top icon
Αγώνες

EΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018: Αεροπορία!

Μετά από ένα ιδανικό ξεκίνημα για τον εθνικό μας αγώνα, ο Alexey Lukyanuk διέλυσε το συναγωνισμό στην ε.δ. Θήβα, δημιουργώντας “με το καλημέρα” μία διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του.

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για το 2018, συνδυάζοντας εκκίνηση κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, θέαμα στην σούπερ ειδική του Ιπποδρόμου στο Μαρκόπουλο, αλλά και αγωνιστική δράση με την τέλεση ειδικής (Θήβα) μήκους 30 χιλιομέτρων! Νωρίς το πρωί, τα πληρώματα πέρασαν τη ράμπα της αφετηρίας από την Ακρόπολη, όπως εξάλλου αρμόζει στον εθνικό μας αγώνα, και μάλιστα μπροστά σε πολύ κόσμο! Το γεγονός ότι η διαδικασία πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής είχε σαν αποτέλεσμα η παρουσία των αγωνιστικών αυτοκινήτων να προσελκύσει το ενδιαφέρον αρκετών παρευρισκομένων και τουριστών. Στη συνέχεια, τα αγωνιστικά κατευθύνθηκαν προς τον Ιππόδρομο του Μαρκοπούλου για την τέλεση της σούπερ ειδικής. Παρά τις όποιες ανησυχίες νωρίτερα, ο κόσμος έδωσε βροντερό παρών γεμίζοντας τα δύο διαζώματα των κερκίδων του Ιπποδρόμου. Γεγονός ιδιαίτερα θετικό, αν αναλογιστούμε ότι οι περισσότεροι εργάζονται την Παρασκευή το μεσημέρι, κάτι που απέτρεψε πολλούς από το να βρεθούν στο Μαρκόπουλο. Παρόλα αυτά, οι κερκίδες γέμισαν, ενώ η σκόνη των αγωνιστικών δεν προβλημάτισε ούτε τους θεατές, αλλά ούτε και τους οδηγούς που αγωνίστηκαν ανά δύο στην υπερειδική. Και σαν να μην έφτανε αυτό, αμέσως μετά τα πληρώματα ταξίδεψαν μέχρι τη Θήβα, όπου και αγωνίστηκαν στην εξαιρετικά απαιτητική ε.δ. της Θήβας, η οποία και είχε μήκος 30 χιλιομέτρων.

Με τη σειρά εκκίνησης, φυσιολογικά, να παίζει το ρόλο της, ο Alexey Lukyanuk ουσιαστικά “καθάρισε” τον ανταγωνισμό από το απόγευμα της Παρασκευής. Ο Ρώσος οδηγός απογείωσε το Ford Fiesta R5 και δημιούργησε μία διαφορά μεγαλύτερη των 30 δλ. από τον δεύτερο, η οποία του επιτρέπει από αύριο κιόλας να ελέγξει τους αντιπάλους του. Μάλιστα, ο Lukyanuk έχασε περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα στην σούπερ ειδική, λόγω ενός κλαταρίσμος! Απλά, στη Θήβα έδειξε ένα δείγμα της κλάσης του διαλύοντας τον ανταγωνισμό.

Η συγκεκριμένη ε.δ. προβλημάτισε τους περισσότερους από τους οδηγούς, οι οποίοι δεν απέφυγαν τα λάθη, δηλώνοντας ότι το οδόστρωμα γλίστραγε ιδιαίτερα. Ο γνωστός μας από την παρουσία του στο WRC, Eyvind Brynildsen με ακόμα ένα Fiesta R5 ακολουθεί δεύτερος, έχοντας κάνει και ένα τετ α κε στη Θήβα. Ο Juuso Nordgren, που εχθές έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην QS, είχε μία αναίμακτη έξοδο με το Skoda Fabia R5, αφού έχασε μία διασταύρωση και αναγκάστηκε να βάλει όπισθεν για να επιστρέψει στην ε.δ. Ο νεαρός οδηγός της Skoda Motorsport νιώθει την ανάσα του γνωστού μας Bruno Maghalaes, με ακόμα ένα Fabia R5, ο οποίος δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα στην ε.δ. της Θήβας, δηλώνοντας ότι περισσότερες από δύο φορές κινδύνεψε να βγει από το δρόμο!

Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει ο νεαρός Αλέξανδρος Τσουλόφτας με το Citroen DS3 R5! Ο Κύπριος οδηγός κατάφερε να πλασαριστεί στην πεντάδα παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το κιβώτιο του στην Θήβα, ενώ νωρίτερα είχε ξεσηκώσει τον κόσμο με τα περάσματα του στην υπερειδική. Οι Yuiri Protasov και Norbert Herczig ακολουθούν αμφότεροι με Skoda Fabia, με τον δεύτερο νωρίτερα να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο στην υπερειδική του Ιπποδρόμου.

Από ελληνικής πλευράς, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Skoda Fabia R5 ταλαιπωρήθηκε με τη σειρά εκκίνησης, όντας 3η διέλευση στην ε.δ. Θήβα. Την ίδια ώρα, ο Θέμης Χαλκιάς προσπαθεί να βρει το ρυθμό του στην πρώτη του συμμετοχή με το Skoda Fabia R5. Με τον Λεωνίδα Μαχαίρα παραπλεύρως, ξεσήκωσαν τους θεατές πλαγιολισθαίνοντας στον Ιππόδρομο, ενώ στη συνέχεια ολοκλήρωσαν τη Θήβα έχοντας σαν στόχο την προσαρμογή τους με το Fabia.

Παραμένοντας σε επίπεδο ERC, ο Tibor Erdi Jr. με το Mitsubishi Lancer EVO X κατάφερε να τεθεί επικεφαλής στην κατηγορία του ERC2, δημιουργώντας και μία μικρή διαφορά από τους διώκτες του. Την ίδια ώρα, η κατηγορία του ERC3 έχει και ελληνικό ενδιαφέρον! Ο Χρυσόστομος Καρέλλη, πάντα με τον Ηλία Παναγιωτούνη δίπλα του στο Citroen DS3 R3 Max τέθηκε επικεφαλής αρχικά επικρατώντας στην υπερειδική, αλλά στη συνέχεια έχασε χρόνο στη Θήβα πέφτοντας δεύτερος πίσω από τον Artur Muradian με Peugeot 208 R2. Ο Λαμιώτης οδηγός, παραπονέθηκε για έλλειψη πρόσφυσης, όντας στην πρώτη του με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε χωμάτινες επιφάνειες.

Σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, και με δεδομένο το γεγονός ότι οι οδηγοί με κυπριακή αγωνιστική άδεια δεν βαθμολογούνται στο θεσμό, η μάχη της κορυφής παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον! Βλέπετε, ο Γιώργος Κεχαγιάς, κατάφερε με τον Βασίλη Μπασιούκα και όπλο τους το Lancer ένατης γενιάς, να ξεπεράσει τον νικητή των δύο πρώτων γύρων του θεσμού, τον Γιάννη Μπαντούνα. Ο Πρωταθλητής Αναβάσεων έχει αρχίσει και προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της οδήγησης στο χώμα και κερδίζει τις εντυπώσεις. Την ίδια ώρα, ο οδηγός από τον Πύργο, μπορεί με τον Κώστα Σούκουλη παραπλεύρως στο Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α να έχασε έδαφος σήμερα, αλλά είναι δεδομένο ότι θα επιστρέψει αύριο. Βέβαια, ελάχιστα πίσω τους ακολουθούν και οι Θ. Χαλκιάς-Λ.Μαχαίρας με το Fabia R5, οι οποίοι δεδομένα θα είναι περισσότερο ανταγωνιστικοί με το πέρας κάθε χιλιομέτρου και αναμφίβολα θα παίξουν το ρόλο τους στη μάχη του Ελληνικού Πρωταθλήματος. Στην ελληνική F2, οι Χ.Καρέλλης-Η.Παναγιωτούνης με το DS3 έχουν τεθεί επικεφαλής, αλλά κοντά τους ακολουθούν οι “El-Nak Jr.” και Ανδρέας Βίγκος με το Renault Clio R3, οι οποίοι κινήθηκαν σβέλτα προσπαθώντας να βρουν το ρυθμό τους μετά την έξοδο που είχαν στο Ράλλυ Φθιώτιδος. Την πρώτη τριάδα, συμπληρώνει ο Σάββας Λευκαδίτης με τον Κώστα Κόντο παραπλεύρως, οι οποίοι για ακόμα μία φορά εντυπωσιάζουν σε θέαμα, αλλά και χρόνους, με το Peugeot 206. Στα Ιστορικά αυτοκίνητα, οι Ανδρέας και Γιώργος Παπαγεωργίου με το προσεγμένο Volvo 142 είναι επικεφαλής, προσφέροντας και θέαμα στις ειδικές διαδρομές.

Αύριο η δράση συνεχίζεται στα βουνά της Φθιώτιδας. Εκεί, τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 123,76 χιλιομέτρων, με την πρώτη ε.δ. να είναι αυτή της Νέας Άμφισσας και ώρα εκκίνησης στις 10:48 πμ._Π.Τ.

Αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: http://timing.sporttraxx.com/races/acropolis-2018/#results/1

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ