Tρεις χιλιάδες χιλιόμετρα, επτά διαδρομές και 400 ομάδες από όλο τον κόσμο, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία του δέκατου Panda Raid, του αγώνα που είναι ανοικτός μόνο για κλασικά αυτοκίνητα Panda.

Την περασμένη Κυριακή έλαβε τέλος το Panda Raid 2018, ο συναρπαστικός αγώνας μόνο για μοντέλα Fiat Panda που φτιάχτηκαν πριν από το 2003. Διαθέτοντας εκδόσεις 4x2 και 4x4, ξεκίνησε από τη Μαδρίτη στις 3 Μαρτίου, φτάνοντας στο Μαρακές στις 10 Μαρτίου, διασχίζοντας τη μαροκινή έρημο. Η διαδρομή κάλυψε συνολικά 3.000 χιλιόμετρα, περνώντας από ηλιόλουστα χωριά και αμμώδη μονοπάτια, διασχίζοντας σκληρά δύσβατα εδάφη, τα οποία θα ήταν μια πρόκληση ακόμη και για μεγαλύτερα SUVs.

Καθιερωμένο πλέον στο ημερολόγιο Rally Raid -το οποίο περιλαμβάνει και το Ντακάρ- και παρά το ερασιτεχνικό του πνεύμα, το δέκατο Panda Raid προσέλκυσε τον αριθμό ρεκόρ των 400 αυτοκινήτων Panda, από τις τέσσερις γωνιές της Γης. Από την Αργεντινή και την Καμπότζη έως και την Πενσυλβάνια και την Ιταλία.

Ξεκινώντας από τη Μαδρίτη, το καραβάνι κατευθύνθηκε αρχικά προς την ακτή, στο λιμάνι του Motril, από όπου, μετά από σύντομο ταξίδι με φέρι, ταξίδεψε στη λίμνη Μοχάμεντ V (4 Μαρτίου). Από κει, η αποστολή αντιμετώπισε αμμώδεις εκτάσεις, ερημικές περιοχές και τοπία καθώς και έναν ατέλειωτο ορίζοντα. Στάσεις έγιναν στο Bni Tadjide (5 Μαρτίου), στην Errachidia (6 Μαρτίου), στην Merzouga (8 Μαρτίου) και στο Tansikht (9 Μαρτίου). Η τελική φάση έλαβε χώρα στις 10 Μαρτίου, τελειώνοντας στο Μαρακές. Μαζί με τα 400 κλασικά Panda στον αγώνα, βρέθηκε και ένα νέο Fiat Panda Cross 4x4, το οποίο κάλυψε ολόκληρη τη διαδρομή.

Δείτε τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά: Panda

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά