top icon
Αγώνες

Mexico City ePrix: di Grassi νικητής, σε ένα συναρπαστικό φινάλε

Ο Lucas di Grassi πανηγύρισε μία τρομερή νίκη στο ePrix της Πόλης του Μεξικού, μετά από μία εξαιρετική μάχη με τον Pascal Wehrlein. Δεύτερος ήρθε ο Antonio Felix da Costa, τρίτος ο Edoardo Mortara.

Στις κατατακτήριες, ο Pascal Wehrlein έκανε μία φοβερή εμφάνιση, παίρνοντας την πρώτη του pole position στον θεσμό για λογαριασμό της Mahindra. Στην εκκίνηση, ο Wehrlein κράτησε την πρωτοπορία, παρά το καλό ξεκίνημα του di Grassi, ενώ ο Rowland «βούτηξε» στα φρένα της Κ1 και πέρασε 2ος, την ώρα που ο Massa έπεσε 6ος. Δύο θέσεις κέρδισε κι ο Buemi, που ανέβηκε 4ος. Ούτε πέντε λεπτά δεν πέρασαν, και συνέβη ένα μεγάλο ατύχημα. Ο Piquet δεν κατάφερε να φρενάρει για την Κ13, χτύπησε τον Vergne, το μονοθέσιο σηκώθηκε και χτύπησε στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός συνέχειας. Ευτυχώς, ο οδηγός ήταν καλά. Αυτό, όμως, ανάγκασε τους αγωνοδίκες να διακόψουν τον αγώνα, βγάζοντας κόκκινη σημαία. Βέβαια, ο χρόνος συνέχιζε να προχωρά κανονικά.

Όσο υπήρχε διακοπή, οι αγωνοδίκες έθεσαν υπό εξέταση τους Lotterer, D’Ambrosio και Mortara, αφού φαίνεται να προσπέρασαν υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.

Σχεδόν 20 λεπτά μετά, ο αγώνας επανεκκίνησε, με το ρολόι να γυρνά πίσω, δείχνοντας πως έμεναν ακόμα 42:38 για την λήξη του αγώνα.

Όταν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπήκε στα pits, άπαντες είχαν ενεργοποιήσει το ‘attack mode’, όμως όχι με την ίδια διάρκεια, αφού κάποιοι το είχαν αρκετά νωρίτερα, σε αντίθεση με τους πρώτους τρεις, που έδρασαν σαφώς εξυπνότερα.

Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον da Costa να πιέσει τον Buemi για την 4η θέση, χωρίς όμως να καταφέρνει να περάσει τον Ελβετό, ενώ στην προσπάθειά του, αποκόμισε και ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης.

Μπροστά, ο Wehrlein είχε μία διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από τον Rowland, αλλά και πίσω, η κατάσταση μύριζε… μπαρούτι. Ο Bird, που βρισκόταν στην 15η θέση, είχε μάχη τόσο με τον Frijns μπροστά του, όσο και με τον Abt πίσω του, τη στιγμή που ο Lopez δεχόταν ποινή διέλευσης από τα pits για υπερβολική ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση.

Με 18 λεπτά να απομένουν, ο di Grassi ενεργοποίησε το ‘fanboost’ του, για να περάσει τον Rowland για τη 2η θέση. Ο Βραζιλιάνος άλλαξε γραμμή, προσπάθησε στα φρένα της Κ1, αλλά δεν τα κατάφερε.

Με 10’ να μένουν, ο Buemi ενεργοποίησε το δεύτερο attack mode, ένα γύρο μετά τον da Costa, καταφέρνοντας να κρατηθεί μπροστά από τον Πορτογάλο, ενώ τους ακολούθησε μετά ο di Grassi.

Όταν το ενεργοποίησε και ο Rowland, ο οδηγός της Nissan έχασε χρόνο, μαζί και τη θέση του από τον di Grassi, ενώ παραλίγο και να χτυπήσει με τον Buemi, αφού ο Ελβετός πίστευε πως είχε χώρο για να περάσει.

Ο Wehrlein μπροστά είχε θέμα με τα ελαστικά, κι ενώ είχε το ‘attack mode’ για 2 λεπτά παραπάνω από τον di Grassi, δεν μπορούσε να χτίσει μία διαφορά ασφαλείας.

Κι αυτό που συνέβη στα τελευταία δύο λεπτά, ήταν ανεπανάληπτο. Τα δύο Nissan των Buemi και Rowland έμειναν από μπαταρία, ο di Grassi είχε 2% περισσότερη ενέργεια από τον Wehrlein και, στην προσπάθειά του να τον περάσει, τον ανάγκασε να κόψει το προτελευταίο σικέιν, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να πάρει 5 δλ. ποινή.

Πριν από αυτό, όμως, έμεινε κι εκείνος από μπαταρία, με αποτέλεσμα ο di Grassi να πάρει τη νίκη, ο da Costa να έρθει 2ος και ο Mortara τρίτος._Δ.Μ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ