Αγώνες Διεθνείς αγώνες

Διεθνείς αγώνες: Πολλή δράση κι ένα μεγάλο «αντίο»

Ο Mick Schumacher στέφεται πρωταθλητής στην F3, η Toyota κάνει το 1-2 στο Fuji της Ιαπωνίας, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής εδώ και δύο εβδομάδες στο WorldRX,  Johan Kristoffersson, κυριαρχεί στη Γερμανία και η Mercedes λέει το μεγάλο «αντίο» στο DTM με τον Gary Paffett να κατακτά το στέμμα στο Hochenhaim.

Ο Gary Paffett (Mercedes-AMG C63) στέφθηκε πρωταθλητής στο θεσμό του DTM τερματίζοντας τρίτος σήμερα στο δεύτερο από τους δύο αγώνες που έλαβαν χώρα στο Hochenheim της Γερμανίας, πίσω από τους Rene Rast (Audi RS5) και Marco Wittmann (BMW M4). Αυτός είναι ο δεύτερος τίτλος του Βρετανού οδηγού στο θεσμό ύστερα από 13 ολόκληρα χρόνια μετά την κατάκτηση του πρώτου το 2005 και συνάμα ο δεύτερος μετά από εκείνον που είχε κατακτήσει το 2015 για λογαριασμό της Mercedes o Pascal Wehrlein. Στον πρώτο αγώνα του τελευταίου γύρου του θεσμού για το 2018, ο Rene Rast είχε καταφέρει να πάρει τη νίκη, εμπρός από το δεύτερο Audi RS5 του Robin Frijns και την BMW M4 του Timo Glock. Θυμίζουμε πως ο αγώνας στο Hochenheim αποτέλεσε το κύκνειο άσμα της Mercedes στο θεσμό, με τη γερμανική εταιρεία να λέει ιδανικά το μεγάλο «αντίο» κερδίζοντας το πρωτάθλημα οδηγών, κατασκευαστών και ομάδων.

Στo θεσμό του WorldRX ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής για το 2018, Johan Kristoffersson, συνέχισε την επέλασή του παίρνοντας επί γερμανικού επίσης εδάφους τη 10η φετινή του νίκη σε 11 αγώνες. Ο Johan Kristoffersson, έχοντας φυλάξει για το τέλος ένα φρέσκο σετ ελαστικών, κατάφερε να αντισταθεί με επιτυχία στον ημιτελικό στην επίθεση του Peter Solberg εξασφαλίζοντας έτσι την pole position για τον τελικό. Εκεί, μετά την αναγκαστική διακοπή μετά το ατύχημα που είχε ο Kevin Hansen στον τέταρτο γύρο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατάφερε να επικρατήσει των Mattias Ekstrom και Andreas Bakkerud, που συμπλήρωσαν το βάθρο.

Στο Fuji της Ιαπωνίας, στον 5ο γύρο της Super Season του WEC, οι Kamui Kobayashi, Mike Conway και Jose Maria Lopez κατάφεραν με την Toyota TS050 Hybrid να επικρατήσουν στη βρεγμένη στα πρώιμα στάδια του αγώνα ιαπωνική πίστα των ομόσταβλών τους, Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Fernando Alonso. Στον 10ο γύρο, ο Kobayashi μπήκε στα pit επιλέγοντας τα extreme wet ελαστικά τα οποία ήδη φορούσε από την αρχή του αγώνα το πρωτότυπο #7 που οδηγούσε από την εκκίνηση ο Kazuki Nakajima. Εντούτοις, o Kobayashi έκανε την κίνηση-ματ επιλέγοντας πρώτος να αλλάξει τα ελαστικά του σε σλικ υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Επιλογή τελικά που απεδείχθη σοφή, καθώς έτσι το πλήρωμα με το #8 πήρε ένα σαφές προβάδισμα, το οποίο και διατήρησε μέχρι και την ολοκλήρωση του αγώνα ύστερα από 6 ώρες.

Στο F3 European Championship, o Mick Schumacher, ο 19χρονος γιος του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στην F1, Michael Schumacher, εξασφάλισε στο Hochenheim - ένα γύρο πριν την ολοκλήρωση του φετινού θεσμού - το πρωτάθλημα θέτοντας έτσι γερές βάσεις για τη συνέχεια της καριέρας του στους αγώνες. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Mick Schumacher ήταν μόλις 10ος στη βαθμολογία του θεσμού ύστερα από τη διεξαγωγή των 14, από τους 30, αγώνων της φετινής χρονιάς. Εντούτοις, ο Γερμανός οδηγός, μετά τη νίκη του στο Spa, κατάφερε να ανέβει στο ανώτερο σκαλί του βάθρου οκτώ στο σύνολο φορές._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου