Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

21ο Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα»

Μετά από 12 μήνες αναμονής και προετοιμασίας ξεκίνησε το Σάββατο 20 Οκτωβρίου στις 10 το πρωί από την Ελευσίνα η 21η έκδοση του «24 Ώρες Ελλάδα».

Συνολικά, 101 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα είχαν δηλώσει συμμετοχή, εκ των οποίων 17 από την επαρχία και 5 από το εξωτερικό. Τελικά 98 μονομάχοι διέσχισαν την αψίδα της εκκίνησης και ξεχύθηκαν για τις ειδικές του Τιτάνα, της Αλυκής και της Θίσβης. Μετά από 4 ώρες έφθασαν στην κοσμοπολίτικη Αράχωβα για την πρώτη ανασυγκρότηση της ημέρας.

Αμέσως μετά ακολούθησε η Τριταία, αλλά αποδείχθηκε ότι μέχρι εδώ η διαδρομή ήταν ένα απλό ζέσταμα! Αμυγδαλέα, Μηλέα, Στίλια και Ποτιδάνεια θύμισαν τις ένδοξες μέρες θρυλικών αγώνων του παρελθόντος. Φθάνοντας στο Τείχιο και εκεί που όλοι νόμιζαν ότι τα βάσανα τους τελειώνουν, αντί τα αυτοκίνητα να κατευθυνθούν νότια προς Ναύπακτο, έστριψαν βόρεια προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το σούρουπο είχε πέσει και αφού διέσχισαν την κοίτη του Μόρνου ποταμού ανέβηκαν την εντυπωσιακή ειδική διαδρομή της Περιθιώτισας και έκαναν τον κύκλο ξανά προς Ποτιδάνεια και Τείχιο. Γύρω στις 8 το απόγευμα και μετά από περίπου 400 χιλιόμετρα τα κουρασμένα πληρώματα άρχισαν να φθάνουν στην φιλόξενη πλατεία Γεωργίου της Πάτρας. Το τέλος των 12 ωρών βρήκε τους περυσινούς νικητές Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 να προηγούνται, αλλά τους φετινούς διεκδικητές Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Starlet να ακολουθούν κατά πόδας.

Στις 11 το βράδυ 70 πολεμιστές άναψαν τις προβολιέρες τους και απέδειξαν ότι εκεί που άλλοι σταματούν, οι σκληροί συνεχίζουν.

Για αρχή πέρασαν από τις θρυλικές ειδικές της Πιτίτσας και Πτέρης και μετά μέσω Πλατανιώτισας, Βάλτας και Ζαχλωρούς και αφού συμπλήρωσαν 135 επίπονα χιλιόμετρα, έφθασαν στην Κλειτορία.

Στις πέντε το πρωί ξεκίνησαν για τα τελευταία 250 χιλιόμετρα. Πρώτα Λυκούρια και Μόσια και μετά το τοπίο της Στυμφαλίας μέσα στην ομίχλη.

Στην ειδική της Αλέας και της εκπληκτικής Δούκα Βρύσης έκαναν την εμφάνιση τους οι πρώτες ακτίνες του ήλιου που οδήγησαν τα ταλαιπωρημένα αυτοκίνητα για την τελευταία ειδική της Αρχαίας Νεμέας. Μετά ένα σύντομο σταθμό ελέγχου διέλευσης στο Diner 72 του Ισθμού και με τη συμπλήρωση των 24 ωρών, τα εξουθενωμένα πληρώματα τερμάτισαν στην Ελευσίνα και έτσι τελείωσε η πιό μεγάλη μέρα του χρόνου για τους ελληνικούς αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων.

Για ακόμα μιά φορά η νύχτα έφερε ανατροπές και το άστρο των Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Starlet έλαμψε! Στην δέυτερη θέση σημειώθηκε η μεγάλη επιστροφή των Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf GTi και το podium συμπληρώθηκε από τους έμπειρους Λάγγα/Μαλτέζου/Alfa Romeo 75.

Τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου στις 9 το βράδυ έπεσε στο Μουσείο Ελληνικού Αυτοκινήτου η αυλαία ενός ακόμα επικού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”, όπου παρατέθηκε μία λαμπερή δεξίωση απονομής επάθλων.

Η Οργανωτική Επιτροπή του 21ού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες για την ηρωική τους προσπάθεια, τους κριτές, χρονομέτρες & τα στελέχη της οργάνωσης που συνετέλεσαν στην άρτια διεξαγωγή του αγώνα, τους χορηγούς Yava Fitness Center, CarNext & Three Hearts Superbar, τους πολλούς υποστηρικτές, τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή της εκδήλωσης, και όλες τις λέσχες που συμμετείχαν είτε οργανωτικά είτε αγωνιστικά. Τέλος ευχαριστούμε την Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Αυτοκινήτου που οργάνωσε για 2η χρονιά μια ακόμα μεγαλειώδη υποδοχή στην Πάτρα.

Η αντίστροφη μέτρηση για το 22ο ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” έχει ήδη ξεκινήσει.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου