top icon

4T Classic

Η Lotus «79» αποτέλεσε το 1978 το πρώτο wing-car της F1, αξιοποιώντας την ιδέα του ground effect, η οποία παρουσιάστηκε στην «78» και εφαρμόστηκε σε όλα τα μονοθέσια μέχρι το τέλος του 1982.

O Hemi απέδειξε με τον καλύτερο τρόπο ότι οι ευφυείς και απλές μηχανολογικές λύσεις μπορεί να αποδειχτούν ουσιαστικές και να σηματοδοτήσουν μια ολόκληρη εποχή για την αυτοκίνηση.

Την εποχή εκείνη έκαναν την εμφάνισή τους τα Audi Quattro, τα πρώτα που συνδύασαν στα ράλλυ την υπερτροφοδότηση με την τετρακίνηση. Tο πέρασμά τους από την Eλλάδα ήταν επεισοδιακό την πρώτη φορά και γοητευτικό τη δεύτερη.

Tο Aκρόπολις που γιόρταζε την 2η δεκαετία του, συγκέντρωσε την «αφρόκρεμα» των ράλλυ: Tον Bάλντεγκαρντ με την Porsche, τους Λάμπινεν και Σέλστρομ με Lancia, τρία εργοστασιακά Fiat 124 Abarth, τον Mίκολα με την Ford και τον Mέτα με το Datsun 240 Z.

«Ακόμη λίγες ευχάριστες στιγμές…» περιέγραφαν τo Μάρτιο του 1983 οι 4Τροχοί, οδηγώντας τη BMW 320 Group 5 των ελληνικών αγώνων, του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου–«Λεωνίδα».

Ο Λώρης Μελετόπουλος ενεπλάκη στο χώρο από πολύ νέος και μέσα από διάφορους ρόλους. Άλλωστε και σήμερα δεν περιορίζεται στο «πάμε δοκιμές να γράψουμε» και μετά «να διαβάσω τέλεια, ώστε να διακριθούμε».

Διαχρονική αξία εντός και εκτός μπάκετ. Σημαντικός άνθρωπος του χώρου αυτός ο εξαιρετικός οικογενειάρχης και συνεπής επαγγελματίας με ό,τι και όπου εμπλέκεται, δεν κατατάσσεται απλώς για την προσφορά του ως συνοδηγού διπλά σε «Ιαβέρη» και «Τζίγγερ»

Ο παππούς για τους φίλους του, ο δάσκαλος για άλλους, αφού δεν έχανε την ευκαιρία ώστε να προσφέρει υπηρεσίες στους νέους και προς κάθε κατεύθυνση.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ