Tα αγωνιστικά της Τοyota Gazoo Racing κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στη χρονομετρημένη διαδικασία για τη σειρά εκκίνησης των «24 ωρών» του Le Mans, που θα ξεκινήσουν το Σάββατο στις 4 το μεσημέρι.

Για την ιστορία, η pole-position κερδήθηκε από την Toyota TS 050 Hybrid nr.7 (3.15.497), που έχει ως πλήρωμα τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez. Δεύτερη αναδείχθηκε η Toyota TS 050 Hybrid nr.8 (3.15.908), που έχει ως πλήρωμα τους Sébastien Βuemi, Kazuki Nakajima και Fernando Alonso.

Τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της αναζητά η Toyota στη θρυλική διαδρομή των «24 ωρών» του Le Mans, που αρχής γενομένης το 1923 διεξάγονται φέτος για 87η φορά. Όπως είναι γνωστό, το 2018 η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε να πάρει την πρώτη της νίκη στο σημαντικότερο αγώνα ταχύτητας και αντοχής στον κόσμο, την οποία επιζητούσε επί δεκαετίες. Είναι γεγονός πως ο ανταγωνισμός δεν ήταν αντάξιός της, καθώς ήταν ο μόνος κατασκευαστής που συμμετείχε επίσημα στη μεγάλη κατηγορία (LMP1). Τα ίδια ισχύουν και για το 2019, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η δεύτερη συνεχόμενη νίκη της θα είναι εύκολη, αφού πρώτα από όλα θα πρέπει τα αγωνιστικά της να τερματίσουν. Άνευ εξαιρετικού απροόπτου η Toyota είναι το ακλόνητο φαβορί, αφού μόλις 6 αυτοκίνητα της LMP1 είναι σε θέση (θεωρητικά) να την απειλήσουν. Με βάση τους χρόνους για την κατάταξη στην εκκίνηση, τα TS 050 Hybrid των Ιαπώνων είναι ταχύτερα από τα υπόλοιπα της συγκεκριμένης κατηγορίας από 0,6 έως 7,6 δευτερόλεπτα στο γύρο. Επομένως, ούτε τα BR1 της BR Engineering, ούτε τα R13 της Rebellion είναι φόβητρο, αρκεί τα Toyota να δουλέψουν σωστά.

Eξήντα δύο συμμετοχές μάζεψε ο θρυλικός αγώνας για φέτος, παρά την απουσία των επίσημων εργοστασίων που έχουν γράψει ιστορία εκεί μέσα, όπως παλαιότερα η Audi και σχεδόν ως πρόσφατα η Porsche. Αυτό είναι σαφώς πλήγμα για την υπόθεση της πρώτης θέσης στη γενική κατάταξη, αφού μειώνει τις μάχες και το σασπένς. Ωστόσο, καθόλου δε σημαίνει ότι στις υπόλοιπες κατηγορίες (LMP2, LM GTE Pro, LM GTE Am) δεν θα γίνει «πόλεμος» για την πρωτιά, όπως άλλωστε συμβαίνει κάθε χρόνο.

Tο πρόγραμμα της Παρασκευής περιλαμβάνει την καθιερωμένη παρέλαση των πιλότων στους δρόμους της πόλης του Le Mans, με ιστορικά αυτοκίνητα άλλων εποχών. Η δράση του Σαββάτου αρχίζει στις 9 το πρωί (ώρα Ελλάδας) με το warm-up, ενώ όπως προαναφέραμε η αληθινή μάχη ξεκινά στις 3 το μεσημέρι (4 ώρα Ελλάδας) με την εκκίνηση.

Δείτε στο αρχείο PDF στο τέλος του άρθρου μας όλες τις συμμετοχές του φετινού αγώνα.

Συνημμένα Αρχεία

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά