Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

23ο Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα»

Το πρωινό της 17ης Οκτωβρίου ξεκίνησε με βροχή και αέρα, αλλά τα 80 ετοιμοπόλεμα πληρώματα του 23ου Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα» αψήφισαν τις καιρικές συνθήκες και παρατάχθηκαν στη μαρίνα της Κορίνθου.

Στις 11 ακριβώς ξεκίνησε η μεγάλη περιπέτεια που ονομάζεται «24 Ώρες Ελλάδα» με κατεύθυνση προς Ρυτό, Αγ. Ιωάννη και μετά προς Λύρκεια και Δούκα Βρύση. Το νέο σύστημα δορυφορικής χρονομέτηρησης μπέρδεψε αρχικά τους παραδοσιακούς «παίκτες» αλλά τα πληρώματα γρήγορα προσαρμόστηκαν σε αυτό και οι πρώτες θέσεις εναλάσσονταν με καταιγιστικό ρυθμό. Καρτέρι και
Μάτι ολοκλήρωσαν το πρώτο σκέλος ως τη Βυτίνα.

Στις 16:00 συνεχίστηκε η μάχη των ειδικών προς Μαγούλιανα & Βαλτεσινίκο και μετά προς Ζάτουνα, Ανδρίτσαινα, Ίσαρη & Αρχαία Μεσήνη. Σε αυτό το σκέλος ο Βλαχοράφτης και το Διαβολίτσι έδειξαν τα δόντια τους, ταλαιπώρησαν τα πληρώματα και υπενθύμισαν οτι το «24 Ώρες» δεν είναι μία ρομαντική βόλτα προς το ηλιοβασίλεμα. Από τις 20:30 και μετά τα εξουθεμένα πληρώματα άρχισαν να φθάνουν στην Καλαμάτα για τρίωρη ανάπαυση και λίγες επισκευές. Μέχρι αυτό το σημείο τον αγώνα οδηγούσαν οι Βασιλόπουλος/Σταθάκος/Ford Escort με μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου διαφορά απο τούς Δελαπόρτα/Ιατρίδη/VW Golf Gti και δύο δευτερόλεπτα απο τους Διαμαντόπουλο/Πιπερο/Porsche 924. Από κοντά την δική τους μάχη έδιναν οι Αλεβιζόπουλος/Παλυβός/Fiat 128 Rally, Βαξεβανίδης/Βαξεβανίδης/VW Golf 2 και Κατοχιανός/Κοτζιάς/Innocenti Mini 1275.

Στις 23:30 άρχισε το νυχτερινό σκέλος προς Πολύλοφο, Κορομηλέα και μετά άρχισε το δυτικότερο κομάτι του ράλλυ που έφθασε μέχρι Ηλιεία και διερχόταν απο Καλό Νερό, Σιδηρόκαστρο και Λυνίσταινα. Αλλαγή νομού με Αρκαδία, Καρύταινα, Ελληνικό και Βυτίνα. Μετά απο 45 λεπτά ανασυγκρότησης μέσα σε πολικό ψύχος, ξεκίνησε στις 5 το πρωί το τέταρτο & τελευταίο σκέλος με τις απαιτητικές συνεχόμενες ειδικές της Καμενίτσας και του Αγριδίου προς Λυκούρια και Μοσιά. Οι πρώτες αχτίδες του ήλιου άρχισαν να εμφανίζονται μέσα απο τις ομίχλες της Στυμφαλίας στην τελευταία ειδική της Πελοποννήσου, το Καλλιάνι. Νεμέα, Χιλιομόδι και Σολωμός έφεραν τους εναπομείναντες μονομάχους στον Ισθμό, όπου τερμάτησαν τα 6 εναπομείναντα αυτοκίνητα της κατηγορίας Touring Trophy. Σειρά της Αττικής για τις δύο τελευταίες ειδικές του αγώνα, τα Πίσσια και την πάντα δύσκολη Ψάθα. Με την συμπλήρωση 24 ωρών, 900 αγωνιστικών χιλιομέτρων, 23 ειδικών διαδρομών και 80 χρονομετρήσεων μόλις 39 πληρώματα κατάφεραν να διασχίσουν την γραμμή του τερματισμού στην Ελευσίνα.

Η μάχη των δύο πρώτων κράτησε μέχρι τον τερματισμό όπου νίκησαν οι Δελαπόρτας/Ιατρίδης/VW Golf Gti με μόλις 1 ευτερόλεπτο διαφορά από τους Βασιλόπουλο/Σταθάκο/Ford Escort. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Διαμαντόπουλος/Πιπερος/Porsche 924 ενώ η έπληξη του αγώνα ήταν οι ιδιαίτερα μαχητικοί Κουβελας/Ζαχαράκη/Peugeot 304 που τερμάτησαν στην 4η θέση γενικής και νίκησαν στην κατηγορία τους.

Στην κατηγορία Touring Trophy νικητές ήταν οι Κοφινάς/Κοφινάς/BMW E30, Λαγάκης/Τσαλίκης/Lancia Thema 8.32 και οι Λαλούσης/Καστανιώτης/Fiat Uno Turbo.

Η Οργανωτική Επιτροπή του 22ού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” ευχαριστεί τους μεγάλους χορηγούς EKO & WURTH, τις εταιρίες Στεργίου και TL Motors καθώς και όλους τους χορηγούς επικοινωνίας. Ευχαριστήρια στις πόλεις της Κορίνθου, Βυτίνας, Καλαμάτας & Ελευσίνας για την φιλοξενία τους, στο Λιμενικό Ταμείο Κορίνθου, στο Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας, στον Οργανισμό Λιμένα Ελευσίνας και στην Ελληνική Αστυνομία για την συνδρομή τους.

Συγχαρητήρια αξίζουν στην εταιρία έκδοσης εποτελεσμάτων Anube Sport, στους κριτές και χρονομέτρες και στην γραμματεία του ΣΙΣΑ που επιτηρούσε επί 24ώρου βάσης την ασφάλεια των αγωνιζομένων.

Το 24ο ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” έρχεται. Ετοιμαστείτε.

Δελτίο Tύπου. Φωτογραφίες: Chris Melcher

Ψηφίστε το πιο όμορφο sport coupe των τελευταίων 50 ετών. Προσοχή, δεν αναζητούμε το καλύτερο αλλά το πλέον όμορφο από το 1970 μέχρι σήμερα.

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου