top icon
Αγώνες

Από το μπάκετ: Ράλλυ Εαρινό 2019

Ο Γιάννης Ακράτος, πάντα με τον αδερφό του Βαγγέλη παραπλεύρως, επικράτησαν στη κατηγορία F2 στο Εαρινό Ράλλυ και ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός μας περιγράφει την εμπειρία του.

Ο Γιάννης Ακράτος, πάντα με τον αδερφό του Βαγγέλη παραπλεύρως, επικράτησαν στη κατηγορία F2 στο Εαρινό Ράλλυ και ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός μας περιγράφει την εμπειρία του.

“Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τον πρώτο αγώνα στον Πύργο με τις δύσκολες συνθήκες και στο μυαλό μας η μοναδική σκέψη είναι να κάνουμε έναν αγώνα στεγνό. Μέσα στην εβδομάδα, οι προγνώσεις της μετεωρολογίας έδειχναν ανησυχητικές, αλλά τελικά ο καιρός στάθηκε σύμμαχός μας. Συννεφιά μεν αλλά χωρίς βροχή. Ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος διεξαγόταν στην περιοχή του Λουτρακίου και αποτελούταν από δυο γνωστές ειδικές διαδρομές. Το Λουτράκι και τα Πίσσια. Για εμάς, σαν πλήρωμα, άγνωστες και το έργο μας δύσκολο μιας και έπρεπε να δουλέψουμε πιο πολύ στις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών. Πρωτομαγιά, και εκεί που όλοι βγαίνουν να πιάσουν τον Μάη, εμείς προσπαθούμε να πιάσουμε τις ειδικές. Οι διαδρομές πολύ ωραίες με το τερέν να είναι αρκετά “βρώμικο” , χωρίς να υπάρχει καθαρή αγωνιστική γραμμή. Από την Τετάρτη είχαμε ήδη ολοκληρώσει το 80% των αναγνωρίσεων και αφήσαμε τις λεπτομέρειες για το τέλος. Η δουλειά συνεχίζεται παρακολουθώντας in car πλάνα όχι μόνο από τις δικές μας αναγνωρίσεις αλλά και από οδηγούς που έχουν έχουν τρέξει τις ειδικές.

Το Σαββατοκύριακο του αγώνα πλησίαζε και το πρόγραμμα είχε το Σάββατο ένα μικρό τεστ στην περιοχή του Λουτρακίου, για να πάρουμε μια αίσθηση από το χώμα της περιοχής. Το αυτοκίνητο πολύ καλό και δεν χρειάστηκε να αλλάξουμε τίποτα. Το υπόλοιπο του Σαββάτου συνεχίσαμε τις αναγνωρίσεις έως αργά το απόγευμα. Σάββατο βράδυ, επιστροφή προς Αθήνα χωρίς εκκίνηση, όπως θα άρμοζε σε αγώνα Πρωταθλήματος. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι η προβολή του αγώνα από την λέσχη ήταν μηδενική. Ούτε μια αφίσα στις γύρω περιοχές, ούτε εκκίνηση αλλά ούτε και τερματισμός έστω σε κάποιο σημείο που θα μπορούσε να συγκεντρωθεί φίλαθλος κόσμος. Έγινε μόνο μια μικρή προσπάθεια κάποιων social media στην προβολή των πληρωμάτων και του αγώνα, αλλά μέχρις εκεί.

Κυριακή λοιπόν και ο αγώνας έχει ως έδρα το πολύ φιλόξενο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο. Η επιλογή ιδανική. Σύγχρονες εγκαταστάσεις και άπλετος χώρος για τα σέρβις . Εκκίνηση του αγώνα για εμάς. Η ώρα 11 :30. Αρκετός χρόνος για προετοιμασία. Φόρμες, κράνη, κάμερες και έτοιμοι για την πρώτη ειδική διαδρομή. Στην παρέα της F2 προστέθηκαν και οι Πανουργιάς-Βίγκος. Ξέρουμε ότι οι Πανουργιάς-Βίγκος όπως και οι Μποζιονέλος-Παναρίτης γνωρίζουν τις ειδικές και έχουν ένα μικρό προβάδισμα. Στόχος μας, όχι μόνο η διεκδίκηση της νίκης στην F2, αλλά και μια καλή θέση στην γενική κατάταξη. Η 1η ειδική ήταν πολύ γλιστερή αλλά ο χρόνος ταχύτερος στην F2, με τον Πανουργιά να είναι πολύ κοντά μας. Εκεί καταλάβαμε ότι το πλήρωμα με το CLIO RS θα μας δυσκόλευε για το υπόλοιπο της ημέρας.

Μπαίνουμε στην δεύτερη ειδική, τα Πίσσια, με το πρώτο κομμάτι σκληρό αλλά με το υπόλοιπο φανταστικό από τερέν και τοπίο. Καταφέραμε να κερδίσουμε και την δεύτερη ε.δ. αλλά οι Πανουργιάς-Βίγκος μας ακολουθούσαν από κοντά. Οι χρόνοι και των δύο πληρωμάτων πολύ ψηλά στη γενική κατάταξη και ακολουθούν τα 2 πολύ καλά πληρώματα με τα ESCORT MK2. Επιστροφή στα σέρβις, έχοντας στο μυαλό μας κάποιες αλλαγές βελτίωσης του αυτοκινήτου. Δουλεύουμε με τις πίσω ζαμφόρ όπως και με την ανάρτηση. Τρίτη ειδική και πιέζουμε ακόμα πιο πολύ γιατί περιμένουμε αντεπίθεση από τους Πανουργιά-Βίγκο. Φτάνοντας στο 9ο χλμ της ειδικής τους βλέπουμε να αλλάζουν λάστιχο, και εκεί καταλάβαμε ότι για το υπόλοιπο της ημέρας θα έπρεπε να κρατήσουμε ρυθμό, και να μην κάνουμε λάθος που θα μας κόστιζε τον αγώνα. Στο 3ο loop πιέσαμε σε κάποια σημεία για να δοκιμάσουμε πράγματα στο αυτοκίνητο. Το τέλος μας βρίσκει πρώτους F2 αλλά και έκτους γενικής κατάταξης μέσα από 46 ποιοτικές συμμετοχές.

Ευχάριστη έκπληξη για εμάς ήταν ο κόσμος στις ειδικές διαδρομές που μας έδωσε μια extra ώθηση και το πολύ καλό κλίμα που υπήρχε μεταξύ των αγωνιζομένων. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι η ομάδα μας EVOLUTION MOTOR CAR , με υπεύθυνο τον Κώστα Σπύρου, μας παρείχε ένα άψογα προετοιμασμένο αυτοκίνητο χωρίς να χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χορηγούς μας SERKOVA, PEUGEOT ΓΚΑΛΛΟ, LOTOS OIL, ISEO LOCK, MICHELIN, όπως και τους 4 Τροχούς. Επόμενο ραντεβού , 15 Ιουνίου στο Ράλλυ Λαμίας. Θέλω τέλος να ευχαριστήσω την οικογένειά μου , αλλά και ειδικότερα την γυναίκα μου που είναι η προσωπική μου ώθηση για τις επιτυχίες._Γιάννης Ακράτος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ