Ο Ισπανός άσσος άφησε για λίγο τους τέσσερις τροχούς και τον μαγικό κόσμο της F1 και ταξίδεψε στην πίστα του Motegi στην Ιαπωνία για να συναντήσει, μεταξύ άλλων, τον συμπατριώτη και πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Marc Marquez, στη σέλα των καθαρόαιμων δίτροχων προτάσεων της Honda. Και όχι μόνο!

H συγκεκριμένη εκδήλωση, η οποία πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην ιαπωνική πίστα Twin Ring Motegi αμέσως μετά το πέρας όλων των μεγάλων αγωνιστικών δραστηριοτήτων ανά την υφήλιο, φέρει την ονομασία «Honda Racing Thanks Day» αποτελώντας επί της ουσίας μια παγκόσμια… μάζωξη, αλλά και γιορτή, συγχρόνως, με παρουσία όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων του Ιάπωνα κατασκευαστή, στην οποία το «παρών» δίνουν όλοι οι οδηγοί του ανά τον κόσμο. Πρωτίστως, οι πιλότοι της ομάδας στο Π.Π. της F1, αλλά και οι αναβάτες της στο MotoGP.

Φέτος, μάλιστα, η εκδήλωσε έλαβε χώρα σ’ ένα ιδιαίτερα εορταστικό κλίμα, μιας και η Honda κατάφερε για πρώτη φορά στην ιστορία της αποσπάσει μέσα στην ίδια χρονιά το στέμμα στο MotoGP, στο Trial καθώς και στο θεσμό του MXGP.

Μπροστά σε περισσότερους από 20.000 οπαδούς της μάρκας, ο Fernando Alonso είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει μερικούς… φιλικούς γύρους στη σέλα της RC213V μαζί με τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Marc Marquez. Την ίδια στιγμή, ο Jenson Button, ο οποίος πραγματοποίησε την περασμένη βδομάδα τον τελευταίο του αγώνα στην F1, είχε την ευκαιρία να βρεθεί πίσω από το πηδάλιο του NSX Concept-GT πραγματοποιώντας μερικούς πολύ γρήγορους γύρους.

Αμέσως μετά, όλοι οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σ΄ έναν ιδιαίτερα… μαχητικό αγώνα με κάρτ, ενώ αργότερα ο Dani Pedrosa είχε την ευκαιρία να βρεθεί ξανά στη σέλα της RS125R, με την οποία νίκησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία των 125 κ.εκ. το 2003. Την ίδια στιγμή, ο Marc Marquez είχε τη δυνατότητα να «γνωρίσει» από τη θέση του αναβάτη τη μοναδική RC142, ο Fernando Alonso το μονοθέσιο RA301, με το οποίο η Honda μετείχε στην F1 το 1968 και ο Jenson Button την 12κύλινδρη McLaren MP4/6 του 1991._Χ.Α.