Αγώνες Διεθνείς αγώνες

24 ώρες του Le Mans – επικεφαλής η Toyota #8

Με οκτώ ώρες να απομένουν ακόμη μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, η Toyota TS050 Hybrid #8 βρίσκεται επικεφαλής στη γενική κατάταξη και στην LMP1, με το δεύτερο πρωτότυπο της ομάδας #7 να έχει υποχωρήσει κατά τη διάρκεια της νύχτας στην τέταρτη θέση.

Oι φετινές 24 ώρες του Le Mans μοιάζουν σιωπηλές και άχρωμες, χωρίς την παρουσία του κόσμου, που δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει τον αγώνα εξαιτίας των μέτρων προστασίας κατά της πανδημίας του κορονοϊού. Είναι πολύ παράξενο να βλέπεις άδειες τις κερκίδες της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού και -ακόμη χειρότερα- να λείπει εκείνο το ανθρώπινο μελίσσι που μαζευόταν στο ξέφωτο μετά την Dunlop για να παρακολουθήσει τη συναυλία, τις πρώτες ώρες του Σαββάτου. Η ίδια εικόνα επικρατεί και στην πολύβουη μέχρι πέρισυ Tertre Rouge, ενώ στα δέντρα πίσω από τα Esses επικρατεί ερημιά.

Απουσιάζουν επίσης όλοι εκείνοι οι μικροπωλητές, που έδιναν χρώμα πουλώντας την πραμάτεια τους (από βρώμικο μέχρι αναμνηστικά και T-Shirts). Δεν είναι εκεί ούτε οι παραδοσιακοί κατασκηνωτές, ενώ δεν έχεις πια ούτε την ευκαιρία να περπατήσεις στο τεράστιο υπαίθριο πάρκινγκ, φωτογραφίζοντας δυσεύρετα και σπάνια αυτοκίνητα. Τέλος, στην υπόγεια διάβαση κάτω από την πίστα, εκεί όπου σπρωχνόσουν για να περάσεις, δεν υπάρχει κανείς. Μόνο ο ήχος των αγωνιστικών έχει μείνει για να θυμίζει τί συμβαίνει εκεί και σίγουρα η φετινή 24ωρη αναμέτρηση μπορεί να συγκριθεί μόνο με εκείνη του 1939, για εντελώς διαφορετικούς λόγους.

Για την ιστορία, η Τοyota βαδίζει προς την τρίτη συνεχόμενη νίκη της, αν και οι Ιάπωνες θα προτιμούσαν αυτό να γίνει μπροστά σε κόσμο και με ισχυρότερο ανταγωνισμό. Με οκτώ ώρες να απομένουν ακόμη μέχρι την πτώση της καρό σημαίας, η TS050 Hybrid #8 βρίσκεται επικεφαλής στη γενική κατάταξη και στην LMP1, με το δεύτερο πρωτότυπο της ομάδας #8 να έχει υποχωρήσει κατά τη διάρκεια της νύχτας στην τέταρτη θέση.

Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης και επικεφαλής της LMP2 βρίσκεται η #22 Οreca 07-Gibson της United Motorsport και στην εικοστή δεύτερη και στην ηγετική θέση της κατηγορίας LMGTEPro τοποθετείται μέχρι στιγμής η #51 Ferrari 488 GTE Evo της ΑF Corse. Στην εικοστή έβδομη θέση της γενικής κατάταξης και στην πρωτοπορία της κατηγορίας LMGTEΑm έχουμε για την ώρα την #90 Aston Martin Vantage AMR της ΤF Sport. Υπάρχει δρόμος ακόμη...

 

 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου