17 Ιουν 2018

24 heures du Mans: Επιτέλους, Toyota!

Οι Ιάπωνες τα κατάφεραν! Έσπασαν την «κατάρα» του Le Mans, με το #8 των Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Fernando Alonso να παίρνει τη νίκη στον 24ωρο αγώνα! Η G-Drive πρώτη στην LMP2, κυριαρχία των Porsche 911 RSR σε GTE Pro και GTE Am.

Μετά από έξι τερματισμούς στη 2η θέση, μετά από πολλές ατυχίες, μετά από όλα όσα πέρασε στο Le Mans, η Toyota έφτασε τελικά στη νίκη στον θρυλικό αγώνα αντοχής. Μπορεί ο ανταγωνισμός να μην ήταν ικανός να φτάσει τόσο το νικητήριο #8, όσο και το δεύτερο #7 (M. Conway, J.M. Lopez, K. Kobayashi), όμως και πάλι οι Ιάπωνες έπρεπε να διαχειριστούν τον δικό τους αγώνα. Μάλιστα, με αυτήν την νίκη, ο Fernando Alonso ολοκλήρωσε το δεύτερο σκέλος του ‘Triple Crown’, με τη επικράτηση στο Indy 500 να απομένει πλέον για τον Ισπανό οδηγό. Πίσω, το #3 της Rebellion, με πλήρωμα τους Thomas Laurent, Mathias Beche και Gustavo Menezes, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Αντίθετα με τα προγνωστικά η G-Drive

Η ρωσική G-Drive κρατήθηκε στην πρωτοπορία της LMP2, με το #26 (Roman Rusinov, Jean-Eric Vergne, Andrea Pizzitola) να φτάνει πρώτο στην καρώ σημαία, σε αντίθεση με κάθε πρόβλεψη για την εν λόγω κατηγορία. Δεύτερο ήρθε το #36 της Signatech Alpine (Nicolas Lapierre, Andre Negrao, Pierre Thiriet), ενώ το βάθρο συμπλήρωσε το #39 της Graff-SO24 (Vincent Capaillaire, Tristan Gommendy, Jonathan Hirschi).

Δεν είχαν αντίπαλο τα 911 RSR

Μπορεί η Porsche να έλειπε από την LMP1 φέτος, όμως γιόρτασε με το καλύτερο τρόπο τα 70 χρόνια ιστορίας της, επικρατώντας τόσο στην GTE Pro, όσο και στην GTE Am. Πιο συγκεκριμένα, το #92 911 RSR (Michael Christensen, Kevin Estre, Laurens Vanthoor) έκανε το 1-2 με το #91 (Gianmaria Bruni, Richard Lietz, Frederic Makowiecki) στην Pro, μπροστά από το τρίτο #68 της Ford Chip Ganassi Racing (Sebastien Bourdais, Dirk Muller, Joey Hand). Οι Αμερικανοί έδωσαν ακόμα και μάχη για την 2η θέση, όμως οι Γερμανοί φάνηκαν πολύ δυνατοί αντίπαλοι και κρατήθηκαν μπροστά. Στην Am, το #77 της Dempsey-Proton Racing (Matt Campbell, Christian Ried, Julien Andlauer) με 911 RSR δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της κυριαρχίας του. Ως εκ τούτου, το #54 της Spirit of Race (Giancarlo Fisichella, Francesco Castellacci, Thomas Flohr) και το #88 της Keating Motorsports (Jeroen Bleekemolen, Ben Keating, Luca Stolz), αμφότερα με Ferrari 488 GTE, περιορίστηκαν στις θέσεις 2 και 3, αντίστοιχα.

Πλέον, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής μεταφέρεται στο Silverstone στις 19 Αυγούστου, για τον 3ο αγώνα της superseason του 2018/2019.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες:

Σχόλια