Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

26ο Ηπειρωτικό Ράλλυ: Αποτελέσματα

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου ξεκίνησε με το Ηπειρωτικό Ράλλυ, στο οποίο νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας με Ford Fiesta R5.

Η αρχή του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου έγινε από τα Ιωάννινα, όπου φιλοξενήθηκε ο πρώτος γύρος του φετινού θεσμού. Το 26ο Ηπειρωτικό Ράλλυ, που διοργανώθηκε στις 11-12 Ιουλίου από το Αθλητικό Σωματείο “ΕΛΕΤΑ Sport”, αποτελούνταν από δύο ειδικές διαδρομές (Δωδώνη, Κωστάνιανη), μήκους 12,2 και 8,1 χιλιομέτρων αντίστοιχα, που πραγματοποιήθηκαν από 3 φορές, διαμορφώνοντας έναν αγώνα συνολικού μήκους 60,9 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Η αρχή έγινε με την Πανηγυρική Εκκίνηση στα Ιωάννινα, το βράδυ του Σαββάτου 11 Ιουλίου, ενώ το καθαρά αγωνιστικό μέρος διεξήχθη την Κυριακή 12 Ιουλίου. Στον αγώνα που συγκέντρωσε 37 συμμετοχές, νικητές αναδείχθηκαν οι τιτλούχοι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Ford Fiesta R5, C1-R5) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στις 5 από τις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Μάχη υπήρξε για τη δεύτερη θέση, μεταξύ των Πάνου Κύρκου-Γιώργου Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) και Τάκη Καμπύλη-Σταύρου Σταμέλου (Skoda Fabia S2000, C1-S2000). Το πλήρωμα του Skoda Fabia ξεκίνησε έχοντας στην κατοχή του τη δεύτερη θέση, ωστόσο εκείνο του Mitsubishi άρχισε να “ροκανίζει” τη διαφορά. Τελικά, η μονομαχία κρίθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή, με τους Κύρκο-Πολυζώη να κατακτούν τη δεύτερη θέση, έχοντας διαφορά 2,89 δευτερολέπτων από τους Καμπύλη-Σταμέλο.

Panos Kirkos

Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-R4), τους οποίους ακολούθησαν οι νικητές της F2, Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16, C5-A6), που ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στην 5η θέση της Γενικής Κατάταξης, στοιχείο ενδεικτικό της δυναμικής τους. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Βασίλης Κανδηλιώτης-Παντελής Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8), ενώ στην 7η θέση της Γενικής Κατάταξης, τερμάτισαν οι νικητές της Κατηγορίας Ν, Ποσειδών Γορίτσας-Απόστολος Σπύρου (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4).

Στο βάθρο της F2, τους νικητές Αυγερόπουλο-Γιαβάση, συνόδευσαν οι Αθανάσιος Στεργιάδης-Παναγιώτης Γαζγάζης (Peugeot 106, C5-A6) και Αχιλλέας Βέργος-Νίκος Λίγκας (Opel Manta 2.0, C3-E11), οι οποίοι παράλληλα τερμάτισαν στην 8η και 9η θέση της Γενικής Κατάταξης, αντίστοιχα. Την πρώτη δεκάδα, διαμόρφωσαν οι Διονύσης Γιαννούλης-Στέφανος Αντωνίου (Honda Civic Type-R, C5-N3), που βρέθηκαν στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας Ν, το βάθρο της οποίας συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Τασούλας-Στέφανος Αντωνίου (Peugeot 106 S16, C6-N2).

Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις, συγκαταλέγονται αυτές των Αντώνη Αντωνίου-Ανδρέα Βίγκου (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) και Διονύση Σπανού-Σωτήρη Γκότοβου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4), σε αμφότερες τις περιπτώσεις, από έξοδο. Βάσει προγράμματος, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου θα συνεχιστεί στις 12-13 Σεπτεμβρίου, με το Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Ευχόμαστε περαστικά, στον καλό συνεργάτη Γιώργο Καλφόπουλο, φωτογράφο της Photo R Press, καθώς και στους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο.

Συνημμένα μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα του αγώνα.

Συνημμένα Αρχεία

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου