Αγώνες Διεθνείς αγώνες

Extreme E: Ψηφοφορία των θεατών για μια θέση εκκίνησης στον τελικό

Το Extreme E ανακοίνωσε σήμερα την υιοθέτηση του GridPlay, μιας νέας ιδέας με βάση την οποία οι θεατές θα ψηφίζουν το αγαπημένο τους πλήρωμα και εκείνο με τη σειρά του, θα επιλέγει τη θέση εκκίνησης για τον τελικό.

Το GridPlay θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το FanBoost, που έχει υιοθετηθεί από τη Formula E, ιδρυτής και επικεφαλής της οποίας είναι όπως και στο Extreme E, o Ισπανός Alejandro Agag. Η συγκεκριμένη ιδέα, προέκυψε στο πλαίσιο της προσπάθειας των διοργανωτών του Extreme E  να δημιουργήσουν ισχυρή αλληλεπίδραση με τους φίλους του σπορ, αφού άλλωστε θυμίζουμε πως οι αγώνες του θεσμού σε απομακρυσμένες τοποθεσίες που πλήττονται από την κλιματική αλλαγή, , από την Αρκτική και τη Γροιλανδία μέχρι τον Αμαζόνιο και την έρημο σε Αφρική και Σαουδική Αραβία, θα διεξάγονται χωρίς θεατές.

Grid Play

Με βάση την ανακοίνωση του Extreme E για το GridPlay -το οποίο υπόκειται σε τελική έγκριση από τη FIA,- οι θεατές θα ψηφίζουν την αγαπημένη τους ομάδα. Εκείνη με τις περισσότερες ψήφους, θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τη θέση από την οποία θα εκκινήσει στον Μεγάλο Τελικό. Σε περίπτωση που αυτή η ομάδα δεν έχει προκριθεί, θα μπορεί να "δωρίσει" αυτό το δικαίωμα, στους αντιπάλους της προτίμησής της. Το υπόλοιπο grid, που θα περιλαμβάνει συνολικά 4 αυτοκίνητα, θα έχει οριστεί με βάση τα αποτελέσματα στους προηγούμενους αγώνες του Σαββατοκύριακου.

GridPlay

Υπενθυμίζουμε, πως το Extreme E θα ξεκινήσει το 2021, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει 5 αγώνες. Οι 8 ομάδες που έχουν ως τώρα δηλώσει συμμετοχή, μεταξύ των οποίων η Cupra και η X44, ομάδα του Lewis Hamilton, θα χρησιμοποιούν το Odyssey 21, αμιγώς ηλεκτρικό SUV που κατασκευάζεται από την Spark Technology και έχει επιτάχυνση 0-100 σε 4,5'', για κλίση έως 130%. Κάθε αγώνας, που θα ονομάζεται X Prix, θα περιλαμβάνει δύο γύρους σε απόσταση περίπου 16 χιλιομέτρων. Με βάση τους κανονισμούς του Extreme E, στο πλαίσιο της ισότητας μεταξύ φύλων, κάθε ομάδα θα πρέπει να διαθέτει υποχρεωτικά έναν άνδρα και μία γυναίκα οδηγό.

Ο ιδρυτής και CEO του Extreme E, Alejandro Agag, δήλωσε: "Ως θεσμός αναζητούμε καινοτόμους τρόπους να αποκτήσουμε δεσμούς με τους φίλους του σπορ που θέλουν να αισθάνονται μέρος του Extreme E και να έχουν φωνή όσον αφορά στον αγώνα, ειδικά από τη στιγμή που δε θα υπάρχουν θεατές στο πλαίσιο των προσπαθειών μας για αειφορία. Αυτό κάνει τον τρόπο μετάδοσης του πρωταθλήματος ακόμη πιο σημαντικό, αφού οι άνθρωποι θα παρακολουθούν τη δράση σε ποικίλα κανάλια παγκοσμίως, καθώς επίσης και μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας μας".

Η Sara Price, οδηγός της Chip Ganassi ανέφερε: "Είμαι ενθουσιασμένη που το Extreme E εισάγει το GridPlay. Θα είναι ένας καινοτόμος τρόπος ώστε οι θεατές να αλληλεπιδρούν απευθείας με το πρωτάθλημα από οπουδήποτε στον κόσμο. Δεν το έχω ξαναδεί σε αγώνες. Θα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για τις ομάδες και τους οδηγούς να συνδεθούν με νεότερης ηλικίας κοινό. Νομίζω ότι θα προσθέσει μια πραγματικά διασκεδαστική και συναρπαστική δυναμική στο σπορ και το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού".

Mattias Ekstrom

Ο οδηγός της ABT Cupra, Mattias Ekstrom, πρόσθεσε: "Ήδη αγαπώ το GridPlay. Αντίθετα με το World RX, όπου η θέση εκκίνησης αποφασίζεται από καθαρή τύχη, στο Extreme E αυτή την απόφαση μπορούν να την πάρουν οι θεατές. Μπορούν να συνδεθούν περισσότερο με το σπορ μας και εμείς ως οδηγοί, πρέπει να φροντίσουμε να είμαστε στο πλευρό τους. Αυτή είναι μια από τις πολλές λεπτομέρειες που κάνουν το θεσμό τόσο διαφορετικό από ότι έχουμε δει ως τώρα".

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου