Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.: Με 28 συμμετοχές

Τα πάντα είναι έτοιμα για τη διεξαγωγή του 53ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ., που στις 12-13 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον 2ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου, με τη συμμετοχή 28 πληρωμάτων – Δείτε τον πίνακα συμμετεχόντων και το ωράριο του αγώνα.

28 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή στο 53ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, οικονομικές και υγειονομικές, δεν επέτρεψαν σε μεγαλύτερο αριθμό αγωνιζομένων να συμμετάσχουν στον αγώνα. Κρατάμε το μεγάλο ενδιαφέρον των αθλητών που δείχνει ότι πολλοί ακόμα ήθελαν αλλά δεν μπορούσαν, ανανεώνοντας το ραντεβού για την επόμενη χρονιά ευελπιστώντας σε καλύτερες περιστάσεις.

Πρώτοι θα εκκινήσουν από το Γυμνάσιο της Γαλάτιστας οι Πρωταθλητές Ελλάδας στα ασφάλτινα Ράλλυ Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας με Ford Fiesta R5 και στόχο τη δεύτερη τους συνεχόμενη νίκη στο Πρωτάθλημα του 2020. Οι περσινοί νικητές αποτελούν το μεγάλο φαβορί για την επικράτηση και θα τα δώσουν όλα για να τα καταφέρουν. Το πλήρωμα που αγωνίζεται φέτος με τα «χρώματα» της Λ.Α. Βόλου δεν θα είναι το μοναδικό με αυτοκίνητο της κατηγορίας R5 στον αγώνα, αφού οι Γιάννης Μπίστας- Χρήστος Μπακλώρης ανεβαίνουν στη Θεσσαλονίκη με το νέο απόκτημα του οδηγού, ένα ολοκαίνουριο Peugeot 208 T16 και σκοπό την εκμάθηση του νέου τους «όπλου».

Poster

Πιστοί στο ραντεβού τους με το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. οι 3 φορές Κυπελλούχοι Ασφάλτου Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος τρέχουν και φέτος με το ανανεωμένο, τουλάχιστον χρωματικά, Mitsubishi Lancer Evo X R4 και υπόσχονται ωραίες μάχες στις ειδικές διαδρομές της Χαλκιδικής με τους Άκη Καλούδη- Σάκη Τοπούζη που μετά το περσινό τους διάλειμμα λόγω ανωτέρας βίας, επιστρέφουν και πάλι στο Δ.Ε.Θ. με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Οι νικητές της κατηγορίας Ν στο Ηπειρωτικό Ράλλυ Ποσειδώνας Γορίτσας- Αποστόλης Σπύρου (Mitsubishi Lancer Evo X) θέλουν να είναι ανταγωνιστικοί αν και δεν έχουν «ανεβεί» ξανά στο Χολομώντα, με την κατηγορία N δυστυχώς να μην συμπληρώνει τις απαιτούμενες συμμετοχές στο δεύτερο αγώνα του Πρωταθλήματος.

Με νέο συνοδηγό τον Κώστα Χειράκη συμμετέχει ακόμα μια χρονιά στο ράλλυ της Έκθεσης ο Δημήτρης Μπατσάρας με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ενώ την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα Ράλλυ θα πραγματοποιήσει ο γνωστός από τις Αναβάσεις Πασχάλης Χατζημάρκος με τον Γιάννη Σαρητσόγλου στο δεξί μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo X. Οι Βασίλης Τάσος- Παναγιώτης Φιδάνας (Mitsubishi Lancer Evo IX) αγωνίζονται παραδοσιακά στο Δ.Ε.Θ. και δεν θα μπορούσαν να λείπουν ούτε φέτος, συμπληρώνοντας τις τετρακίνητες συμμετοχές του ράλλυ.

Η κατηγορία F2 αναμένεται φέτος να είναι η πιο ανταγωνιστική του αγώνα με αρκετούς συνδυασμούς υποψηφίους για τη νίκη. Οι περσινοί πρωταθλητές Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης κάνουν την πρώτη τους φετινή εμφάνιση με το Peugeot 306 S16, όπως και οι άτυχοι στο Ηπειρωτικό Ράλλυ, πρωταθλητές του 2018, Γιάννης Πλάγος- Άλκης Ρέντης (Honda Civic Type R), αφού ένα μηχανικό πρόβλημα δεν τους επέτρεψε να εκκινήσουν εκεί. Οι «φιλοξενούμενοι» θα βρουν στο δρόμο τους, τους γρήγορους τοπικούς Βασίλη Καραβασίλη- Κώστα Καρλιώτη με ακόμα ένα Honda Civic Type R που θα διεκδικήσουν το ψηλότερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας.

Avgeropoulos

Πρωτάρηδες σε Δ.Ε.Θ. οι νικητές της F2 στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16, φωτ.), έρχονται από την Πάτρα θέλοντας να συγκεντρώσουν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του θεσμού, ενώ στο βάθρο της κατηγορίας θα στοχεύσουν και οι έμπειροι στις ειδικές της Χαλκιδικής Νίκος Βάτσος- Μαρία Κυρλαγκίτση με Renault Clio R3. Μπορεί φέτος να μην προκηρύχθηκε Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος, αυτό όμως δεν απέτρεψε τον περσινό κυπελλούχο της F2 Σίμο Θεοφανίδη να δηλώσει συμμετοχή στο Δ.Ε.Θ. και μάλιστα με νέο συνοδηγό τον 20χρονο γιο του Κυριάκο. Ο Κυριάκος θα τρέξει για πρώτη φορά σε ράλλυ αν και έχει τους αγώνες στο πετσί του από το σχολείο ακόμα, όταν συμμετείχε στην ελληνική ομάδα που κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 in Schools το 2016!

Όπου ασφάλτινος αγώνας παρόντες οι γρήγοροι Κρητικοί Ανδρέας Περάκης- Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206 XS, με τον Γιάννη Γαλάνη να θέλει να σπάσει τη γκίνια και να τερματίσει επιτέλους στην τρίτη συμμετοχή του σε Ράλλυ Εκθέσεως με συνοδηγό τον Χρήστο Θεοφανίδη και αυτοκίνητο Renault Clio Sport. Τερματισμό με το νέο τους αυτοκίνητο επιθυμούν και οι Αχιλλέας Λάκης- Βασίλης Τριανταφυλλίδης (Peugeot 306 S16) που δεν τα κατάφεραν στα Γιάννενα, σε αντίθεση με τους Θανάση Στεργιάδη- Παναγιώτη Γαζγάζη (Peugeot 106 S16) που τα κατάφεραν περίφημα στον πρώτο αγώνα της χρονιάς τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της κλάσης τους, και επιδιώκουν το κάτι παραπάνω στο Δ.Ε.Θ.

Οι Θεόφιλος και Σωτήρης Κατσιώνης ευελπιστούν να συνεχίσουν το σερί τερματισμών τους που ξεκίνησαν το 2019 με Citroen Saxo VTS, οι Δημήτρης Παρταλιός-Μίλτος Αγγλόπουλος θα μοιραστούν ένα Citroen C2 GT για να απολαύσουν τις ειδικές της Χαλκιδικής και οι Χαράλαμπος Ευθυμιάδης- Σωτήρης Λάμπογλου (Peugeot 106 S16) περιμένουν πως και πως την εκκίνηση του αγώνα!

Stamatakis

Στη μάχη της μικρότερης κατηγορίας, οι «Pazonen»- Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) αποτελούν το λογικό φαβορί για τη νίκη και θα βρουν απέναντι τους μια ιδιαίτερη συμμετοχή. Με το ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 106 Rallye της Disabled Motorsports Racing Team αγωνίζεται ο αθλητής Α.Μ.Ε.Α. Στράτος Σταματάκης ο οποίος μάλιστα κατέκτησε και το κύπελλο της κατηγορίας το 2018! Ο Στράτος που τιμά με τη συμμετοχή του τον αγώνα του Α.Ο.Θ. θα έχει συνοδηγό του τον πρωτοεμφανιζόμενο σε bucket Γιώργο Λαμπράκη. Στην ίδια κατηγορία, μια θέση στο βάθρο θα διεκδικήσει ο πολύπειρος Αντώνης Μπαξεβανάκης που έχει 12 χρόνια να λείψει από Δ.Ε.Θ. με τον «νέο» Θανάση Κόκκαλη στο δεξί μπακετ του Toyota Yaris.

Στη 10η συμμετοχή του σε Ράλλυ Δ.Ε.Θ. σαν οδηγός θέλει να ανεβεί για 10η φορά στη ράμπα του τερματισμού ο Θόδωρος Αναστασοβίτης με συνοδηγό τον Γιάννη Αναστασοβίτη και αυτοκίνητο Toyota Starlet EP91, ενώ ένας ακόμα οδηγός θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση σε αγώνα, ο «drummer» Χρήστος Ζαπρούδης με συνοδηγό τον Mr Ο.Μ.Α.Θ. Γιάννη Μόσχο και Citroen Saxo VTS.

Το μοναδικό ιστορικό αυτοκίνητο του αγώνα είναι το Opel Ascona 1900 των Βασίλη Φυγκιώρη- Γρηγόρη Ρακιτζή και 1000 φορές κρίμα που δεν θα υπάρχουν θεατές στις ειδικές διαδρομές για να το απολαύσουν.

Αφήσαμε για το τέλος μια συμμετοχή- θρύλο. Ο Τάκης Μανωλόπουλος που έχει κι ο ίδιος χάσει το μέτρημα σε εκκινήσεις στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., με τα επίσημα στοιχεία να δείχνουν πάνω από 30 (!!!), αγωνίζεται και φέτος με BMW 320 και τον Λάζαρο Σκουλαριώτη στο δεξί μπάκετ. Να τις 100ησει!

Ευχόμαστε σε όλα τα πληρώματα καλή επιτυχία και καλό τερματισμό!

Δελτίο Τύπου

Συνημμένα μπορείτε να βρείτε χάρτες, ωράριο, συμμετοχές και ένα Δελτίο Πληροφοριών για το shakedown του Σαββάτου 12 Σεπτεμβρίου

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου