Το «Automobile Club de l’Ouest» αποκάλυψε την προσωρινή λίστα συμμετοχών για τη φετινή 93η έκδοση των «24 ωρών» του Le Mans (11-15 Ιουνίου), η οποία περιλαμβάνει 62 αυτοκίνητα.
Η περσινή διοργάνωση προσέλκυσε το ρεκόρ των 329.000 θεατών, οι οποίοι έζησαν ένα συναρπαστικό θέαμα και το ίδιο αναμένεται να συμβεί και 12 μήνες μετά. Ως τέταρτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA για το 2025 και οι 36 τακτικοί οδηγοί του FIA WEC είναι στη λίστα, ενώ λόγω της διάρκειας του αγώνα προσφέρονται διπλοί βαθμοί (50 για τη νίκη, 36 για τη δεύτερη θέση, 30 για την τρίτη, 24 για την τέταρτη, 20 για την πέμπτη, 16 για την έκτη, 12 για την έβδομη, 8 για την όγδοη, 4 για την ένατη, 2 για την δέκατη και 1 βαθμός για την pole-position). Στον κορυφαίο αγώνα ταχύτητας και αντοχής στον κόσμο η κατηγορία Hypercar περιλαμβάνει 21 συμμετοχές, που αντιπροσωπεύουν οκτώ διαφορετικούς κατασκευαστές: Alpine, Aston Martin, BMW, Cadillac, Ferrari, Peugeot, Porsche, Toyota. Η Ferrari στοχεύει σε μια τρίτη συνεχόμενη επιτυχία στη La Sarthe, ενώ ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) την περασμένη εβδομάδα στο Κατάρ, με την τριάδα των πρωτοτύπων της να κατακτά και τις τρεις θέσεις στο βάθρο των νικητών.
Η Porsche είναι ο πολυνίκης του αγώνα με 19 νίκες στο ενεργητικό της μέχρι σήμερα, ενώ η Alpine, η BMW, η Peugeot και η Toyota έχουν επίσης νικήσει στον κλασικό γαλλικό αγώνα. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για την Aston Martin, η οποία κατέκτησε την νίκη εκεί το 1959. Η εμβληματική βρετανική εταιρεία επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία αγώνων αντοχής, με δύο Valkyries με κινητήρα V12.
Η Cadillac έδειξε καλό ρυθμό τόσο στο Le Mans πέρυσι, όσο και πιο πρόσφατα στα 1.812 χιλιόμετρα του Κατάρ. Φέτος θα διπλασιάσει την προσπάθειά της, με τέσσερα αυτοκίνητα, περιλαμβανομένης μιας πρώτης εμφάνισης για την κορυφαία ομάδα του IMSA Wayne Taylor Racing. Μια επιπλέον 963 Hypercar έχει προστεθεί στην Porsche Penske Motorsport, ενώ μια δεύτερη 963 για την Proton Competition βρίσκεται στη λίστα των εφεδρικών.
Στην LMGT3 έχει συγκεντρωθεί ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό grid, με αυτοκίνητα από τις Aston Martin, BMW, Corvette, Ferrari, Ford, Lexus, McLaren, Mercedes-AMG (ο Γερμανός κατασκευαστής επιστρέφει στη La Sarthe για πρώτη φορά μετά από περισσότερο από ένα τέταρτο του αιώνα) και Porsche. Ο θρύλος της μοτοσικλέτας Valentino Rossi (εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σε δύο τροχούς και διακριθείς στο ντεμπούτο του στο Le Mans πέρυσι) θα επιστρέψει με την BMW, ενώ υπάρχουν επιπλέον συμμετοχές για τις Corvette, Ferrari, Mercedes-AMG και Porsche, που συνθέτουν ένα δυναμικό πεδίο 24 αυτοκινήτων, το οποίο ενισχύεται από δύο Ferrari ως εφεδρικές.
Η κατηγορία LMP2 υπόσχεται επίσης να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με 17 αυτοκίνητα συν τρία εφεδρικά και οδηγούς του διαμετρήματος του πρωταθλητή της FIA F2 του 2023 Théo Pourchaire και του πολλαπλού κατόχου του τίτλου της σειράς W, Jamie Chadwick, ο οποίος θα αγωνιστεί για την IDEC Sport στο πλαίσιο της προετοιμασίας της Genesis Magma Racing για το ντεμπούτο της στο FIA WEC Hypercar του 2026.
Παρόλο που δεν έχουν ολοκληρωθεί όλες οι συνθέσεις των οδηγών, η λίστα συμμετοχών μέχρι σήμερα και στις τρεις κατηγορίες μετράει 16 νικητές του αγώνα.