Πολυπληθής και γεμάτη ταλέντο η Ελληνική αποστολή για την ''Ολυμπιάδα του Karting''. To Σάββατο 19 Οκτωβρίου ταξιδεύουν για τη Νάπολη οι οκτώ κάτοχοι των εισιτηρίων συμμετοχής στον Παγκόσμιο θεσμό Rotax Max Challenge Grand Final 2019.

Μία από τις κορυφαίες αγωνιστικές συναντήσεις karting, όπου οδηγοί από όλο τον πλανήτη διεκδικούν έναν από τους σπουδαιότερους τίτλους της καριέράς τους! Στις 23 Οκτωβρίου, ημέρα Τετάρτη οι Έλληνες οδηγοί, στην πίστα του Sarno θα βρεθούν απέναντι στην πρόκληση των χρονομέτρων και από εκείνη τη στιγμή όλοι ευχόμαστε τα καλύτερα, για όλους!

H Ελληνική αποστολή στο Rotax Max Challenge Grand Final 2019


Χρήστος Οικονόμου / Rotax Max DD2

Έμαθε να οδηγεί καρτ στην πίστα σχολείο της Καλαμάτας, έχει ένα πλούσιο παλμαρέ. Γεννήθηκε τον Δεκέμβριο, στις 29 του 1997. Το όνομά του... Χρήστος Οικονόμου και το ταλέντό του τεράστιο. Όποιος παρακολούθησε το Rotax Max Challenge Hellas 2019, θαύμασε στην κυριολεξία έναν εξαιρετικό οδηγό στην απαιτητική κατηγορία της DD2 MAX. Ευγενική φυσιογνωμία και μετρημένος αθλητής πανηγυρίζει διακριτικά χωρίς προκλητικές αντιδράσεις σεβόμενος πάντα τους αντιπάλους του.


Άκης Βασιλέρης / Rotax Max DD2

Γεννημένος στις 8 Αυγούστου του 1995 ο Άκης Βασιλέρης άρχισε να ασχολείται με το αγωνιστικό karting από το 2001. Σήμερα 24 χρονών είναι οδηγός υψηλών επιδόσεων και διακρίσεων. Με τον Χρήστο Οικονόμου έδωσαν εντυπωσιακές ''μάχες'' στην κατηγορία Rotax DD2 Max και στο τέλος έκαναν το 1-2 για την ομάδα Prt Motorsport όπου ανήκουν. Αποτελούν και οι δύο ''κρυφή'' ελπίδα διάκρισης στο Rotax Max Challenge Grand Final 2019 και έχουν την ικανότητα να την πραγματοποιήσουν


Δημήτρης Ζερβός / Rotax Max DD2 Master

Στο φετινό Rotax Max Challenge Hellas τεράστιο ενδιαφέρον συγκέντρωσε η κατηγορία DD2 ΜΑΧ και ειδικά η ''ένθετη'' ηλικιακή κλάση των 32 άνω! Έμπειροι οδηγοί συμπεριλαμβάνονταν στην λίστα συμμετεχόντων στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ο Δημήτρης Ζερβός, γεννημένος στις 16 Ιουλίου του 1979 διαχειρίστηκε άψογα το θέμα και ήταν ο ''Επαθλούχος 2019''. Πάντα άψογα προετοιμασμένος από την Kartworks, όπου θα τον ''συνοδέψει'' και στην Νάπολη, στην πίστα του Sarno.


Μανώλης Tζαμαριαδάκης / Rotax Max DD2 Master

Δεν έχει νόημα να παραθέσουμε το βιογραφικό του Μανώλη Τζαμαριαδάκη, όχι γιατί κι αυτός δεν θα το ήθελε αλλά γιατί και η φιλοσοφία της Rotax περί ανθρώπων είναι πως δε δηλώνει τίποτα η ηλικία. Στο Rotax Max Challenge μπορούν και συμμετέχουν και μεγάλα...παιδιά, άνω των 50! Ο Μανώλης είναι το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα με επτά συμμετοχές (!!!) σε Rotax Max Challenge Grand Final, ταξιδεύει στην Ιταλία με την ομάδα της Ζahos Praga Kart και μαζί στο όνειρο της διάκρισης


Ανδρέας Δεβετζόγλου / Rotax Senior Max

Γεννημένος το 2004, είναι μαθητής της πρώτης Λυκείου, ο Ανδρέας Δεβετζόγλου και πορεύεται στο karting υπό τις οδηγίες του Γιώργου Γρυλάκη, της Galaxy Motorsport. Από το 2013 ξεκινά την ενασχόλησή του με αυτό και το '16 είναι πρωταθλητής στη κατηγορία Μini ΜΑΧ και με τον τίτλο ανά χείρας, προάγεται στην κατηγορία Junior MAX... Στην κατηγορία Rotax Senior Max πλέον διαπρέπει και κατακτά τον τίτλο του ''Επαθλούχου 2019'' και με την ταχύτητα που τον διακρίνει, πάει Sarno


Γιώργος Καλιφατίδης / Rotax Junior Max

Ο Γιώργος Καλιφατίδης γεννήθηκε τον Δεκέμβριο του 2006. Σε ηλικία οκτώ ετών ''φοιτά'' στην Ακαδημία Karting Speedpark και κατόπιν ακολουθεί την γραμμή 'παραγωγής' σπουδαίων οδηγών, με 'δάσκαλο' του Γιάννη Αντωνιάδη. Το 2016 εμφανίζεται για πρώτη φορά στην κατηγορία Rotax Micro ΜΑΧ έχοντας έτσι την πρώτή του επαφή με τους αγώνες karting και το 2019, ''πρωτάρης'' στην κατηγορία Junior, στέφεται ''Επαθλούχος'' στην Rotax Max Junior και ετοιμάζεται για την πρώτη του διεθνή συμμετοχή


Γιώργος Καφαντάρης / Rotax Mini Max

Εμφανίστηκε στους αγώνες karting για πρώτη φορά τo '16. Πέρσι έγινε υπερπρωταθλητής κατακτώντας δύο Πανελλήνιους τίτλους στην Μini και Mini Β! καθώς και το έπαθλο στην Rotax Micro Max. Ο Γιώργος Καφαντάρης μαθητής της πρώτης Γυμνασίου, ως οδηγός δουλεύει σκληρά με τον Γιάννη Αντωνιάδη (Ray Motorsports) κι έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει. Το 2019 κατέκτησε το Rotax Max Challenge Hellas 2019 και πήρε το εισιτήριο για τον Παγκόσμιο τελικό του θεσμού


Θάνος Ζάχος / Rotax Micro Max

Με παρακαταθήκη το ιστορικό στο karting και το αγωνιστικό αυτοκίνητο, όνομά του, ο μόλις οκτώ ετών Θάνος Ζάχος, μαθητής της 3ης Δημοτικού, γίνεται ο μικρότερος οδηγός που συμμετέχει στην Ελληνική αποστολή για το Rotax Max Challenge Grand Final. Στην Νάπολη, στην πίστα του Sarno o μικρός θα κάνει την πρώτή του διεθνή συμμετοχή, ευελπιστώντας να βρει τα ''πατήματά'' του πατέρα του Νίκου και του θείού του Βασίλη και να αποτελέσει στο μέλλον ένα σπουδαίο οδηγό


Δημήτρης Γαλάτσης / Εμπνευστής και αρχηγός

Ο ένατος της Ελληνικής αποστολής στο Rotax Max Challenge Grand Final μπορεί σήμερα να μην είναι οδηγός karting όμως υπήρξε. Το 1979, o Δημήτρης Γαλάτσης άρχισε τους αγώνες karting από την κατηγορία National. Κερδισε αγώνες και τίτλους και αργότερα εγκαταλείποντας την αγωνιστική του δραστηριότητα γίνεται αντιπρόσωπος της BRP-Rotax στην Ελλάδα. Η αγωνιστική του εμπειρία, οι βαθιές τεχνικές του γνώσεις του σε συνδυασμό με το άριστο προϊόν του Αυστριακού εργοστασίου δημιουργούν μία σπουδαία παράδοση στην ιστορία του Ελληνικού Karting. Προκηρύσσετε το Rotax Max Challenge Hellas που ανελλιπώς επί 20 χρόνια αποτελεί τον κορυφαίο θεσμό στην χώρά μας. Ο Δημήτρης Γαλάτσης στα είκοσι αυτά χρόνια συνοδεύει πάντα στο τέλος κάθε αγωνιστικής χρονιάς του Rotax Max Challenge Hellas την Ελληνική αποστολή σε κάθε τόπο, όπου φιλοξενεί το Rotax Max Challenge Grand Final

Γραφείο Τύπου Rotax Hellas

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά