top icon
Αγώνες

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Στην Πορταριά τα σπουδαία…

Όταν κρατάς απλούς, ανένταχτους, μακριά από το στέκι τους Κυριακή μεσημέρι και δεν γκρινιάζουν, έφτιαξες κάτι όμορφο. «Συμμετέχουμε» στο Ράλλυ Κένταυρος και σχολιάζουμε.

Κερδισμένοι οι Ελληνικοί αγώνες σήμερα στο Πήλιο, όπου εξελίχθηκε το Ράλλυ Κένταυρος. Από τη ΛΑΒ ο κορυφαίος αγώνας του θεσμού με νικητές τους Γιώργο Αναπολιωτάκη-Θανάση Τσιούκα, που έκαναν το 3/3 με το Ford Fiesta R5. Ως νικητές και Πρωταθλητές, όντας και αήττητοι σε κάθε αναμέτρηση.

Στο δρόμο τους, τα παιδιά από την Πάτρα, οι εξαιρετικοί ΑΟΠ guys Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης που πραγματικά οδήγησαν από το πρώτο μέτρο το Fabia R5. Δεν ολοκλήρωσαν, αφού είχαν τη στιγμή τους στο πρώτο Καράβωμα. Με την ευκαιρία, πιστοποίησαν ότι ο χρόνος προσαρμογής είναι για τους gentlemen drivers και όχι για τους πρωταθλητές που όταν οπλοφορούν πυροβολούν. Για την ευστοχία, να αναζητήσουμε το lay out του Πρωταθλήματος σε κάθε επίπεδο. Θεσμός με περιορισμένο συναγωνισμό και μικρούς αγώνες με Πρωταγωνιστές χωρίς το χρόνο που απαιτεί η βελτίωση τους…

Της F2 τα παιδιά

Ο κινητήρας της συλλεκτικής Clio των ιπτάμενων Αναδιώτη-Μακρινού, παρέδωσε νωρίς το πνεύμα και δεν έχουμε αμφιβολία πως ήδη ο κ. Βασίλης βρίσκεται σε έρευνα για όχημα που ταιριάζει στης κλάση τους και το κυριότερο, να τους καλύπτει στην αραιά και που παρουσία τους.

Σε υψηλό επίπεδο η μάχη στην F2, εξελίχθηκε σε σκληρό «man to man», ανάμεσα στους αδελφούς Κτιστάκη και στους Πλάγο-Ρέντη με τα 306 και Τype R. Καρέ του άσσου λοιπόν και ενώ δεν ακούγεται καλά ο κινητήρας του Honda, ο Δημήτρης Κτιστάκης πυροβολεί με το καλημέρα στο Καράβωμα 1, δεύτερη ειδική του αγώνα αν και δεν το συνηθίζει.

Ξέρει όμως ότι έχει απέναντι του τον ταχύτερο αστυνόμο του πλανήτη, ενώ εδώ στην «Τοσκάνη» ο κος Άλκης, (ΣΧ ο αγαπημένος Αλκέτας), τραγουδάει αλλιώς. Όταν ξέρεις λοιπόν και το έχεις, αντιδράς δημιουργικά. Το Honda ανεβαίνει άρρωστο και τον Κισσό (ΣΧ: ειδικάρα και για τον παλιό κ. Αντώνη μας) και οι Κρητικοί κτίζουν τη διαφορά τους. Κερδίζει παλικαρίσια 2α ο Πλάγος, είτε κατηφορίζει είτε ανηφορίζει, αλλά με 11,1 δλ. διαφορά πριν τη mr Fast PS, κάθετη πτώση με κομμάτια πίστας από τα Χάνια στην Πορταριά, μόνο ο Πλάγος πιστεύει. Ο Ρέντης πάντα ψάχνει αιτία και αφορμή για να στηρίξει την υπέρβαση και ο κόσμος ειδικά προς το τέλος οπισθοχωρεί. Το Honda πετάει, οι πρωταθλητές του προχθές, ανταγωνιστικοί και μεθαύριο, κερδίζουν την PS σε επίπεδο γενικής (!) αλλά τα 6,4 δl. σε σχέση με τους Κτιστάκη δεν αρκούν. Οι Κρητικοί, Πρωταθλητές χθες, Πρωταθλητές πλέον και σήμερα, κερδίζοντας εύκολα στην Κρήτη αλλά σε ρυθμούς κόλαση σε ΔΕΘ και Κένταυρος. Σήμερα, στα 4,5 δλ. η διαφορά έχοντας απέναντι τους ένα συνδυασμό με πολλά όσκαρ στη βιβλιοθήκη τους. Υπέροχοι και οι 4 και τους σκέφτεσαι με σύγχρονα αυτοκίνητα και ανατριχιάζεις. Το ταλέντο υφίστανται, οι συνθήκες περιορίζουν. Υποχρέωση μας η στήριξη και για το συναγωνισμό κρίμα που δεν δούλεψε ο κινητήρας στο C2 του Γιάννη Κακεπάκη. Κρητικός, σε Πανελλήνιο αγωνιστικό επίπεδο και μακάρι να τον βλέπουμε. Όπως και τους Καρλιώτη-Ανάγνου, που τοποθέτησαν το 106 ανάμεσα στα ΕΒΟ. Στο R4 των Καρπάνων και στο αγαπημένο μας Α8-ΕVO 6 των Νικολόπουλων. Το μοιράζονται οι Κανδηλιώτης-Παπανδρέου και απολαμβάνουν, όπως και εμείς άλλωστε όντας κάθε φορά και πιο ανταγωνιστικοί.

Συνολικά υπέροχοι όλοι οι συμμετέχοντες με γεγονός ότι εκκίνησαν 30 και ολοκλήρωσαν οι 25, όπως προδίδουν και τα αποτελέσματα που μπορείτε να τα βρείτε και να τα αναλύσετε στο site της infomega, με γεγονός ότι το σημείωμα μας διαχρονικά (από το 1980) περιορίζεται στους πρωταγωνιστές, με τα δικά μας κριτήρια, υπεράνω κυπέλλων και τίτλων._ Σ.Χ.

Χάνια IN-ΟUT

– Στο τέλειο σημείο, στο παρκινγκ του χιονοδρομικού το service park και κρίμα που η άψογη τοποθέτηση των Service δεν συνδυάστηκε και με υποδειγματική τήρηση του υγειονομικού Πρωτόκολλου.

– Ότι ακριβώς τήρησε ευλαβικά ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Γιώργος Κοπανάκης, σε συνδυασμό και με τη διακριτική του παρουσία, με την ευγένεια του σημείο αναφοράς προς κάθε κατεύθυνση.

– Όμορφη εικόνα σε ΣΕΧ και αφετηρίες όπου έμπειροι κριτές έκαναν τη δουλειά τους, σε άψογη συνεργασία με νέους ανθρώπους βοηθούς κριτές, σε φάση εκπαίδευσης.

– Η Mercedes Benz N. Βούρδας σημαντικός χορηγός του αγώνα διέθεσε τα πλοηγά αυτοκίνητα. Το 00, στη νεα GLA και ο Πρόεδρος της οργάνωσης Αντώνης Σταφυλοπάτης δίδαξε φιλοξενία συντονίζοντας σεμνά και αποτελεσματικά όπως του ταιριάζει.

– Στο 0, οι Στρατισίνο-EΛΕΜ μοιράστηκαν την AMG 45 S. Εμπειρία!

– Στην ανασυγκρότηση, επίσκεψη μας στο χώρο των Dirt και σοβαρή off the record συζήτηση με το Γιάννη Αυγερόπουλο. Συναθλητής μας ο πατέρας του Χρήστου, for ever gentleman, με ωραίο, καθαρό μυαλό.

– Χαλαρή συζήτηση με αγαπημένους στα πιτς, όπως είναι, οι Χριστακίδης, Καραθανάσης, Νικολόπουλος και Σέγκος

– Παρουσίες-εγγύηση στο service park, όπου οι Παυλόπουλος, Γκουρτσούλης εποπτεύουν με τη θετική διάθεση του άλλοτε. Απλά, τους ταιριάζουν τα Ράλλυ,

– Αεικίνητος ο Πρόεδρος του ΑΟΘ, Πρωταθλητής Σωκράτης Τσολακίδης, έγραψε πολλά χιλιόμετρα με το πατίνι του, ενώ είδαμε και τον πάντα σεμνό Δημήτρη Μπρότζο που κοσμεί και τον ΑΟΘ.

– Ταλαιπωρήθηκαν στο πρώτο σκέλος οι δικοί μας Ρινάκης-Mαταλιωτακης με το 4Τ-106/Α6. Ο ρυθμός βρέθηκε στην επανάληψη, οπότε και οργανώθηκε η κλασική κρέπα στου Γιαννούλη, Κυριακή βράδυ.

– Άτυχοι, οι Σταμάτης Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας, προδόθηκαν από τη μετάδοση του 208 R2, το κόσμημα-Πρωταθλητής του Κώστα Σπύρου.

– Mε τη νίκη τους στην κατηγορία Ν οι Γορίτσας-Σπύρου (ΕΒΟ) εξασφάλισαν το αντίστοιχο Πρωτάθλημα.


Το 38ο Ράλλυ Κένταυρος διεξήχθη με την υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας και ειδικά, της ΠΕ Μαγνησίας και Σποράδων. Χορηγοί του αγώνα είναι οι Traffic oil & Mr Fast της Οικογένειας Τσολακίδη, Mercedes Benz Ν. Βούρδας & Υιοί ΑΕ, Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Βόλου, Food Service Καρακατσάνης, Ελαστικά Αντωνοβαρδάκης, Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Τσεκλίδης Γρηγόρης, Δήμος Βόλου και ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ