Σε μια δύσκολη λόγω του χιονιού δεύτερη ημέρα, στις οποίες ακυρώθηκαν οι τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές, τα ελληνικά πληρώματα άντεξαν στις κακουχίες και κέρδισαν θέσεις στη γενική κατάταξη.

Την πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων (Team Les Grecs) έχουν οι λάμψαντες στο Ιστορικό Μόντε Κάρλο του 2018 Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας με το VW Golf GTI του 1979, που ανέβηκαν από την ένατη στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης και φυσικά φιλοδοξούν να πάνε ακόμη καλύτερα στη συνέχεια. Από τα εννέα ελληνικά πληρώματα που συνεχίζουν τον αγώνα (εγκατέλειψαν χθες οι Γεράσιμος Κατοχιανός–Αλέξανδρος Κοτζιάς με Ford Escort RS 2000 MK1 και οι Νίκος Κολιόπουλος–Ευάγγελος Ράλλης με Autobianchi A112 Abarth) τα έξι βελτίωσαν τη θέση τους στην προσωρινή γενική κατάταξη, η διαμόρφωση της οποίας στους αγώνες με κανονισμούς regularity είναι απρόβλεπτη από διαδρομή σε διαδρομή.

Στην κορυφή της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Γάλλοι Michel Badosa και Mogens Reidl, με Renault 8 του 1969. Ακολουθούν οι Πολωνοί Stanislaw και Andrzej Postawka με Zastava 101 Special, ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνουν μέχρι στιγμής οι Ιταλοί Massimo Canella και Nicolas Arena με Lancia Fulvia Coupe 1.3S. Συνολικά 29 πληρώματα έχουν εγκαταλείψει τον αγώνα.

Η δεύτερη ημέρα της αναβίωσης των παλιών χρόνων του Ράλλυ Μονακό, περιλάμβανε τέσσερις διαδρομές regularity, από τις οποίες ολοκληρώθηκε μόνο η πρώτη (ZR3, La Croze-Antraigues sur Volane, μήκους 57,1 χλμ.). Το χιόνι έδωσε τέλος στα δρώμενα της δεύτερης ημέρας του 22ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που συνεχίζεται τη Δευτέρα με τέσσερις και πάλι ειδικές διαδρομές, μήκους από 18 έως 29 χιλιομέτρων. Η δράση αρχίζει στις 7:30 το πρωί, ενώ τα αυτοκίνητα θα οδηγηθούν στο park-ferme στις πέντε το απόγευμα (ώρα Ελλάδας).


Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

7 Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)

89 Αλέξανδρος Χριστοδούλου–Άρης Γεωργουσόπουλος (VW Golf GTI)

95 Πέτρος Βασιλόπουλος–Ισμήνη Ναρλή (Ford Escort MK1)

134 Γιάννης Κατσαούνης–Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI)

214 Γιώργος Αλεβιζόπουλος–Νίκος Παλυβός (Fiat 128 Rally)

222 Δημήτρης Καλογεράς–Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV)

236 Παντελής & Κατερίνα Ποσειδών (Lancia Fulvia Coupe 1.3 S)

245 Βάσος Θεοδοσίου–Λεωνίδας Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000)

251 Γιώργος Σπηλιόπουλος–Γιάννης Χανδρινός (Lancia Beta Coupe 2000)


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΩΡΑΡΙΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Rally Monte Carlo Historique 2019: η πρώτη ημέρα

RMCH 2019: στο δρόμο για το Μόντε

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: με τη λάμψη της Αθήνας

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από την Αθήνα: με το φακό

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: τεχνικός έλεγχος

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: συνέντευξη Τύπου

Συνημμένα Αρχεία

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά