top icon
Αγώνες

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Nordgren ταχύτερος στην QS

Ο εργοστασιακός οδηγός της Skoda Motorsport, Juuso Nordgren, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην κατατακτήρια ε.δ. του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και θα επιλέξει πρώτος τη σειρά εκκίνησης που επιθυμεί για το πρώτο σκέλος του αγώνα.

Το πράσινο φως για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις άναψε πριν από λίγη ώρα με την τέλεση της κατατακτήριας ε.δ. στην πόλη της Λαμίας. Στη γνωστή διαδρομή που η QS διεξάγεται τα τελευταία χρόνια, ο 22χρονος Juuso Nordgren με το Skoda Fabia R5, κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, με αποτέλεσμα να επιλέξει πρώτος τη σειρά εκκίνησης που επιθυμεί για το πρώτο σκέλος του αγώνα. Ο νεαρός οδηγός, ο οποίος αποτελεί εργοστασιακό οδηγό της Skoda Motorsport και πριν από μερικές εβδομάδες είχε τερματίσει 6ος στην κατηγορία του WRC2 στο Ράλλυ Πορτογαλίας, επικράτησε με διαφορά χιλιοστών επί του Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5 EVO2. Πίσω από τον νικητή των δύο προηγούμενων γύρων του ERC, ακολούθησε ο Πρωταθλητής Ουκρανίας το 2008, αλλά και δεύτερος στο Ράλλυ ΕΛΠΑ το 2010, Yuri Protasov. Ο Ουκρανός που οδηγεί ακόμα ένα Skoda Fabia R5, ήταν μπροστά από τον Πρωταθλητή Πολωνίας του 2015 Lukasz Habaj με Ford Fiesta R5.

Από ελληνικής πλευράς, και με δεδομένο ότι οι Χαλκιάς-Μαχαίρας δεν λαμβάνουν μέρος στην κατατακτήρια ε.δ. με το Skoda Fabia R5, ο Γιώργος Φιλιππίδης με τον Alan Harryman δεν εκκίνησαν στην QS με το δικό τους Fabia προδιαγραφών R5 αποσύροντας μάλιστα τη συμμετοχή τους από τον αγώνα για προσωπικούς λόγους. Αντίθετα, οι Καρέλλης-Παναγιωτούνης με το Citroen DS3 R3 Max, κατάφεραν να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο στα δικίνητα, στην πρώτη τους με το νέο τους απόκτημα στο χώμα.

Σε λίγη ώρα τα πληρώματα θα επιλέξουν τη σειρά εκκίνησης που επιθυμούν, ενώ αύριο στις 11:00 πμ θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Λίγη ώρα αργότερα, και συγκεκριμένα στις 15:26, τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην υπερειδική του Ιπποδρόμου, ενώ πριν επιστρέψουν στη Λαμία για τη διανυκτέρευση τους, θα αγωνιστούν και στην ε.δ. Θήβα των 30,53 χιλιομέτρων._Π.Τ.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

No1: LUKYANUK Alexey – ARNAUTOV Alexey

«Σε ένα γρήγορο τμήμα άνοιξε λίγο περισσότερο η τροχιά μας. Καθόλου άσχημα σήμερα.»

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo

«Έχασα σε ένα σημείο τα φρένα και σε μία φουρκέτα ήμασταν εκτός γραμμής. Θέλουμε να βελτιώσουμε την οδήγησή μας και τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Εκτός από το λάθος όλα πήγαν καλά.»

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon

«Ήταν εντάξει, όλα ήταν εντάξει. Είχα καλή αίσθηση, δεν ξέρω το χρόνο ακόμα, αλλά η αίσθηση ήταν εντάξει.»

Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub

«Έκανα πολλά λάθη, πρέπει να οδηγώ με καλύτερες γραμμές.»

Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel

«Κάναμε ένα λάθος, χάσαμε λίγο χρόνο. Πρώτη φορά εδώ, πρέπει να μάθω αυτό το Ράλλυ. Αλλά μου άρεσε, πραγματικά ωραία Ειδική.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica

«Πολύ ωραία αλλά το αυτοκίνητο δεν πήρε την τέταρτη ταχύτητα σε ένα γρήγορο τμήμα και χάσαμε πολύ χρόνο. Δεν είχαμε άλλα λάθη, αλλά ο χρόνος είναι κακός.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis

«Όλα εντάξει, ξεκινήσαμε με σκληρά ελαστικά και χάσαμε λίγο χρόνο αλλά είναι εντάξει.»

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert – CHRISTIAN Frank

«Έκανα μερικά μικρά λάθη. Είναι ωραίο να είμαι εδώ. Αυτό το Σαββατοκύριακο έχουμε σημειώσεις στα γερμανικά.»

Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej

«Δεν πήγαμε άσχημα, αλλά θα μπορούσα να οδηγήσω καλύτερα καθώς έκανα ένα λάθος. Ακούμπησα σε ένα ανάχωμα σε μία αργή στροφή.»

Νο10: PHILIPPEDES George – HARRYMAN Allan

Δεν εκκίνησε τον αγώνα για προσωπικούς λόγους του οδηγού.

Νο11: MONTEIRO Aloisio – COUCEIRO Andre

«Το απόλαυσα αν και προσπαθώ να καταλάβω το αυτοκίνητο. Αυτές οι Ειδικές είναι πολύ πιο δύσκολες από ό,τι στις Αζόρες.»

Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin

«Υπάρχουν κάποιες στροφές που είναι δύσκολο να τις στρίψεις σωστά. Έκανα λάθη και στα τρία περάσματα, είχα τετακέ.»

Νο14: NOBRE Paulo – MORALES Gabriel

«Γλιστρούσε πολύ, στο τέλος είχα σχεδόν μία έξοδο, αλλά τα καταφέραμε. Επιζήσαμε και είμαστε εδώ.»

Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic

«Προσπαθήσαμε να πιέσουμε λίγο περισσότερο για να πάρουμε καλή θέση εκκίνησης στο Top 15.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos – IOANNOU Antonios

«Γλίστραγε αρκετά, αλλά λιγότερο από πριν. Είχαμε μια μικρή στιγμή καθώς πιέζαμε και σηκώσαμε το αυτοκίνητο στους δύο τροχούς.»

Νο17: REMENNIK Sergei – ROZIN Mark

«Όλα πήγαν καλά, προσπάθησα να οδηγήσω χωρίς λάθη. Θα είναι δύσκολο ράλλυ για τα αυτοκίνητα.»

Νο18: ALONSO Juan-Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo

«Είχαμε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, αλλά δεν πειράζει καθώς ο αγώνας ξεκινά αύριο.»

Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp

«Όλα εντάξει, δεν πήγαμε πολύ γρήγορα καθώς η τακτική μας είναι να μην πάμε στο Top15.»

Νο21: MELEGARI Zelindo – CECCHI Andrea-Marco

«Μια χαρά, πρέπει να μάθουμε το νέο μας αυτοκίνητο.»

Νο22: PANTELI Petros – «Q8»

«Αυτή η Ειδική ήταν πολύ γρήγορη και καλή. Κανένα πρόβλημα.»

Νο23: DRYMOUSSIS Vassilios – DRYMOUSSIS Panayiotis

«Στόχος μας είναι ο τερματισμός. Θέλουμε όμως να πάμε γρήγορα.»

Νο24: FALCON Emma – GONZALEZ Eduardo

«Νομίζω ότι ήταν καλύτερα από πριν. Χρειάζομαι περισσότερα χιλιόμετρα. Όλοι λένε ότι αυτός ο αγώνας θα είναι δύσκολος.»

Νο25: MURADIAN Artur – CHELEBAEV Pavel

«Μικρό λάθος στη δεύτερη φουρκέτα, το αυτοκίνητο αναποδογύρισε. Χαζό λάθος.»

Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias

«Πρώτη φορά στο χώμα με το νέο μας αυτοκίνητο (Citroen DS3 R3T), θέλουμε να πάμε γρήγορα και να εκπροσωπήσουμε τα ελληνικά χρώματα.»

Νο27: GHOSH Amittrajit – NAIK Ashwin

«Όχι καλά, κάναμε λάθος. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να πάει ευθεία. Είχαμε πολλή υποστροφή. »

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ