Αγώνες Διεθνείς αγώνες

Ξεκίνησε η εξέλιξη του Opel Corsa-e Rally

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξέλιξης του Opel Corsa-e Rally για το ADAC Opel e-Rally Cup προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς.

Δύο ηλεκτρικά Corsa περνούν από δοκιμασίες αντοχής στο κέντρο δοκιμών του Dudenhofen. «Έχουμε δύο στόχους» δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Opel Jörg Schrott. «Και τα δύο αυτοκίνητα καλύπτουν χιλιόμετρα, ώστε να συγκεντρωθεί ο μέγιστος αριθμός δεδομένων σε ένα πρώιμο στάδιο. Δεν υπάρχει προηγούμενη εμπειρία με ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι, γι αυτό σε πρώτη φάση έπρεπε να βασιστούμε σε υπολογισμούς και προσομοιώσεις που σταδιακά αντικαθίστανται από πραγματικά δεδομένα. Άλλα θέματα που μας απασχολούν είναι η διαχείριση φορτίων και θερμοκρασίας της μπαταρίας σε συνθήκες ράλι, καθώς και η προσαρμογή του λογισμικού».

Opel Corsa-e Rally

Οι μηχανικοί της Opel Motorsport θα ασχοληθούν με την ταχύτητα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι των 136 ίππων στη δεύτερη φάση εξέλιξης. «Με ένα αυτοκίνητο Ενιαίου, είναι σημαντικό οι επιδόσεις να παραμένουν σταθερές και διαθέσιμες υπό όλες τις συνθήκες. Ο εξοπλισμός πρέπει να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους συμμετέχοντες» δήλωσε ο Jörg Schrott. «Επίσης αποφασίσαμε ότι το Corsa-e Rally πρέπει να είναι εφάμιλλο ή ανώτερο του προκατόχου του με βενζινοκινητήρα, του Opel ADAM Cup. Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο. Μπορεί η απόδοση ισχύος να είναι σχεδόν ίδια, ωστόσο η ροπή των 260Nm είναι πολύ υψηλότερη από του ADAM Cup. Το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο του αυτοκινήτου, ενώ η κατανομή βάρους είναι επίσης πολύ καλή, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για ένα ευέλικτο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Τώρα χρειάζεται να βρούμε το πιο ισορροπημένο σετάρισμα πλαισίου, και γι αυτό το λόγο, τον Ιανουάριο θα αρχίσουμε να προσομοιώνουμε μερικές πραγματικές ειδικές διαδρομές ράλι.»

Opel Corsa-e Rally

Αφού η εξέλιξη του Corsa-e Rally ολοκληρωθεί, θα κατασκευαστεί ένα όχημα αναφοράς που θα λειτουργήσει ως πρότυπο για τα οχήματα πελατών. Αναμένεται να κατασκευαστούν περίπου 20 αντίτυπα για την περίοδο 2020/21, από τα οποία 15 θα παραδοθούν στις ομάδες πελατών το καλοκαίρι – ώστε να προλάβουν τις πρώτες δοκιμές τον Ιούλιο. Το Corsa-e Rally έχει την ίδια μπαταρία με το αυτοκίνητο παραγωγής. Με χωρητικότητα 50kWh παρέχει αυτονομία 337 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Για βελτιστοποίηση της αυτονομίας σε αγώνες ράλι, η μπαταρία προσφέρει τρία προγράμματα (modes): στο competition mode, διατίθεται η πλήρης ισχύς και η μέγιστη ροπή. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαίτερα υψηλή ροπή, επομένως το rain mode προσφέρει μία καμπύλη ροπής προσαρμοσμένη για ολισθηρές επιφάνειες. Οι ομάδες θα χρησιμοποιούν το eco mode για να εξοικονομούν ενέργεια μεταξύ των ειδικών διαδρομών και όταν πηγαίνουν στο service station. Παραγγελίες για το Corsa-e Rally μπορούν να γίνονται τώρα, ενώ οι υποβολές συμμετοχών στο 2020/21 ADAC Opel e-Rally Cup ξεκίνησαν στις 16 Δεκεμβρίου. Δελτίο Τύπου

 

 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου