Η έκτη σεζόν της Formula E ξεκινά στις 22 Νοεμβρίου, και αναμένεται να είναι η πιο ενδιαφέρουσα στη μέχρι τώρα ιστορία του θεσμού. Το παιχνίδι αλλάζει.

Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, ειδεμή το παρόν που συνεχώς εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μας. Η Formula E είναι ο πρώτος και κυριότερος φορέας αυτής της αλλαγής στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και παρά τα άπειρα προβλήματα νεότητας που έχει συναντήσει και αντιμετωπίσει στα πρώτα χρόνια μετά τη σύστασή της, από πέρυσι έχει βρει τον «εαυτό» της.

Το grid έχει δει την είσοδο δύο νέων ομάδων, δύο τεράστιων εργοστασίων. Mercedes και Porsche κάνουν το γενναίο βήμα σε έναν θεσμό που οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Η εταιρεία της Στουτγάρδης έχει εμπειρία από την συμμετοχή της θυγατρικής της ομάδας, HWA Racelab, όμως το Zuffenhausen μπαίνει σε πλήρως αχαρτογράφητα νερά.

Η τεράστια ιστορία αμφότερων στους αγώνες, όμως, θα τις βοηθήσει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, όπου θα χρειαστεί χρόνος για να μάθουν κάθε «ιδιοτροπία» του πρωταθλήματος.

Ισχυρός -ειδεμή κυρίαρχος- παίκτης στην κατηγορία είναι μία ακόμα μεγάλη εταιρεία, το PSA Group, με την DS ως «όχημά» του.

Ο Jean-Eric Vergne μπορεί με σχετική ευκολία να χαρακτηριστεί ο καλύτερος οδηγός του grid, όντας δύο συνεχόμενες φορές πρωταθλητής. Κανείς άλλος οδηγός δεν έχει πάρει δύο τίτλους μέχρι σήμερα.

Και σε ένα σχετικά φτωχό σε ταλέντο grid, με αρκετούς οδηγούς-επιλογές μάρκετινγκ, οι Vergne, Buemi, diGrassi, Wehrlein, Evans αποτελούν αυτούς που -εκ πρώτης όψεως- θα είναι ψηλά στο τέλος της σεζόν.

Το grid της νέας χρονιάς

Audi Sport Abt Schaeffler – Daniel Abt/Lucas di Grassi

BMWi Andretti Motorsport - Max Guenther/Alexander Sims

DS Techeetah – Jean Eric Verge/Antonio Felix da Costa

Envision Virgin Racing – Sam Bird/Robin Frijns

GEOX Dragon – Brendon Hartley/Nico Mueller

Mahindra Racing – Jerome D’Ambrosio/Pascal Wehrlein

Mercedes-Benz EQ – Stoffel Vandoorne/Nyck de Vries

NIO 333 – Oliver Turvey/Ma Qin Hua

Nissan e.DAMS – Sebastien Buemi/Oliver Rowland

Panasonic Jaguar Racing – Mitch Evans/James Calado

TAG Heuer Porsche – Andre Lotterer/Neel Jani

Venturi Racing – Felipe Massa/Edoardo Mortara

Ελάχιστες αλλαγές στους κανονισμούς

Μετά τις ριζικές αλλαγές στους τεχνικούς και αγωνιστικούς κανονισμούς της περασμένης χρονιάς, που είδε μεγάλες διαφοροποιήσεις στις μπαταρίες και τα αεροδυναμικά των μονοθέσιων της Spark, καθώς και στη δομή των αγώνων, η φετινή σεζόν έχει ελάχιστες, αλλά ουσιαστικές, μετατροπές σε βασικούς τομείς.

Τεχνικές αλλαγές

  • Απαγορεύεται εφεξής η χρήση διπλής μπαταρίας
  • Η δύναμη από το Attack Mode αυξάνεται κατά 10kW, από τα 225 στα 235
  • Οι οδηγοί δεν θα μπορούν να ενεργοποιούν το Attack Mode κατά τη διάρκεια Full Course Yellow ή όταν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βρίσκεται στην πίστα
  • Για κάθε λεπτό που περνά σε FCYή SC συνθήκες, θα αφαιρείται 1kWαπό την ενέργεια που είχε κάθε μονοθέσιο τη στιγμή που διακόπηκε ο αγώνας

Αλλαγές στους αγωνιστικούς κανονισμούς

  • Όταν διακόπτεται ο αγώνας, το χρονόμετρο σταματά, εκτός κι αν αποφασίσει το αντίθετο ο Αλυτάρχης του αγώνα, ώστε να ολοκληρώνεται κανονικά όλος ο αγώνας
  • Ο ταχύτερος οδηγός της φάσης των groupsστις κατατακτήριες θα παίρνει έναν βαθμό

Σε τέσσερις ηπείρους

Η Formula E επιλέγει να αγωνίζεται κατά κανόνα στους δρόμους των μεγαλύτερων πόλεων του πλανήτη, και η φετινή σεζόν δεν είναι εξαίρεση.

Η πρεμιέρα στη Σαουδική Αραβία είναι μόνο η αρχή σε ένα ταξίδι που κρατά ως τα μέσα Ιουλίου, και περνά από Ασία, Αμερική, Ευρώπη, για να καταλήξει στο Λονδίνο, για τον διπλό τελικό στους δρόμους της πρωτεύουσας της Αγγλίας, δύο χρόνια μετά τον τελευταίο αγώνα εκεί.

Το πρόγραμμα της σεζόν

Ad Diriyah - 22 Νοεμβρίου          

Ad Diriyah - 23 Νοεμβρίου          

Santiago - 18 Ιανουαρίου 2020  

Mexico City - 15 Φεβρουαρίου 2020       

Marrakesh - 29 Φεβρουαρίου 2020        

Sanya - 21 Μαρτίου 2020             

Rome - 4 Απριλίου 2020               

Paris - 18 Απριλίου 2020               

Seoul - 3 Μαΐου 2020    

Jakarta - 6 Ιουνίου 2020

Berlin - 21 Ιουνίου 2020

New York - 11 Ιουλίου 2020        

London -25 Ιουλίου 2020             

London - 26 Ιουλίου 2020

Ποιος θα είναι αυτός που θα επιστρέψει σπίτι του με το τρόπαιο του πρωταθλητή; Η απάντηση, επί της οθόνης._Δ.Μ.

 

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά