Αγώνες Eλληνικοί αγώνες

Από τις ασφάλτινες πίστες στο Dirt Games!

O Γιάννης Καρδαμάκης μας μιλάει για την πρώτη του εμφάνιση στο ΕΚΟ Racing Dirt Games, μια εμπειρία τελείως διαφορετική σε σχέση με ό,τι είχε συνηθίσει μέχρι σήμερα.

Πριν από τον αγώνα του PICK Πάτρας, το EKO Racing Dirt Games είχε προκηρύξει διαγωνισμό με δώρο τη συμμετοχή ενός νεαρού αγωνιζόμενου στον 3ο γύρο του θεσμού στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο. Συγκεκριμένα, ο νικητής της κατηγορίας Senior θα λάμβανε μέρος στον αγώνα με ένα Speedcar XTrem, του οποίου την ευθύνη προετοιμασίας θα είχε η SR Crosscar. Στην Πάτρα ταχύτερος όλων στη Senior αναδείχθηκε ο Γιάννης Καρδαμάκης, με αποτέλεσμα το Σαββατοκύριακο που πέρασε να πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση στο τιμόνι μιας χωμάτινης φόρμουλας. Ο νεαρός οδηγός, που πέρσι είχε τερματίσει στη 2η θέση του Παν.Π. Καρτ στην κατηγορία Senior, είχε στη διάθεσή του το Speedcar με το οποίο το 2017 ο Γιώργος Ζυμαρίδης είχε κατακτήσει το Έπαθλο στα 750 κ.εκ. Όπως είναι λογικό, ο Γιάννης Καρδαμάκης συμμετείχε στην κατηγορία Νέων για οδηγούς 15-18 ετών, με τη χωμάτινη φόρμουλα να είναι εφοδιασμένη με κινητήρα 600 κ.εκ. και περιοριστή στροφών στις 10.000 σ.α.λ.

EKO RACING DIRT GAMES

Παρά την ελάχιστη εμπειρία του από κατασκευές του είδους, ο νεαρός Γιάννης κατάφερε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του Crosscar πολύ γρήγορα και στο τέλος της ημέρας να σημειώνει χρόνους κοντά στους σαφώς πιο έμπειρους αντιπάλους του, όπως είναι ο Κωνσταντίνος Τακιδέλης και ο Ανδρέας Χριστοδούλου. Στο τέλος της ημέρας, ο Γιάννης δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό του. «Ήταν μια πολύ όμορφη και διαφορετική εμπειρία. Το πρώτο που θέλω είναι να ευχαριστήσω την EKO Racing που μου έκανε αυτό το υπέροχο δώρο, αλλά και τον κύριο Λάμπρο Αθανασούλα, που ήταν ο μηχανικός μου. Με βοήθησε να καταλάβω πολλά γύρω από τις χωμάτινες φόρμουλες, μηχανικά αλλά και αναφορικά με τον τρόπο οδήγησης. Ήταν γενικότερα μια εμπειρία που μου προκάλεσε ενθουσιασμό και το απόλαυσα!»

EKO RACING DIRT GAMES

Όπως είναι απολύτως φυσιολογικό, η οδήγηση της χωμάτινης φόρμουλας ήταν κάτι τελείως διαφορετικό σε σχέση με ό,τι έχει συνηθίσει. «Κατ' αρχάς, με εντυπωσίασε όλη η κατασκευή. Το καρτ που οδηγώ στην κατηγορία μου είναι απλό μηχανικά μπροστά στη χωμάτινη φόρμουλα, η οποία και είναι υπερπαραγωγή! Από εκεί και πέρα, ο τρόπος οδήγησης είναι διαφορετικός. Πρέπει να το πλασάρεις για να στρίψει και να οδηγείς πλαγιολισθαίνοντας. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το καρτ, όπου πρέπει να είσαι απόλυτος και να ακολουθείς πιστά μία γραμμή χωρίς να ξεφεύγεις από αυτή. Εδώ πρέπει να το γλιστρήσεις και να το τοποθετήσεις στη γραμμή χρησιμοποιώντας διαφορετικά το τιμόνι».

EKO Racing Dirt Games

Παρ' όλα αυτά, έδειξε να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της οδήγησης στο χώμα, βελτιώνοντας τις επιδόσεις του γύρο με το γύρο. «Ναι, η αλήθεια είναι ότι προσαρμόστηκα. Σίγουρα το καρτ με έχει βοηθήσει, και θεωρώ ότι χωρίς αυτή την εμπειρία δε θα μπορούσα να οδηγήσω αυτό το κτήνος! Μάλιστα, ο κόφτης ήταν στις 10.000 σ.α.λ., και φαντάζομαι πως αν ήταν στις 16.000 σ.α.λ. θα ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακό. Ακόμα κι έτσι όμως ήταν υπεραρκετό για μένα, προσφέροντάς μου εκπληκτική αίσθηση. Σε κάθε περίπτωση, μου άρεσε πολύ η οδήγηση στο χώμα. Είναι τελείως διαφορετική και μπορώ να πω ότι με κέρδισε! Είναι το καλύτερο δώρο!»

Ποιος είναι όμως ο στόχος του για τη συνέχεια; Θα τον δούμε ξανά στο EKO Racing Dirt Games στο μέλλον; «Μου άρεσε η εμπειρία και θα με ενδιέφερε να τρέξω ξανά. Το μοναδικό ερώτημα είναι αν μου το επιτρέπει ο χρόνος. Πλέον μπαίνω σε πρόγραμμα Πανελληνίων και έχω αρκετό διάβασμα. Έμαθα ότι έχει έναν αγώνα στις Σέρρες για το Dirt Games, και αν δε συμπίπτει με αγώνα του Παν.Π. Καρτ θα με ενδιέφερε να αγωνιστώ. Όσον αφορά την επόμενη χρονιά, δεν ξέρω ακριβώς τι πρόγραμμα θα ακολουθήσω λόγω της προετοιμασίας μου για τις Πανελλήνιες, αφού σίγουρα θα χρειαστεί να σταματήσω κάποια στιγμή. Όμως, σίγουρα θα συνεχίσω τις προπονήσεις, και με το πέρας των εξετάσεων θα επιστρέψω δυναμικά!»_ Π. Τ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου