Αγώνες Διεθνείς αγώνες

24 ώρες του Le Mans: Νικητές οι Buemi/Hartley/Nakajima με το #8 Toyota!

Το #8 Toyota των Buemi, Hartley και Nakajima πήρε τη νίκη στις φετινές 24 ώρες του Le Mans. Απόλυτη κυριαρχία των Aston Martin στα GTE.

 

Οι οδηγοί συνηθίζουν να λένε πως το Le Mans επιλέγει τον νικητή του. Ενδεχομένως να συνέβη με όλες τις κατηγορίες στη φετινή έκδοση του αγώνα.

Μετά τα προβλήματα με το turbo του #7 Toyota, το #8 έπρεπε απλώς να διαχειριστεί τον αγώνα και να αποφύγει τα λάθη - όπερ κι εγένετο, με τους Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Kazuki Nakajima να κερδίζουν για ακόμα μία φορά τον θρυλικό αγώνα αντοχής.

Δεύτερο ήταν το #1 της Rebellion, που μετά από λάθος του #3 στα pits με 2 ώρες να απομένουν, ανέκτησε την θέση του. Το #3, στα χέρια του Deletraz στο τελευταίο stint, έκανε λάθος με μία ώρα να απομένει. Επιστρέφοντας στα pits, έπρεπε να μπει στο γκαράζ με θέμα στον συμπλέκτη. Όταν κατάφερε να ξεκινήσει, είχε χάσει την θέση του από το #7 Toyota, που πήρε το βάθρο.

Στην LMP2, το #22 United Autosports των Albuquerque, di Resta και Hanson πήρε τη νίκη, κερδίζοντας τη μάχη έναντι του #38 Jota των Davidson, da Costa και Gonzalez.

Η τρίτη θέση έμοιαζε υπόθεση της #26 G-Drive των Jensen, Vergne και Rusinov, όμως ένα πρόβλημα στην εμπρός δεξιά ανάρτηση, κι έτσι έδωσαν την ευκαιρία στην #31 Panis Racing των Canal, Jamin και Vaxivier να ανέβει στο βάθρο.

Η συγκεκριμένη κατηγορία έδωσε κι ακόμα ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας, όταν το #39 SO24-Has by Graff χτύπησε στις μπαριέρες στα Porsche Curves. 

Στην GTE Pro, η Aston Martin έκανε το 1-3, με το #97 (Lynn, Martin, Ticknell) και το #95 (Sorensen, Thiim, Westbrook). Το #95 «κλείδωσε» έτσι και τον τίτλο στο WEC.

Ανάμεσά τους το #51 της AF Corse (Calado, Pier Guidi, Serra). Η μάχη της Vantage με την 488 GTE EVO κράτησε για σχεδόν το σύνολο του αγώνα, κι ήταν η μόνη στην Pro κατηγορία, αφού οι Porsche δεν είχαν ρυθμό κι αντιμετώπισαν προβλήματα.

Στην GTE Am, το τελευταίο Safety Car αναζοπύρωσε τις μάχες για το βάθρο, αφού το #56 Team Project 1 είχε πίσω τους την έτερη Porsche #77 Dempsey Proton Racing και την #83 AF Corse. 

Το #56 έχασε έδαφος κι άφησε το #77 και το #83 να περάσουν στις δύο θέσεις του βάθρου, πίσω από το νικητήριο #90 TF Sport (Adam, Eastwood, Yoluc) με Aston Martin Vantage.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου