top icon
Αγώνες

Ράλλυ Εσθονίας: Δεύτερη του Sirmacis!

Ο νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις, Ralfs Sirmacis, σημείωσε στο Ράλλυ Εσθονίας τη 2η φετινή του επιτυχία στο ERC, εκμεταλλευόμενος βέβαια ένα από τα συνήθη λάθη του Alexey Lukyanuk.

Στην Εσθονία πραγματοποιήθηκε ο 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, ο οποίος επιφύλασσε αρκετές εκπλήξεις και το αποτέλεσμα διαμορφώθηκε λίγο πριν τη ράμπα του τερματισμού. Ο 22χρονος Λετονός Ralfs Sirmacis κατάφερε με το Skoda Fabia R5 να σημειώσει τη δεύτερη φετινή του νίκη στο θεσμό, όντας ο μοναδικός οδηγός που καταφέρνει κάτι τέτοιο φέτος. Ο Sirmacis μπορεί να μην ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα, αλλά ήταν αυτός που συνδύασε ιδανικά ταχύτητα και αξιοπιστία. Αυτός που έκανε τη διαφορά ήταν για ακόμα έναν χωμάτινο αγώνα ο Alexey Lukyanuk. Ο Λευκορώσος απογείωσε για ακόμα έναν αγώνα το Ford Fiesta R5 και ήταν αυτός που έδειξε το δρόμο. Όπως και πέρσι, όταν είχε κερδίσει τον ίδιο αγώνα οδηγώντας μάλιστα Mitsubishi Lancer EVO X(!), κέρδισε τις περισσότερες ε.δ. και όλα έδειχναν ότι θα πλησίαζε στον πόντο τον επικεφαλής της βαθμολογίας Kajetan Kajetanowicz. Και ενώ δύο ειδικές πριν το τέλος είχε αυξήσει τη διαφορά του από τον Sirmacis σχεδόν στα 30 δλ., έκανε ένα από τα συνήθη λάθη του, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Κυριολεκτικά απογείωσε μετά από ένα άλμα το Ford Fiesta R5, με αποτέλεσμα να σπάσει η κολόνα του τιμονιού και να βγει εκτός δρόμου. Είναι δεδομένο ότι με τη συγκεκριμένη αντίληψη, ο Lukyanuk όσο ταλέντο και αν διαθέτει, κάτι που είναι αδιαμφισβήτητο, δεν πρόκειται να διακριθεί. Οι αγώνες Ράλλυ απαιτούν διαφορετική προσέγγιση, που ο Λευκορώσος δείχνει πως αδυνατεί να ακολουθήσει.

Απεναντίας, κάτι τέτοιο δείχνει να χαρακτηρίζει τον Sirmacis. Ο 22χρονος δείχνει εξαιρετικά στοιχεία ωριμότητας για την ηλικία του. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα δεν ήταν απλός παρατηρητής του Lukyanuk, αφού κέρδισε συνολικά 6 ε.δ., όντας ανταγωνιστικός. Παρόλα αυτά, δεν υπερέβαλλε και μόλις ο αντίπαλος του βγήκε από το δρόμο δεν είχε κανένα πρόβλημα να αρπάξει την πρώτη θέση και να τερματίσει το ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τον νεαρό Λετονό, που πέρσι τέτοιο καιρό κέρδιζε στον ίδιο αγώνα την κατηγορία Junior, και έναν χρόνο αργότερα τη γενική. Βέβαια, αυτός που είχε κάθε λόγο να χαμογελάει είναι ο Kajetan Kajetanowicz, που αντί να μειωθεί η διαφορά του από τον Lukyanuk, είδε να αυξάνεται δραματικά. Ο Πολωνός κάτοχος του τίτλου, εκτός του ότι δεν είχε το ρυθμό των δύο πρώτων, αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων, όπως την απώλεια της υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης την πρώτη ημέρα, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο. Παρόλα αυτά, οπλισμένος με υπομονή, δικαιώθηκε στο τέλος τερματίζοντας δεύτερος και κάνοντας ακόμα ένα βήμα προς τον τίτλο.

Το βάθρο συμπλήρωσε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο τοπικός Rainer Aus, ο οποίος οδήγησε ένα Mitsubishi Lancer EVO IX! Ο Εσθονός οδηγός κατάφερε να τερματίσει μπροστά από συνδυασμούς με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, ενώ στάθηκε τυχερός στο τελευταίο loop ε.δ., όταν και κατάφερε να διατηρήσει την 3η θέση στην κατοχή του, παρά ένα πρόβλημα στο πίσω διαφορικό, επικρατώντας παράλληλα και στην κατηγορία του ERC-2. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι στον αγώνα συμμετείχαν και οι Takamoto Katsuta και Hiroki Arai, αμφότεροι με Ford Fiesta R5, αμφότεροι μέλη της Toyota Gazzo Racing. Οι δύο Ιάπωνες, είναι αυτοί που έχουν ξεχωρίσει από ένα σχετικό πρόγραμμα της ιαπωνικής εταιρίας και της Tommi Makinen Racing και διεκδικούν το όνειρο της συμμετοχής τους στο WRC. Πάντως, αμφότεροι εγκατέλειψαν στο ντεμπούτο τους στο ERC, με γιο του Τoshihiro Arai να σημειώνει χρόνους δεκάδας πριν σταματήσει την προσπάθεια του. Η επόμενη συνάντηση του ERC είναι προγραμματισμένη για τις 4-6 Αύγουστο στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Rzeszow, το οποίο διεξάγεται στην Πολωνία._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ