύλακες (όλοι αριστεροτίμονοι) κατασκευάστηκαν μέχρι το 1971, με τους αριθμούς πλαισίου των επιβατικών εκδόσεων να ξεκινούν από το 300 και των επαγγελματικών από το 100. Πενήντα από αυτούς επιζούν έως τις ημέρες μας και κατά καιρούς εμφανίζονται σε διάφορες νοσταλγικές εκδηλώσεις, φέρνοντας χαμόγελα...


FERVES RANGER 4x4 Kινητήρας: Fiat αερόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά τοποθετημένος πίσω Κυβισμός: 499 κ.εκ. Διάμετρος x διαδρομή: 67.4 mm x 70 mm Σχέση συμπίεσης: 7:1 Καρμπιρατέρ: Weber 26IMB4 Ισχύς: 18 ίπποι στις 4.600 σ.α.λ. Ροπή: 30.5 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Μετάδοση κίνησης: στους τέσσερις τροχούς Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 5 σχέσεων Ανώτατη ταχύτητα: 78 χλμ/ώρα 0-60 χλμ./ώρα: 16,4 δλ. Μήκος: 2.830 χλστ. Πλάτος: 1.430 χλστ. Ύψος: 1.650 χλστ. Μεταξόνιο: 1.555 χλστ. Μετατρόχιο εμπρός: 1.230 χλστ. Μετατρόχιο πίσω: 1.230 χλστ. Βάρος: 620 κιλά Περίοδος παραγωγής: 1966-1971


Ferves-Ranger

 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου