O Mattias Ekström, πρεσβευτής της Cupra και επίσημος οδηγός του e-Racer, κάνει την πρώτη οδηγική δοκιμή στο Montmeló Circuit.

Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας σε διάφορους αγώνες τουρισμού, πρωταθλήματα rally και kart, o Mattias Ekström είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς αγώνων στον κόσμο. Και τώρα έχει ξεκινήσει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην καριέρα του, την ανάπτυξη του CUPRA e-Racer, ως ο επίσημος οδηγός του. Συνεργάζεται στενά με την ομάδα μηχανικών και τεχνικών προκειμένου να συντονίσει το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού στον κόσμο και να αγωνιστεί στο νέο ETCR 2020. Όλα είναι έτοιμα στο Montmeló Circuit στη Βαρκελώνη για τον Mattias Ekström και εμείς τον συναντάμε στα pits, κάνοντάς του λίγες ερωτήσεις για να μάθουμε τις αντιδράσεις του.

Mattias Ekström, Cupra, e-Racer, Montmeló

Τι περιμένετε από αυτή την αρχική δοκιμή; Αυτό που πραγματικά ανυπομονώ είναι να δω αν το αυτοκίνητο μπορεί να ελέγξει και να αξιοποιήσει όλη την ισχύ του. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να συνηθίσω την οδήγηση χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων και χωρίς το βρυχηθμό του κινητήρα ως σημείο αναφοράς ώστε να γνωρίζω για παράδειγμα πόσο γρήγορα μπορώ να κινηθώ όταν ανεβάζω στροφές.

Ποια ήταν η αρχική σας εντύπωση; Αισθάνθηκα πολύ καλά, ειδικά όταν φτάσαμε στην πλήρη ισχύ εξερχόμενοι από τις αργές στροφές της πίστας. Μου άρεσε πραγματικά ο πρώτος γύρος. Ο δεύτερος επίσης πήγε καλά, αν και άρχισα να παρατηρώ ότι πιέζω τα πίσω ελαστικά. Χρειάζομαι ακόμα χρόνο για να συνηθίσω τον ήχο του κινητήρα. Είναι πολύ πιο ήσυχος από κάθε άλλον που έχω οδηγήσει πριν, και είμαι ένας πολύ συναισθηματικός οδηγός... Επιπλέον, πρέπει να δώσω ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση της ενέργειας σε κάθε γύρο. Αυτό είναι σημαντικό με ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, σχεδόν εξίσου σημαντικό με την ταχύτητά του.

Πώς αισθάνεσαι που συμμετέχεις στην ανάπτυξη του πρώτου νέου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου τουρισμού; Ελπίζω να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα CUPRA με την εμπειρία μου και να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την απόκριση του τιμονιού, αλλά ταυτόχρονα το αυτοκίνητο να παραμείνει αξιόπιστο και εύκολο στην οδήγηση. Μόλις αρχίσουμε να αγωνιζόμαστε με το CUPRA e-Racer, πρέπει να βλέπουμε μόνο τη νίκη και για να το κάνουμε αυτό πρέπει να είμαστε καλά προετοιμασμένοι.

Πως νομίζετε ότι θα είναι ο ανταγωνισμός με το e-Racer στους αγώνες ETCR; Η νίκη είναι τα πάντα για μένα. Είναι το ίδιο με το CUPRA e-Racer, όπως και με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο έχω αγωνιστεί. Το όνειρό μου είναι να κερδίσω και να είμαι ο πρωταθλητής. Θέλω να βάλω την CUPRA στο βάθρο του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού.

CUPRA e-Racer: Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 270 km/h. Επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα και από 0 σε 200 km/h σε 8,2 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία των 450 κιλών είναι εξίσου ισχυρή όσο με 9.000 συνδεδεμένες μπαταρίες κινητών τηλεφώνων ταυτόχρονα. Οι τέσσερις κινητήρες συνδυασμένοι φτάνουν τις 12.000 στροφές σε σύγκριση με τις 6.500 σε ένα βενζινοκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Παρέχει 300 kW συνεχή ισχύ, φτάνοντας τα 500 kW στο μέγιστο

Mattias Ekström: Πρωταθλητής FIA World Rally Cross 2016. Δύο φορές νικητής των Masters της Deutsche Tourenwagen, με συνολικά 25 νίκες σε αυτόν τον θεσμό. Τρεις φορές νικητής στο Race of Champions. 25 χρόνια αγωνίζεται σε αγώνες kart, rally και touring car races _Δελτίο Τύπου

 

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά