Αγώνες Διεθνείς αγώνες

ERC - Ράλλυ di Roma Capitale: Επικεφαλής ο Lukyanuk

Η πρώτη ημέρα του restart των διεθνών αγώνων ράλλυ ολοκληρώθηκε στη Ρώμη, με τον Alexey Lukyanuk να έχει αποκτήσει το προβάδισμα στην κατάταξη.

Μετά από μήνες απραξίας, οι διεθνείς αγώνες ράλλυ επανεκκίνησαν και τυπικά με το Ράλλυ di Roma Capitale, εναρκτήριο γύρο του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC). Μετά από 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές μήκους 97 αγωνιστικών χιλιομέτρων, οι Ρώσοι Alexey Lukyanuk-Dmitry Eremeev (Citroen C3 R5) βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, ακολουθούμενοι από τους Ιταλούς Giandomenico Basso-Lorenzo Granai (Volkswagen Polo R5).

Κύριο χαρακτηριστικό της πρώτης ημέρας του Ράλλυ di Roma Capitale, ήταν η μεγάλη της διάρκεια, λόγω διακοπών που επέφεραν καθυστέρηση 2 ωρών. Η συγκεκριμένη εξέλιξη χαρακτηρίζεται μάλλον ως αναμενόμενη, λόγω της μορφολογίας των σημερινών ειδικών διαδρομών, οι οποίες σε μεγάλο μήκος τους ήταν στενές. Έτσι, αν ένα πλήρωμα είχε έξοδο, όπως συνέβη στην πρώτη ειδική διαδρομή με τους Andrea Crugnola-Pietro Ometto (Citroen C3 R5) και στην επόμενη, με τους Adrien Fourmaux-Renaud Jamoul (Ford Fiesta R5 MKII), το αυτοκίνητο ήταν πιθανό να μπλοκάρει το δρόμο.  Αυτό πράγματι συνέβη, με τις ειδικές διαδρομές να σταματούν και να ξεκινούν αρκετές φορές, επιφέροντας εντέλει την καθυστέρηση που προαναφέραμε.

Lukyanuk

Σε επίπεδο Γενικής Κατάταξης, προηγούνται οι Lukyanuk-Eremeev (Citroen C3 R5). Ο Ρώσος Πρωταθλητής Ευρώπης 2018 και νικητής του Ράλλυ di Roma Capitale εκείνης της χρονιάς, δεν άφησε περιθώριο σε κανέναν και στην πρώτη του εμφάνιση με τον νέο συνοδηγό του, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές διαδρομές της ημέρας. 

Basso

Στη δεύτερη θέση, με διαφορά 34,1 δευτερολέπτων από το ρωσικό πλήρωμα, βρίσκονται οι περσινοί νικητές του αγώνα, Giandomenico Basso-Lorenzo Granai (Volkswagen Polo R5). Ο Ιταλός δύο φορές Πρωταθλητής Ευρώπης, είχε στο νου του και το Πρωτάθλημα Ιταλίας, οπότε στο δεύτερο loop δεν πίεσε, αποφεύγοντας τα ρίσκα.  

Solberg

Στην τρίτη θέση, ολοκλήρωσαν την πρώτη τους ημέρα σε ασφάλτινο αγώνα, οι Oliver Solberg-Aaron Johnston (Volkswagen Polo R5). Ο 18χρονος οδηγός, που προτίμησε να εκκινεί πρώτος σήμερα, ώστε να αποφύγει τα χώματα από πιθανές "μπούκες", έδειξε να προσαρμόζεται άμεσα, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε. Ήδη, πριν τον αγώνα, δέχθηκε ποινή αποκλεισμού με αναστολή, επειδή έκανε περισσότερες ημέρες δοκιμών με το αγωνιστικό, από τις επιτρεπόμενες. Κατά τη διάρκεια του πρώτου loop, η περιπέτεια συνεχίστηκε, αφού μετά την πρώτη ειδική διαδρομή έχασε τα γυαλιά του -τα οποία βρήκε λίγο αργότερα ο πατέρας του Petter- με αποτέλεσμα να μη βλέπει στο 100% σε μακρινά σημεία. Αυτό πάντως δεν επηρέασε τον νεαρό, ο οποίος βελτίωσε τους χρόνους του στο δεύτερο loop της ημέρας.

Tempestini

Στην 4η θέση, βρίσκονται οι Simone Tempestini-Sergiu Itu (Skoda Fabia R5 evo). Ο Ιταλός με ρουμανική αγωνιστική άδεια, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Νέων 2016, βρέθηκε από την αρχή της ημέρας στη μάχη του βάθρου, την οποία αναμένεται να δώσει και αύριο, πιστοποιώντας τη δυναμική του. Μια θέση πιο  πίσω, ακολουθούν οι Γερμανοί Fabian Kreim-Christian Frank (Volkswagen Polo R5), στην πρώτη εμφάνιση του 27χρονου οδηγού με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Οι 3 προαναφερθέντες οδηγοί (Solberg, Tempestini, Kreim) διαμορφώνουν την πρώτη τριάδα του ERC1 Junior , για οδηγούς ηλικίας έως 28 ετών με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 (ή Rally2 όπως ονομάζονται πλέον).

Craig Breen

Μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο πίσω, συμπληρώνοντας την εξάδα, βρίσκονται οι Craig Breen-Paul Nagle (Hyundai i20 R5). Ο Ιρλανδός εργοστασιακός οδηγός της Hyundai, έχει τονίσει εξαρχής πως δε θεωρεί ότι μπορεί να βρεθεί στη μάχη της νίκης, αφού στόχος του είναι η εξέλιξη των ελαστικών της ινδικής MRF, εγχείρημα που κατά την πρώτη ημέρα πέτυχε, αφού έφτασε να βρίσκεται έως και στην τρίτη θέση της κατάταξης.

Στο ERC3 για δικίνητα αυτοκίνητα, καθώς και στο ERC3 Junior, για οδηγούς ηλικίας έως 27 ετών με αυτοκίνητα προδιαγραφών R2 (ή Rally4 όπως ονομάζονται πλέον), επικεφαλής βρίσκονται οι Εσθονοί Ken Torn-Kauri Pannas (Ford Fiesta Rally4), ενώ την τριάδα διαμορφώνουν οι Πορτογάλοι Pedro Antunes-Pedro Alves (Peugeot 208 Rally4) και οι Ισπανοί Josep Bassas-Axel Coronado (Peugeot 208 Rally4).

Στο ERC2 προηγούνται οι Ιταλοί Zelindo Meligari-Corrado Bonato (Subaru Impreza), ακολουθούμενοι από τους Andrea Mabellini-Nicola Arena (Fiat 124 Abarth RGT) και τους Roberto Gobbin-Alberto Cervi (Fiat 124 Abarth RGT), οι οποίοι διαμορφώουν και την κατάταξη του Abarth Cup.

Dani Sordo

Πέραν του "κανονικού" Ράλλυ di Roma Capitale, διεξάγεται και το Ράλλυ Stars Roma Capitale, με τη συμμετοχή 3 πληρωμάτων με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν οι Dani Sordo-Carlos Del Barrio (Hyundai i20 Coupe WRC), που πραγματοποιούν δοκιμές στην άσφαλτο με το εργοστασιακό τους αυτοκίνητο. Εκτός από τους Ισπανούς, στον αγώνα συμμετέχουν οι Pierre Louis Loubet-Vincent Landais (Hyundai i20 Coupe WRC), στο ντεμπούτο τους με αυτό το αυτοκίνητο, καθώς επίσης και οι "Pedro"-Emmanuele Baldaccini (Ford Fiesta WRC), που έχουν την υποστήριξη της M-Sport.

Το Ράλλυ di Roma Capitale συνεχίζεται αύριο, με 3 ειδικές διαδρομές οι οποίες επαναληφθούν δύο φορές, με το συνολικό μήκος των 9 διαδρομών να είναι 100,8 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Pierre Louis Loubet

Ράλλυ di Roma Capitale – Πρόγραμμα TV

Σάββατο 25 Ιουλίου

00:30-01:00 (Eurosport 2) - Σύνοψη 1ης ημέρας

Κυριακή 26 Ιουλίου

00:30-01:00 (Eurosport 2) - Σύνοψη 2ης ημέρας

Νέα, δηλώσεις των πρωταγωνιστών και live timing μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του FIA ERC

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου