Στοιχεία και πληροφορίες, μαζί με το πρόγραμμα και τα ωράρια του 22ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο που ξεκινά το Σάββατο το πρωί. Θα μας φανούν χρήσιμα ως την άφιξη των αυτοκινήτων που εκκίνησαν από την Αθήνα, ένδεκα από τα οποία έχουν ελληνικά πληρώματα.

Το απόγευμα της 31ης Ιανουαρίου, τα 23 αυτοκίνητα που επέλεξαν την Αθήνα ως αφετηρία για το 22ο Ράλλυ Ιστορικό Μόντε Κάρλο, αποβιβάζονται στο λιμάνι της Ανκόνα. Την ίδια ημέρα με την ελληνική πρωτεύουσα, πραγματοποιήθηκε η εκκίνηση της Γλασκώβης, με έξι συμμετοχές. Την πρώτη Φεβρουαρίου είναι προγραμματισμένες οι εκκινήσεις από το Μιλάνο (65 αυτοκίνητα), τη Ρεμς (91 πληρώματα), το Μπαντ Χόμποργκ (30 συμμετοχές), τη Βαρκελώνη (20 αυτοκίνητα) και το Μόντε Κάρλο (85 αυτοκίνητα).

Από τα 314 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στο 22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο δεν πήραν εκκίνηση τα επτά, μεταξύ των οποίων και μια Citroen DS21 που θα ξεκινούσε από την Αθήνα, με γαλλικό πλήρωμα και τον αριθμό 75 στις πόρτες. Τα πληρώματα των αυτοκινήτων προέρχονται από 27 χώρες, ενώ οι κατασκευαστές του παρελθόντος αλλά και του παρόντος που θα εκπροσωπηθούν στον πολύ επιτυχημένο αγώνα regularity των Μονεγάσκων ανέρχονται συνολικά σε 49 (καλύπτοντας την αλφαβητική κλίμακα από το Α μέχρι το Ζ, αφού ναι, στις συμμετοχές υπάρχει και Zastava).

Το Ιστορικό Ράλλυ του Μόντε Κάρλο προσελκύει κάθε χρόνο σημαντικό αριθμό καταξιωμένων οδηγών αγώνων. Οι πιο γνωστοί από αυτούς που δίνουν φέτος το παρών είναι ο Mπρούνο Σαμπί με Renault 8 Gordini (αριθμός συμμετοχής 38), ο Γιούργκεν Μπαρθ με Porsche 924 Turbo (27), ο Κενζίρο Σινοζούκα με Mitsubishi Colt του 1977 και ο Τζον Μπάφαμ με Porsche 911. Eπίσης, υπάρχει ένα ακόμη ελληνικό πλήρωμα, με σημαία Μονακό (Ηλίας Ηλιόπουλος και Γιάννης Χαραμής με Porsche 911 SC).

Πολυνίκες του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που διεξήχθη για πρώτη φορά το 1998, είναι οι Βέλγοι Jose Lareppe και Josheph Lambert με τρεις επιτυχίες. Αξιοσημείωτο είναι πως στις δύο από αυτές (2010, 2012) ήταν μαζί, με ένα Opel Kadett GTE του 1978. Νωρίτερα, τον «χορό» των νικών άρχισε ο δεύτερος το 2007 με Porsche 911 Carrera 2.7 του 1974, ενώ ο πρώτος τον «ισοφάρισε» το 2014 (πάλι με το Kadett, επίσης πολυνίκης από πλευράς αυτοκινήτων). Οι κατασκευαστές με τις περισσότερες νίκες στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι η Porsche και η Opel (από 4). Υπενθυμίζουμε ασφαλώς και τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα ελληνική επιτυχία, την κατάκτηση της δεύτερης θέσης το 2018, από τους Γιώργο Δελαπόρτα και Σπύρο Μουστάκα με Volkswagen Golf GTI του 1979.

Τα αυτοκίνητα που ξεκίνησαν από την Αθήνα, ένδεκα ελληνικά και δώδεκα που ήρθαν στην πρωτεύουσά μας από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μετά την άφιξή τους στην Ανκόνα διανύοντας 415 χιλιόμετρα θα κατευθυνθούν στο Μιλάνο και μετά θα πάνε στο πριγκιπάτο, αφού πρώτα περάσουν κατά τη διαδρομή τους από τα σημεία ελέγχου που σας παραθέτουμε σε αρχείο pdf στο τέλος του άρθρου . Η δράση για το 22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο αρχίζει το πρωί του Σαββάτου 2 Φεβρουαρίου (ώρα Ελλάδας) με τη διαδρομή Montauban sur Ouvèze - Saint André de Rosans και ολοκληρώνεται την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου στις 1 το μεσημέρι, με την ανακοίνωση των επίσημων αποτελεσμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: με τη λάμψη της Αθήνας

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από την Αθήνα: με το φακό

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: τεχνικός έλεγχος

22ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, εκκίνηση από Αθήνα: συνέντευξη Τύπου

Συνημμένα Αρχεία

Ποιός πιστεύετε ότι θα κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά