Αγώνες Διεθνείς αγώνες

Ο Pascal Vasselon για τη νέα εποχή του WEC, την προετοιμασία της Toyota και την Peugeot

Ο τεχνικός επικεφαλής του προγράμματος της Toyota στο WEC, Pascal Vasselon, μίλησε για τη νέα εποχή στην οποία εισέρχεται το Πρωτάθλημα Αντοχής, και για την προετοιμασία και την θέση της ιαπωνικής εταιρείας

Το GR Super Sports Concept θα είναι η βάση του hypercar της Toyota για τη νέα εποχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, που ξεκινά από τη σεζόν 2020/2021.

Η ιαπωνική φίρμα θέλει να γίνει το ορόσημο και στη νέα, 'Le Mans Hypercar', εποχή του αθλήματος, όμως, όπως ανέφερε σε συνέντευξη του στο DailySportsCar ο τεχνικός επικεφαλής της Toyota, Pascal Vasselon, τα περιθώρια είναι στενά:

«Μπορούμε να δούμε πως ακόμα και τώρα κάποια μέρη του κανονισμού δεν έχουν οριστικοποιηθεί, καίρια, όπως οι αεροδυναμικοί κανονισμοί που υπεγράφησαν πριν από έναν μήνα. Επομένως, έχουμε μείνει πίσω σε πολλούς τομείς του αυτοκινήτου, όχι γιατί καθυστερήσαμε εμείς, γιατί δεν είχαν οριστικοποιηθεί οι κανονισμοί. Πιέζουμε.»

«Πιστεύουμε πως είναι εφικτό να έχουμε έτοιμα τα αυτοκίνητα για τον Ιούλιο [σ.σ. για τις δοκιμές], αλλά είναι και κρίσιμο να το καταφέρουμε αυτό. Αυτός είναι ο λιγότερος χρόνος που είχαμε ποτέ στη διάθεσή μας για να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο έτοιμο να ‘πατήσει’ πίστα.»

Φυσικά, το 2022 επιστρέφει και η Peugeot στο WEC, έχοντας ήδη επισημοποιήσει τη συνεργασία της με τη Rebellion.

Ο Vasselon περιμένει τους Γάλλους με ανυπομονησία, κι ελπίζει σε περαιτέρω μεγάλες συμμετοχές στην κατηγορία, μετά και την ανακοίνωση της Aston Martin πως θα εμπλακεί από το 2020:

«Η έλευση της Peugeot είναι εξαιρετική εξέλιξη και έχουμε εντυπωσιαστεί από το timing της απόφασης. Φαίνεται πως υπάρχει μομέντουμ, και πλέον με τρεις κατασκευαστές να έχουν δεσμευτεί για το μέλλον, περιμένουμε και άλλους να ενδιαφερθούν.»

Τέλος, ο ίδιος μίλησε και για την εξέλιξη κινητήρων που θα έχουν ως καύσιμό τους το υδρογόνο υπό την αιγίδα της ACO:

«Είναι πολύ σημαντικό αυτό για την Toyota, να είναι πρωτοπόρος στην τεχνολογία του υδρογόνου. Η Toyota ενδιαφέρεται για αυτό. Πότε θα βρει εφαρμογή στους αγώνες; Αυτό μένει να φανεί. Αλλά [η Toyota] ενδιαφέρεται πολύ για όλο αυτό.»_Δ.Μ.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου