06 Φεβ 2019

Rallye Monte Carlo Historique: Αντάξιο της φήμης του

Ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης το 22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που ήταν και φέτος περιπετειώδες λόγω των καιρικών συνθηκών που χαρακτηρίζουν την περιοχή τέτοια εποχή, με το ελληνικό στοιχείο να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και στην πλειονότητά του να τερματίζει, παρά τις αντιξοότητες.

Όλοι το ήξεραν, ξεκινώντας από το χώρο κάτω από την Ακρόπολη των Αθηνών, πως το φετινό Ιστορικό Μόντε θα ήταν πιο δύσκολο από το αντίστοιχο του 2018. Αιτία, τα προγνωστικά του καιρού, που αναμενόταν βαρύς και με έντονες χιονοπτώσεις. Τελικά, όλα αυτά επιβεβαιώθηκαν τις ημέρες του αγώνα, που ξεκίνησε με βροχή πριν το λευκό πέπλο καλύψει το γύρω τοπίο. Το Team Les Grecs ξεκίνησε με καλές προϋποθέσεις, με τους δεύτερους γενικής του 2018 Γιώργο Δελαπόρτα-Σπύρο Μουστάκα με το VW Golf GTI του 1979 να βρίσκονται αρχικά στην ένατη και έπειτα στην έβδομη θέση της προσωρινής κατάταξης.

Ομως, μια λάθος επιλογή διαδρομής είχε ως συνέπεια την επιβολή της αντίστοιχης ποινής, που έφερε το ελληνικό πλήρωμα πίσω στην κατάταξη και μακριά από το κυνήγι της μεγάλης διάκρισης. Το ίδιο λάθος διέπραξαν και άλλα τέσσερα ελληνικά πληρώματα, όπως επίσης και μερικές από τις ξένες συμμετοχές που ξεκίνησαν από την Αθήνα. Θα πρέπει βέβαια να προσθέσουμε πως αυτά συνέβησαν στο αποκορύφωμα της κακοκαιρίας και της χιονόπτωσης, που στάθηκε αιτία για τη μη διεξαγωγή τεσσάρων ειδικών διαδρομών (ZR4, ZR5, ZR6 και ZR9).

Από τα ένδεκα ελληνικά πληρώματα που ξεκίνησαν από την Αθήνα, τερμάτισαν τον αγώνα τα εννέα. (εγκατέλειψαν οι Γεράσιμος Κατοχιανός–Αλέξανδρος Κοτζιάς με Ford Escort RS 2000 MK1 και Νίκος Κολιόπουλος–Ευάγγελος Ράλλης με Autobianchi A112 Abarth). Συνολικά 58 πληρώματα έχουν αποσυρθεί από τον αγώνα, ανάμεσά τους ο Bέλγος πολυνίκης (με τρεις επιτυχίες) του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο Jose Lareppe και ο Αμερικανός John Buffum με Porsche 911, που τον θυμόμαστε από τους αγώνες του με το Audi Quattro.


Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ META THN ZR15


63 Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)

101 Πέτρος Βασιλόπουλος–Ισμήνη Ναρλή (Ford Escort MK1)

118 Αλέξανδρος Χριστοδούλου–Άρης Γεωργουσόπουλος (VW Golf GTI)

163 Γιώργος Αλεβιζόπουλος–Νίκος Παλυβός (Fiat 128 Rally)

166 Γιάννης Κατσαούνης–Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI)

195 Παντελής & Κατερίνα Ποσειδών (Lancia Fulvia Coupe 1.3 S)

209 Γιώργος Σπηλιόπουλος–Γιάννης Χανδρινός (Lancia Beta Coupe 2000)

214 Βάσος Θεοδοσίου–Λεωνίδας Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000)

216 Δημήτρης Καλογεράς–Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV)


Στην κορυφή της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Γάλλοι Michel Badosa και Mogens Reidl, με Renault 8 του 1969. Ακολουθούν οι Ιταλοί Massimo Canella και Nicolas Arena με Lancia Fulvia Coupe 1.3S, ενώ την τρίτη θέση κατέχουν μέχρι στιγμής οι Ιταλοί Alessio De Angelis και Sergio Sisti με Fiat Ritmo 60. Δεν λείπουν οι πιθανότητες κάποιων μικρών αλλαγών στην κατάταξη των ελληνικών πληρωμάτων, ενώ επίσημη ανακοίνωση αποτελεσμάτων θα έχουμε νωρίς το μεσημέρι της Τετάρτης. Ύστερα, θα ακολουθήσουν οι απονομές...

Σας περιμένουμε, του χρόνου...

Με αφετηρία την Αθήνα για το Ιστορικό Ράλλυ του Μόντε Κάρλο ξεκίνησαν τελικά 23 τετράτροχες δόξες του παρελθόντος (ένδεκα ελληνικές και δώδεκα από άλλες χώρες της Ευρώπης), αριθμός πολύ ικανοποιητικός για πρώτη φορά, αν σκεφτείτε πως από την Βαρκελώνη ξεκίνησαν είκοσι αυτοκίνητα και από τη Γλασκώβη έξι. Ασφαλώς, κάτω από τον Ιερό Βράχο, είναι αλλιώς. Ευχόμαστε λοιπόν το ραντεβού με το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο να ανανεωθεί και στα τέλη Ιανουαρίου του 2020 να ζήσουμε ανάλογες, αν όχι και καλύτερες στιγμές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Rally Monte Carlo Historique 2019: η τρίτη ημέρα

Rally Monte Carlo Historique 2019: Ανεβαίνουν οι Έλληνες

Rally Monte Carlo Historique 2019: η πρώτη ημέρα

RMCH 2019: στο δρόμο για το Μόντε

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: με τη λάμψη της Αθήνας

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από την Αθήνα: με το φακό

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: τεχνικός έλεγχος

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: συνέντευξη Τύπου

Το 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο από το μπάκετ του οδηγού

Στο 15ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο με Mini Cooper του 1967

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)
  • Δημήτρης Καλογεράς–Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV)
  • Βάσος Θεοδοσίου–Λεωνίδας Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000)
  •  Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)
  • Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)
  •  Αλέξανδρος Χριστοδούλου–Άρης Γεωργουσόπουλος (VW Golf GTI)
  • Δημήτρης Καλογεράς–Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV)
  • Γιάννης Κατσαούνης–Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI)
  • Γιώργος Σπηλιόπουλος–Γιάννης Χανδρινός (Lancia Beta Coupe 2000)
  • Βάσος Θεοδοσίου–Λεωνίδας Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000)
  • Πέτρος Βασιλόπουλος–Ισμήνη Καρλή (Ford Escort MK1)
  • Πέτρος Βασιλόπουλος–Ισμήνη Καρλή (Ford Escort MK1)
  •  Αλέξανδρος Χριστοδούλου–Άρης Γεωργουσόπουλος (VW Golf GTI)
  • Γιάννης Κατσαούνης–Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI)
  • Πέτρος Βασιλόπουλος–Ισμήνη Καρλή (Ford Escort MK1)
  • Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)
  • Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)
  • Γιάννης Κατσαούνης–Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI)
  • Γιώργος Δελαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας (VW Golf GTI)
  • Team Les Grecs
  • Γιώργος Αλεβιζόπουλος–Νίκος Παλυβός (Fiat 128 Rally)
  • Γιώργος Αλεβιζόπουλος–Νίκος Παλυβός (Fiat 128 Rally)
  • Γιάννης Κατσαούνης–Μαθιός Μανσόλας (VW Golf GTI)