Αγώνες Διεθνείς αγώνες

Σπουδαία εμπειρία για τους Ισμαήλο-Μπακλώρη στην Ιταλία

Οι Πάνος Ισμαήλος-Χρήστος Μπακλώρης ολοκλήρωσαν τη σεζόν με μια ξεχωριστή εμπειρία, συμμετέχοντας στο Prealpi Master Show.

Τον πρώτο τους κοινό αγώνα εκτός συνόρων πραγματοποίησαν στις 21-22 Δεκεμβρίου οι Πάνος Ισμαήλος-Χρήστος Μπακλώρης. Το ελληνικό πλήρωμα συμμετείχε στο Prealpi Master Show, αγώνα που είχε ως επίκεντρο τη Sernaglia della Battaglia κοντά στο Treviso της Ιταλίας. Οι δυο τους, μοιράστηκαν για πρώτη φορά ένα Hyundai i20 R5, το οποίο προετοίμασε η Hyundai Motorsport Italia.

To Prealpi Master Show, περιλάμβανε 4 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 33,84 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Η αρχή έγινε το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου, με μία ειδική διαδρομή (Trofeo Casagrande), μήκους 6,3 χιλιομέτρων, η οποία ήταν μέρος της κύριας ειδικής του αγώνα. Η συνέχεια δόθηκε την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, με τα πληρώματα να αγωνίζονται 3 φορές στην ειδική διαδρομή "Master Show" μήκους 9,18 χιλιομέτρων. Ο αγώνας συγκέντρωσε 172 πληρώματα, τα 44 εκ των οποίων μοιράζονταν αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. 

Ismailos

Οι συνθήκες μόνο εύκολες δεν ήταν, αφού το οδόστρωμα συνδύαζε χώμα, λάσπη και άσφαλτο, σε μια δοσολογία που απαιτούσε εμπειρία και εξοικείωση. Στοιχεία που ήταν λογικό να μη διαθέτουν οι Ισμαήλος-Μπακλώρης, καθώς έλαβαν μέρος για πρώτη φορά στον αγώνα, ενώ παράλληλα μοιράζονταν για πρώτη φορά αυτοκίνητο προδιαγραφών R5. Επιπλέον, στην πρώτη ειδική διαδρομή της Κυριακής, το τζάμι του αυτοκινήτου δεν ξεθόλωνε, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να χρειαστεί έως και να σταματήσει σε κάποιο σημείο της διαδρομής. Αυτό το γεγονός, κόστισε αρκετό χρόνο στο ελληνικό πλήρωμα, που ωστόσο δεν έχασε το κέφι του.

Συνολικά, οι Ισμαήλος-Μπακλώρης το διασκέδασαν, βελτιώνοντας παράλληλα το χρόνο τους στα δύο τελευταία περάσματα από την ειδική διαδρομή. Εντέλει, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στην 59η θέση της γενικής κατάταξης και επιστρέφουν στη χώρα μας γεμάτοι από χρήσιμες εμπειρίες.

Ο Πάνος Ισμαήλος δήλωσε στο www.4troxoi.gr:

Για το Prealpi Master Show: "Κάθε χρόνο είναι ο τελευταίος αγώνας της σεζόν και η ατμόσφαιρα είναι γιορτινή. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν εξαιρετικός. Πρόκειται για μια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού για την Ιταλία. Συνολικά, ο αγώνας ήταν μια φοβερή εμπειρία για εμάς."

Για την εξέλιξη του αγώνα: "Το καθαρά αγωνιστικό σκέλος ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου, με την πρώτη ειδική να είναι νυχτερινή, κάτι που σε συνδυασμό με την πάρα πολλή λάσπη στο οδόστρωμα, μας δυσκόλεψε πολύ. Τα 3 περάσματα αναγνωρίσεων ήταν πολύ σημαντικά για εμάς, αλλά δεν αρκούσαν για να μπορέσουμε να αποτυπώσουμε τις συνθήκες του δρόμου όπως ακριβώς τις βρήκαμε το απόγευμα του Σαββάτου. Οδηγήσαμε προσεκτικά και επιστρέψαμε στο σέρβις για την προετοιμασία της Κυριακής."

Ismailos

"Την Κυριακή το πρωί υπήρχε ξανά πολλή βροχή. Στο πρώτο πέρασμα  οδηγήσαμε την μισή ειδική με θολωμένα τζάμια, ενώ προς το τέλος αναγκαστήκαμε να σταματήσουμε να καθαρίσουμε το εμπρός τζάμι για να μπορέσουμε να φτάσουμε στον τερματισμό, κάτι που έκαναν και άλλα πληρώματα. Οι θερμοκρασίες, οι συνθήκες του αγώνα και οι 170 συμμετοχές, έκαναν τη διαδρομή να μεταβάλλεται πάρα πολύ από σκέλος σε σκέλος. Μάλιστα, σε μερικά σημεία ήταν σαν να έκανες άλλο αγώνα, από σκέλος σε σκέλος. Στα 2 επόμενα σκέλη, οι συνθήκες του καιρού βελτιώθηκαν, ενώ στο 3ο σκέλος είδαμε και λίγο ήλιο μετά από 4 μέρες!"

Για το Hyundai i20 R5: "Σίγουρα το να οδηγήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι κάτι διαφορετικό και πολύ ξεχωριστό. Το αυτοκίνητο σε κάνει να αισθανθείς γρήγορα καλά μαζί του και να μπορέσεις να καταλάβεις πως πρέπει να το δουλέψεις. Είναι αρκετά απλό με τεράστιες δυνατότητες. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ότι κάνει πολλά πράγματα που φαντάζουν δύσκολα να είναι απλά. Εμείς το οδηγήσαμε για πρώτη φορά στο χώμα το Σάββατο, στο επίσημο shakedown του αγώνα, σε συνθήκες που είναι άγνωστες για εμάς. Η λάσπη σίγουρα δεν είναι το ιδανικό τερέν για να μια πρώτη εμπειρία. Όπως και να έχει όμως, το γεγονός ότι οδηγούσαμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο μας έκανε να είμαστε 100% συγκεντρωμένοι. Η ψυχολογία ήταν στα ύψη και προσπαθήσαμε να εκμεταλλευτούμε το shakedown όσο πιο πολύ μπορούσαμε. Συνολικά, οι εντυπώσεις από το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικές. Είμαι σίγουρος πώς αν το οδηγήσουμε σε στεγνό οδόστρωμα θα είναι μαγικό, καθώς πρόκειται για μια πολεμική μηχανή που σε προδιαθέτει να πιέσεις και να μαθαίνεις σε κάθε μέτρο της διαδρομής."

Για τα σχέδιά του ενόψει 2020: "Δεν έχω σκεφτεί τι θα ακολουθήσουμε την νέα χρονιά, αφού ακόμη δεν έχει δημοσιευτεί το πρόγραμμα των ελληνικών αγώνων.  Σίγουρα, υπάρχει η σκέψη να το οδηγήσουμε σύντομα το Hyundai i20 R5."

Να σημειωθεί, πως στον αγώνα είχε δηλώσει συμμετοχή ακόμη ένα ελληνικό πλήρωμα. Οι Αλέξανδρος Μουρίκης-Χρήστος Κουζιώνης στάθηκαν άτυχοι, αφού δεν κατάφεραν να εκκινήσουν τον αγώνα, λόγω δύο κομμένων ημιαξονίων στο Peugeot 106 Rallye 1.3 με το οποίο θα συμμετείχαν.

Για την ιστορία, νικητές στο Prealpi Master Show αναδείχθηκαν οι  Simone Tempestini-Masina Palitta, με Hyundai i20 R5. _Ν.Δ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου