Την έκτη του νίκη στο Ράλλυ Κύπρου σημείωσε ο Nasser Al Attiyah, την ώρα που ο Chris Ingram απέκτησε προβάδισμα στο κυνήγι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος!

Την ώρα που η μάχη του τίτλου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ βρίσκεται στην κορύφωση της, ο Nasser Al Attiyah έδειξε το δρόμο στους πρωταγωνιστές του θεσμού. Στα 49 του χρόνια, ο πολυπρωταθλητής Μέσης Ανατολής απέδειξε ότι ακόμα και σήμερα δεν υστερεί σε ταχύτητα σε σχέση με τους νεότερους αντιπάλους του, διαθέτοντας μεγαλύτερη ποιότητα από όσους συμμετείχαν στον αγώνα. Οδηγώντας το VW Polo R5 τέθηκε επικεφαλής από την πρώτη ειδική του αγώνα και παρέμεινε εκεί ως το τέλος, σημειώνοντας την 6η του νίκη στο νησί της Αφροδίτης. Ο Al Attiyah δεν απειλήθηκε ποτέ και από κανέναν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και η μοναδική στιγμή που ανησύχησε ήταν όταν το Polo παρουσίασε ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Όμως, ούτε αυτό στάθηκε δυνατό να του στερήσει μία εμφατική και άνετη νίκη.

rally cyprus

Πιο πίσω, ο αγώνας είχε πραγματικά δραματική εξέλιξη! Ο Alexey Lukyanuk με το Citroen C5 R5 προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Al Attiyah, αλλά μόλις διαπίστωσε ότι αυτό δεν είναι εφικτό προτίμησε να διαφυλάξει τη 2η θέση έχοντας στο μυαλό του το ευρωπαϊκό στέμμα. Όμως, το C3 είχε αντίθεση άποψη και ένα τεχνικό πρόβλημα τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Σε εκείνο το σημείο, δεύτερος ανέβηκε ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης με τον Αντώνη Ιωάννου παραπλεύρως. Οι Πρωταθλητές Κύπρου, κοίταξαν στα μάτια τους πρωταγωνιστές του ERC για ακόμα μία φορά με το Skoda Fabia R5 και σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις. Μην ξεχνάμε, ότι ο Γαλαταριώτης είχε καταφέρει να επικρατήσει στον περσινό αγώνα, πάντα στο πλαίσιο του ERC. Και ενώ το κυπριακό πλήρωμα τερμάτισε κανονικά τον αγώνα και πανηγύρισε τη 2η θέση στο βάθρο, μία παράβαση στο καθεστώς του παρκ φερμέ μετά το τέλος του αγώνα είχε σαν αποτέλεσμα να αποκλειστούν!

rally cyprus

Έτσι, με αυτόν τον τρόπο πίσω από τον Nasser Al Attiyah κατάφερε εν τέλει να τερματίσει ο Βρετανός Chris Ingram με ακόμα ένα Skoda Fabia R5! O 25χρονος οδηγός, που για να λάβει μέρος στον αγώνα χρειάστηκε και τη συνδρομή φίλων του σπορ και θαυμαστών του, είχε τη δική του μάχη με τον Lukasz Habaj με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι κοντά στα 6 δευτερόλεπτα! Όμως, ο Πολωνός πραγματοποίησε ένα τετ α κε στο δεύτερο σκέλος, την ώρα που ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του κόστισε ακόμα περισσότερο χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο, και με τους Lukyanuk Γαλταριώτη εκτός αγώνα για διαφορετικούς λόγους, ο Ingram τερμάτισε δεύτερος και πλέον φιγουράρει στην κορυφή της βαθμολογίας με 18 βαθμούς από τον δεύτερο!

rally cyprus

Η ατυχία του Habaj, είχε σαν αποτέλεσμα να περάσει μπροστά του ο Mikko Hirvonen, ο οποίος συμμετείχε στον αγώνα με το Ford Fiesta R5 της ομάδας του Markko Martin. O πρώην εργοστασιακός οδηγός των Ford, Citroen και Subaru, δεν ακολούθησε το ρυθμό των πρώτων, δυσκολεύτηκε από τις πολύ κλειστές ειδικές, ενώ προς στο τέλος κατάφερε να βελτιώσει τις επιδόσεις του. Και εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των αντιπάλων του κατάφερε να ανέβει στο τέλος στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Habaj, μπορεί να αισθανόταν απογοητευμένος με την 4η θέση της γενικής, αλλά με αυτό το αποτέλεσμα κατάφερε να περάσει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας 18 βαθμούς πίσω από τον Ingram και έξι μπροστά από τον Lukyanuk.

rally cyprus

Στο ERC2 τις εντυπώσεις έκλεψε ο Πέτρος Παντελή, που με τον Κύπρο Χριστοδούλου στο δεξί του μπάκετ κατάφεραν να επικρατήσουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κατηγοριά! Ο Κύπριος οδηγός, ήταν σε δικό του αγώνα με το Mitsubishi Lancer EVO X από την αρχή του αγώνα σημειώνοντας μία πειστική εμφάνιση και νίκη. Όμως, στην Κύπρο κρίθηκε και η υπόθεση τίτλος στο ERC2, αφού ο Juan Carlos Alonso εξασφάλισε και μαθηματικά το Πρωτάθλημα. Την ίδια ώρα, ο Ισπανός Efren Llarena με την επικράτηση του στο ERC3 πανηγύρισε τον τίτλο στην κατηγορία, οδηγώντας Peugeot 208 R2.

rally cyprus

Όμως, ο αγώνας είχε και ελληνικό ενδιαφέρον, αφού στις ειδικές του Ράλλυ Κύπρου πραγματοποίησε τα πρώτα του αγωνιστικά χιλιόμετρα και το Nissan Micra Proto της Nissan Χαλκιάς Rally Team! Ο Θέμης Χαλκιάς, πάντα με τον Λεωνίδα Μαχαίρα δίπλα του, είχε την ευκαιρία στο νησί της Αφροδίτης να οδηγήσει για πρώτη φορά σε συνθήκες αγώνα το νέο του αγωνιστικό όπλο. Ο Έλληνας οδηγός κινήθηκε αρχικά σε αναγνωριστικούς ρυθμούς, προσπαθώντας να βρει τις επιθυμητές ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Όμως, αργότερα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από πρόβλημα στον πίσω δεξί τροχό, το οποίο ήταν αδύνατο να επισκευαστεί στο ενδιάμεσο σέρβις. Παρόλα αυτά, με διάθεση να προσαρμοστούν και να συλλέξουν πληροφορίες για το αυτοκίνητο σε αυτές τις επιφάνειες, επανεκκίνησαν το δεύτερο σκέλος σημειώνοντας πολύ καλές επιδόσεις. Όμως, ο πολύ καλός ρυθμός διακόπηκε και πάλι, αφού το ελληνικό πλήρωμα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από πρόβλημα στο σύστημα ψύξης που προκλήθηκε από άλμα. Μακάρι, από τη νέα χρονιά να έχουμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε το ελληνικό Nissan Micra Proto και στις ειδικές διαδρομές της χώρα μας!

Πλέον, ο τίτλος του Πρωταθλητής Ευρώπης θα κριθεί στον τελευταίο γύρο της χρονιάς στο Ράλλυ Ουγγαρίας στις 8-10 Νοεμβρίου. Ο Chris Ingram έχει το προβάδισμα, την ώρα που οι Lukasz Habaj και ο Alexey Lukyanuk δεν αρκεί να είναι γρήγοροι, αφού θα χρειαστούν και τη βοήθεια της τύχης για να κατακτήσουν τον τίτλο._Π.Τ.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά