Ο Νίκος Αντωνίου έχει συμμετάσχει σε πολλές μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού τόσο σε πίστες και αναβάσεις, όσο και σε αγώνες drift έχοντας στο «πλευρό» του ένα πισωκίνητο Toyota Starlet του 1984 με απόδοση 501 ίππων.

Από το 1999, όταν και ξεκίνησε να λαμβάνει μέρος στους αγώνες, έως και το 2007, ο 45χρονος σήμερα Νίκος Αντωνίου έδωσε το «παρών» σε διάφορες αγωνιστικές δραστηριότητες της χώρας μας οδηγώντας ένα Peugeot 106 Rallye – ένα αυτοκίνητο που κυριολεκτικά μεσουρανούσε τη δεκαετία του ‘00 τόσο στους δημόσιους δρόμους, όσο και σε διάφορες εκφάνσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας μας αποτελώντας ό,τι καλύτερο προκειμένου να διασκεδάσει κανείς αλλά και να μάθει την τέχνη του «οδηγείν».

Toyota Starlet

Ο μηχανικός και μέντορας του, Παύλος Μανουσιάδης (Turbo Engineering), ήταν αυτός που παρότρυνε τον Νίκο Αντωνίου να «μετακομίσει» στο μαγικό της πίσω κίνησης, λέγοντάς του χαρακτηριστικά: «Να πάρεις ένα αμάξι πισωκίνητο, να τρέμει το βουνό...». Και κάπως έτσι στα χέρια του βρέθηκε ένα πισωκίνητο Toyota Starlet και μια τουρμπίνα από ένα Subaru που του είχε δώσει ένας φίλος του…

Toyota Starlet

Τα χρόνια πέρασαν και ύστερα από σκληρή προσπάθεια και επιμονή και πολλές διακρίσεις και συμμετοχές σε αναβάσεις, πίστες και πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα drift, ο Νίκος Αντωνίου είναι έτοιμος με φόντο το 2020 να συμμετάσχει με το πσωκίνητο Starlet των 501 πλέον ίππων στο θεσμό Global Time Attack στις ΗΠΑ με στόχο να κυματίσει τη γαλανόλευκη σημαία σε μια από τις διασημότερες αναβάσεις του πλανήτη: το Pikes Peak.

Toyota Starlet

To «όπλο»

Το Toyota Starlet ΚP60 χρονολογίας 1984 φιλοξενεί κάτω από το καπό του έναν 1.600άρη κινητήρα από Toyota Corolla του 2007, σε συνδυασμό με 6τάχυτο flat shift σειριακό κιβώτιο και διαφορικό της Quaife με βήμα TRD 4.8. «Πέριξ» του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου βρίσκονται τέσσερα ψυγεία για την καλύτερη ψύξη όχι μόνο του ίδιου, αλλά και του κιβωτίου ταχυτήτων και των δύο δοχείων αποθήκευσης της βενζίνης που φιλοξενούν αγωνιστικού τύπου καύσιμο (VP C16). Ο κινητήρας λειτουργεί με μέγιστη πίεση 1,9 bar και αποδίδει 501 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή που φτάνει τα 58 kgm στις 5.800 σ.α.λ.

Toyota Starlet

Στα φρένα συναντάμε δισκόφρενα της AP Lockheed, με το body kit του αυτοκινήτου να είναι «χτισμένο» στο χέρι – από αυτό, το 70% είναι κατασκευασμένο από πάνελ από Dry Carbon με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να είναι κοντά στα 870 κιλά.  Από εκεί και πέρα, οι ζάντες έχουν διάμετρο 15 ιντσών (με 8 και 9 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω), οι οποίες συνδυάζονται με σλικ ελαστικά Hoosier A7 διαστάσεων 190/58/15 και 245/40/15. Ιδιαίτερη είναι και η χειροποίητη τύπου coil over ανάρτηση, που φυσικά είναι ρυθμιζόμενη τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Toyota Starlet

Εκ των ουκ άνευ ασφαλώς, το ανθεκτικό roll cage, το σύστημα πυρόσβεσης και εν γένει ο προβλεπόμενος εξοπλισμός ασφάλειας προδιαγραφών FIA. Από εκεί και πέρα, στο εσωτερικό του πισωκίνητου Toyota Starlet συναντάμε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών κάθισμα της Sparco του τύπου Race Carbonio με τη «συνοδεία» όλων των απαραίτητων οργάνων ελέγχου των επιμέρους λειτουργιών του οχήματος – μεταξύ αυτό και το fly off χειρόφρενο.

Toyota Starlet

Ο Νίκος Αντωνίου ευχαριστεί για τη συμπαράσταση και βοήθεια που του παρείχαν τους:

Παύλο Μανουσιάδη - Τεχνική υποστήριξη και καθοδήγηση, ολική προετοιμασία αγωνιστικού αυτοκινήτου

Γιώργο Γεωργιάδη - Ηλεκτρική και ηλεκτρονική μελέτη και εγκατάσταση συστημάτων και οργάνων ελέγχου

Γιώργο Τσίγκουρακος - Κατασκευή ειδικών εξαρτημάτων CNC

Γιώργο Σπανό – Φανοποιεία, Βαφές

Χρήστο Παπαχριστόπουλο – Υπολογιστές, επικοινωνίες

Θανάση Καζιαλης - Εξατμίσεις-Ιδιοκατασκευές

Λεωνίδα Τσιαχρήστο - Σχεδίαση και συναρμολόγηση ειδικών κατασκευών και κινητήρων

Γιώργο Σεβντάλης - Ροική εξέλιξη Superflow center

Τάκη Γεωργιαδη - Διαχείριση κινητήρα

Κώστα Μαλλιώρα - Εξειδικευμένα ανταλλακτικά επιδόσεων Toyota TRD

Σάββα Ποτουρίδη - Αγωνιστικά κιβώτια ταχυτήτων Quaife & αγωνιστικός εξοπλισμός

Rafaello Amentola: Αναρτήσεις, ιδιοκατασκευές

Δημήτρης Μουζάκης – Γραφικά, διαφημιστικά

Θανάση Κσίστρα - Ευθυγραμμίσεις

Θοδωρή Βούλγαρη - Ανταλλακτικά Toyota

Αναστασιάδης Wheels – Ελαστικά, ζάντες

Στάθη Παπαργυρόπουλο  - WOT

 

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά