Η Audi επανέλαβε το θρίαμβο της περασμένης χρονιάς στο E-Prix του Βερολίνου, που διεξάχθηκε στο Τέμπελχοφ, το παλιό αεροδρόμιο της πόλης, αυτή τη φορά με τον Λούκας ντι Γκράσσι (Lucas di Grassi) στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ο Βραζιλιάνος πιλότος, αν και είχε πολύ δύσκολο έργο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, κατάφερε με το χρόνο που σημείωσε να έχει την 3η θέση στην εκκίνηση. Με σωστή στρατηγική ήδη από την έναρξη του αγώνα, βρέθηκε στην πρωτοπορία στον 5ο μόλις γύρο και με άψογη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας του Audi e-tron FE05, τερμάτισε πρώτος, σχετικά άνετα. Μάλιστα, πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα, εξασφαλίζοντας τον επιπλέον σχετικό βαθμό, που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα πολύτιμος στη συνέχεια.

Η νίκη αυτή, 10η συνολικά στην καριέρα του Ντι Γκράσσι, φέρνει τον πιλότο της Audi στη 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, μόλις 6 βαθμούς πίσω από τον Ζαν-Ερίκ Βερνιέ, με τρεις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωσή του. Σε αντίστοιχη θέση βρίσκεται πλέον και η ομάδα της Audi Sport ABT Schaeffler, η οποία μετρά πλέον συνολικά 40 παρουσίες οδηγών της στο βάθρο, στη σχετικά σύντομη ιστορία του πρωταθλήματος Formula E.

Ο άλλος οδηγός της ομάδας της Audi, ο Γερμανός Ντάνιελ Αμπτ (Daniel Abt), νικητής στο περσινό, πρώτο E-Prix στο Βερολίνο, τερμάτισε στην 6η θέση.

Το επόμενο, ενδέκατο E-Prix του φετινού πρωταθλήματος, θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιουνίου στη Βέρνη της Ελβετίας, με το πρωτάθλημα να ολοκληρώνεται με διπλό αγώνα στις 13 και 14 Ιουλίου στη Νέα Υόρκη.

Δελτίο Τύπου

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά