Το #7 Toyota TS050 Hybrid των M. Conway, K. Kobayashi και J.M. Lopez προηγείται του #8 (S. Buemi, K. Nakajima, F. Alonso), σε έναν αγώνα που κυλά ιδανικά για την κυρίαρχη της LMP1. Η G-Drive προηγείται στην LMP2, με την Porsche να έχει τα πρωτεία στις δύο κατηγορίες της GTE.

Η εκκίνηση του θρυλικού αγώνα δόθηκε στις 16:00 ώρα Ελλάδος, με τα δύο Toyota να φεύγουν μπροστά. Μόλις στην πρώτη στροφή, ο #1 Rebellion έχασε το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, κι αυτό ήταν το μοναδικό συμβάν στην αρχή του αγώνα. Για το υπόλοιπο 8ωρο, τα δύο πρωτότυπα των Ιαπώνων αντάλλαζαν θέσεις, είτε λόγω pit stops, είτε προσπερνώντας μέσα στην πίστα, όντας άνετα μπροστά από τους υπόλοιπους της κατηγορίας. Άτυχο ήταν το #17 της SMP Racing (Egor Orudzhev, Matevos Isaakyan, Stephane Sarrazin), που κατείχε την τρίτη θέση μέχρι και λίγο πριν την ολοκλήρωση της 8ης ώρας, αλλά ο Isaakyan έκανε λάθος και βρέθηκε στις μπαριέρες των Porsche Curves. Προσπάθησε να συνεχίσει, τα κατάφερε μετά από ώρα, όμως πήρε φωτιά ο κινητήρας κι έτσι εγκατέλειψε. Ως εκ τούτου, πίσω από τα Toyota πέρασε το #3 της Rebellion (Thomas Laurent, Mathias Beche, Gustavo Menezes). Μερικές ώρες νωρίτερα είδαμε και την πρώτη εγκατάλειψη αυτού του 1/3 του αγώνα, αφού το #4 ByKolles (Oliver Webb, Dominik Kraihamer, Tom Dillmann) έφυγε στην μπαριέρα των Porsche Curves, όταν ντούμπλαρε αυτοκίνητα της GTE Am.

Ρωσική κυριαρχία στην LMP2

Σε μία LMP2 με αρκετούς «μνηστήρες» για την νίκη στο φετινό Le Mans, η ρωσική G-Drive είναι αυτή που έδωσε τον ρυθμό με άνεση, με πλήρωμα τους Roman Rusinov, Jean-Eric Vergne και Andrea Pizzitola. Το #36 της Signatech Alpine (Nicolas Lapierre, Andre Negrao, Pierre Thiriet) ακολούθησε, ενώ τρίτο ήταν το #23 της Panis Barthez Competition (Timothe Buret, Will Stevens, Julien Canal).

Επέλαση των ‘911’ στην GTE Pro και την GTE Am

Η άκρως ανταγωνιστική GTE Pro έδωσε το κάτι παραπάνω στον αγώνα. Αν και η πρώτη τριάδα απαρτίζεται από τα τρία αυτοκίνητα της Porsche GT Team (με το επετειακό ‘γουρουνίσιο’ #92 να ηγείται των #91 και #93), η μάχη για τις θέσεις 4 ως 9 μαινόταν από την αρχή κιόλας. Το #81 της BMW Team MTEK (Martin Tomczyk, Nick Catsburg, Philipp Eng) ήταν 4ο, με το #68 της Ford Chip Ganassi Racing (Sebastien Bourdais, Dirk Muller, Joey Hand) κοντά του, στην 5η θέση. Για την ακρίβεια, και το #69 και το #67 της Ford έκαναν καλό αγώνα, αλλά όχι στα μέτρα που θα ήθελαν. Σε ό,τι αφορά την GTE Am, το #77 της Dempsey-Proton Racing (Matt Campbell, Christian Ried, Julien Andlauer) ήταν μπροστά, με το έτερο αυτοκίνητο της ομάδας, το #88 (Matteo Cairoli, Giorgio Roda, Khaled Al Qubaisi) να βρίσκεται τρίτο. Ανάμεσά τους το #84 της JMW Motorsport (Liam Griffin, Cooper MacNeil, Jeff Segal) με Ferrari 488.

Ατυχία για Button, λάθος του Montoya

To #11 της SMP Racing (Mikhail Aleshin, Vitaly Petrov, Jenson Button) αντιμετώπισε από νωρίς πρόβλημα, μένοντας στα pits για 2 και πλέον ώρες, με αποτέλεσμα ο Button να βγαίνει κοντά στο 5ωρο στην πίστα, όντας 60ος. Παλεύει να ανέβει στην κατάταξη, αλλά είναι πολύ μακριά από αυτό που θα επιθυμούσε στο ντεμπούτο του στο Le Mans. Ένας ακόμη γνώριμός μας από την F1, o Juan Pablo Montoya, αγωνίζεται στην LMP2 με το #32 της United Autosports (Will Owen και Hugo de Sadeleer). Κατά τη διάρκεια του δικού του stint, ο Κολομβιανός έκανε λάθος και έφυγε στην αμμοπαγίδα της Indianapolis. Ο πάλαι ποτέ πρωταθλητής του Indy 500 βρέθηκε εκεί για αρκετή ώρα, προτού κατάφερε να ξεκολλήσει και να συνεχίσει, έχοντας χάσει όμως πολύ χρόνο. Απομένουν 16 ώρες σε έναν αγώνα στον οποίον μπορούν να γίνουν τα πάντα. Θα τα καταφέρει η Toyota; Θα διατηρηθεί μπροστά η G-Drive; Τι θα γίνει στην GTE Pro; Όλα θα απαντηθούν ως τις 16:00 της Κυριακής.

Συνημμένα Αρχεία

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά