top icon
Αγώνες

Μόντε: Ατμόσφαιρα από παλιά

Με επιτυχία στέφθηκε η ιδέα της εκκίνησης του αγώνα με νυχτερινή ειδική διαδρομή, αφού το 78ο Ράλλυ Μόντε Κάρλο ξεκίνησε με έντονο χρώμα από το παρελθόν, συναγωνισμό και εκπλήξεις.

Με επιτυχία στέφθηκε η ιδέα της εκκίνησης του αγώνα με νυχτερινή ειδική διαδρομή, αφού το 78ο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ξεκίνησε με έντονο χρώμα από το παρελθόν, συναγωνισμό και εκπλήξεις! Η ειδική διαδρομή, η οποία ουσιαστικά έκρινε και την αυριανή σειρά εκκίνησης του αγώνα, και όχι τη γενική κατάταξη, είχε τη μορφή σούπερ ειδικής, αν και ουσιαστικά επρόκειτο για την ίδια ε.δ., με την οποία και εκκινούσε ο αγώνας τα δύο τελευταία χρόνια. Ουσιαστικά, ήταν ένα μικρό κομμάτι της, τα τελευταία 8,8 χιλιόμετρα, τα οποία και πραγματοποιήθηκαν βράδυ, με τον καιρό να είναι με το μέρος όσων βρέθηκαν σε αυτή. Μπορεί το κρύο να ήταν έντονο, αλλά παρόλα αυτά η ατμόσφαιρα ήταν εξαιρετική, με τους θεατές να παίζουν το ρόλο τους σε αυτό. Την ίδια ώρα, η χαμηλή θερμοκρασία στην περιοχή είχε σαν αποτέλεσμα ο δρόμος να είναι στο μεγαλύτερο μέρος του καλυμμένος με πάγο, κάτι που ευνόησε φυσικά τους πιο έμπειρους συνδυασμούς.

Όπως για παράδειγμα ο Toni Gardemeister, ο οποίος αν και είχε στη διάθεση του ένα αυτοκίνητο (όπως είναι το Grande Punto S2000) το οποίο υπολείπεται σε εξέλιξη έναντι με τις κατασκευές του συναγωνισμού, κατάφερε εκμεταλλευόμενος την εμπειρία του σε αυτού του είδους τις συνθήκες να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας. Μάλιστα, ο ίδιος εντυπωσιάστηκε από την επίδοση του, αφού θεωρούσε ότι έλειπε ταχύτητα από το αυτοκίνητο του. Πίσω του ακολούθησε ο Nicolas Vouillioz στην πρώτη του με το Skoda Fabia S2000, ο οποίος και έδειξε εξαιρετικά στοιχεία πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου, παρόλο το γεγονός ότι υποστήριξε πως δεν πίεσε αφού ο πάγος έκανε δύσκολη την οδήγηση του Fabia.

Εντυπωσιακός ήταν ο Jan Kopecky, τόσο σε επίπεδο χρόνου, όσο και θεάματος, όντας ένας από τους οδηγούς που σήκωσε τους οδηγούς στις μύτες των ποδιών τους. Ο Τσέχος ακολουθήθηκε από τους Kris Meeke και Mikko Hirvonen, με τον Βρετανό να έχει ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο δεν του κόστισε σημαντικό χρόνο. Αντίστοιχο πρόβλημα, με μεγαλύτερο αντίκτυπο όμως, αντιμετώπισε και ο Sebastein Ogier με το Peugeot 207 S2000 της PH Sport, ο οποίος και πραγματοποίησε μόλις τον 11ο χρόνο της γενικής. Την ίδια ώρα, ο Mikko Hirvonen δεν έκλεψε τις εντυπώσεις στην πρώτη του Fiesta S2000. Την ώρα που ο ίδιος δεν ανέφερε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, το Fiesta δεν δείχνει ανταγωνιστικό απέναντι στον ανταγωνισμό, ιδιαίτερα από άποψη ισχύος. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι το Fiesta σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες μέχρι τώρα πληροφορίες, αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την ομολογκασιόν του, τα όποια όπως όλα δείχνουν λύθηκαν. Αρκεί, βέβαια, πλέον να λυθούν και τα προβλήματα που υφίστανται αναφορικά με τις επιδόσεις, αν και είναι πολύ νωρίς να κρίνει κανείς ακόμα.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο οδηγός της Renault F1 Robert Kubica αναγκάστηκε να σταματήσει στην ε.δ. με πρόβλημα στον κινητήρα του Renault Clio R3 και ακόμα παραμένει άγνωστο αν θα μπορέσει να επιδιορθώσει το πρόβλημα και καταφέρει να επιστρέψει αύριο στις ειδικές διαδρομές. Έτσι, λοιπόν, μπορεί να μην έχουμε σήμερα γενική κατάταξη του αγώνα, αλλά έχουμε σειρά εκκίνησης, και μάλιστα με τους δέκα πρώτους να εκκινούν με ανάποδη σειρά, όπως παλαιότερα συνέβαινε στο WRC.

Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές, οι οποίες και θα μεταδοθούν όλες απευθείας από το Eurosport και Eurosport 2. Τις ώρες μετάδοσης μπορείτε να τις βρείτε αναλυτικά στην παρακάτω σελίδα._Π.Τ.[email protected]

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ