Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

4ο Athens Rally sprint: Ρουλέτα!

Σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τις εντυπωσιακές επιδόσεις και τα τερτίπια του καιροί, οι Πλάγος-Ρέντης με το Honda Civic Type-R επικράτησαν στο Σπριντ του Αγίου Μερκουρίου, όντας ταχύτεροι και στα δύο περάσματα.

Στη φημισμένη διαδρομή του Αγίου Μερκούριου πραγματοποιήθηκε το 4ο Athens Rally Sprint, το οποίο και αποτέλεσε τον 4ο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος, αλλά και τον 5ο του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων! 57 πληρώματα ξεκίνησαν από την πλατεία των Θρακομακεδόνων και αγωνίστηκαν δύο φορές στη διαδρομή των περίπου 15 χιλιομέτρων. Οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν το ρόλο τους στην εξέλιξη του αγώνα, και ιδιαίτερα στο δεύτερο πέρασμα, ενώ δεν έλειψαν οι καθυστερήσεις από εξόδους. Στο αγωνιστικό μέρος, οι Πλάγος-Ρέντης με το Honda Civic Type-R κυριολεκτικά απογείωσαν το ιαπωνικό χάτσμπακ και στα δύο περάσματα καταφέρνοντας να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο και να επικρατήσουν στον αγώνα. Οι Ντόφης-Τσαούσογλου με το Mitsubishi Lancer EVO VIII, βρέθηκαν κοντά στους νικητές στο πρώτο πέρασμα, αλλά ένα τετ α κε στο δεύτερο ήταν αρκετό για να τους στερήσεις τις όποιες ελπίδες διατηρούσαν για νίκη. Παράλληλα, οι Τροβάς-Κόλλιας με την BMW M3 κατάφεραν να διατηρήσουν την 3η θέση της γενικής παρά τα προβλήματα που προέκυψαν με τον κινητήρα λίγο πριν το τέλος, με αποτέλεσμα να αποζημιωθούν για την πολύ καλή τους εμφάνιση.

Φυσιολογικά χαμόγελα για τους δίκαιους νικητές, Γιάννη Πλάγο και Άλκη Ρέντη!

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με το Opel Corsa S1600 σε μία από τις καλύτερες εμφανίσεις τους, οι Νομικός-Πατρικούσης που έδειξαν σαφώς βελτιωμένοι πίσω από το τιμόνι του απαιτητικού Skoda Fabia S2000, και οι “Αμερικάνος”-Σαϊνης με το Peugeot 106 Rallye οι οποίοι έχασαν χρόνο στο πρώτο πέρασμα όταν έκαναν σχεδόν όλη την διαδρομή χωρίς υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι, επανακάμπτοντας όμως στη συνέχεια εκμεταλλευόμενοι εμπειρία και τις καιρικές συνθήκες.

Οι Ντόφης-Τσαούσογλου με το Lancer EVO VIIΙ στάθηκαν άτυχοι στο δεύτερο πέρασμα.

Σπουδαίες μάχες, όμως, είδαμε στην C6, με τους Κορνελάκη-Ορφανό να επικρατούν στην κατηγορία, εκμεταλλευόμενοι τόσο τον εξαιρετικό τους χρόνο στο πρώτο πέρασμα, όσο και τις συνθήκες που συνάντησαν στο δεύτερο. Στα Ιστορικά, οι Τσαλαματάς-Πρίντεζης αναδείχθηκαν ταχύτεροι όλων και στα δύο περάσματα από το Μερκούρη, επικρατώντας δίκαια στον αγώνα. Μάλιστα, στο πρώτο εκ των δύο κατάφεραν να σημειώσουν με το Ford Escort RS 2000 τον 4ο καλύτερο χρόνo! Οι μεγάλοι τους αντίπαλοι, Μανδρούκας-Τσάδαρης, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα της Porsche 911, αλλά και με την επιλογή των ελαστικών τους στο δεύτερο πέρασμα, με αποτέλεσμα να μην ακολουθήσουν το ρυθμό των πρώτων. Ας δούμε όμως μερικές εικόνες από την διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου, αφού τόσο στην ειδική, όσο και στο σέρβις παρκ στο Ολυμπιακό χωριό των Θρακομακεδόνων, είδαμε αρκετά γνωστά πρόσωπα._Π.Τ.

Ταχύς και εν τέλει αποτελεσματικοί, οι Τροβάς-Κόλλιας κινήθηκαν γρήγορα με την BMW M3, ενώ ο κινητήρας τους έκανε τη χάρη και δεν τους στέρησε την 3η θέση.

Πολύ καλή εμφάνιση από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη με το Opel Corsa S1600, που συνδυάστηκε και με αντίστοιχο αποτέλεσμα, όντας πρώτοι στην κατηγορία C4.

Σαφώς πιο εξοικειωμένοι με το Skoda Fabia S2000 έδειξαν οι Νομικός-Πατρικούσης.

Παρά τα προβλήματα, η εμπειρία και η ταχύτητα επέτρεψαν στους “Αμερικάνο” - Σαϊνη να κερδίσουν την κατηγορία C5 με το 106 Rallye.

Στην άκρως ανταγωνιστική C6 παρακολουθήσαμε τις πλέον ενδιαφέρουσες μάχες και εντυπωσιακά περάσματα, με τους τελικούς νικητές του Κορνελάκη-Ορφανό με το Peugeot 106.

“Αεροπορία” οι Τσαλαματάς-Πρίντεζης με το Ford Escort RS2000 επικράτησαν δίκαια στα Ιστορικά.

Ομάδα πυρασφάλειας, έτοιμη να επέμβει σε περίπτωση που χρειαστεί, αλλά απολαμβάνοντας παράλληλα το θέαμα.

Ιαβέρης Jr. και Μανώλης Μοσχούς, ανταλλάσσουν απόψεις παρακολουθώντας τις προσπάθειες των οδηγών.

Στο “γεφυράκι” έδωσε το παρών και ο “Ιαβέρης”, παρέα με τον Αλέκο Κατζούρη και όχι μόνο.

Αν δεν βρίσκεται στη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού, η Ελένη Μαλακτάρη θα δώσει και πάλι το παρών στους αγώνες. Στο Μερκούρη σε ρόλο κριτή!

Ανάμεσα στους θεατές και οι Γιάννης-Βαγγέλης Ακράτος! Αν και να είμαστε ειλικρινείς, θα τους προτιμούσαμε με τις αγωνιστικές τους φόρμες.

Αρκετός κόσμος έδωσε το παρών στην ειδική, αν και δεν είναι μυστικό ότι οι περισσότεροι γνωρίζονταν με τα μικρά τους ονόματα...

Νίκος Τσάδαρης, Σ.Χ. αλλά και ο υιός Τσάδαρη, Βασίλης, κουβεντιάζουν μετά το τέλος του πρώτου σκέλους.

Ο Λευτέρης Μανδρούκας επί το έργο, λίγο πριν την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους!

Εξαιρετική δουλειά από τη λέσχη της ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., ειδικά σε επίπεδο επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Ιδανικός αναδείχθηκε ο χώρος του πάρκινγκ στο Ολυμπιακό χωριό των Θρακομακεδόνων, που φιλοξένησε μηχανικούς και αυτοκίνητα.

 

Συνημμένα Αρχεία

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου